To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-27
Ogłoszenie nr 510212264-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.
Gmina Głusk Dominów: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja zamówienia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.7 Infrastruktura szkolna.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563221-N-2020 z dnia 2020-07-17 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540130366-N-2020 z dnia 17-07-2020 r. oraz nr 540137989-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głusk Dominów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101998000000,
ul. ul. Rynek
1,
20-388
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 518 760, e-mail
sekretariat@glusk.pl, faks
817 518 650.
Adres strony internetowej (url): ugglusk.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.18.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce na potrzeby Projektu pn. "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce". Realizacja zamówienia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.7 Infrastruktura szkolna. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na części i zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części: 4. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia. Część 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce" Pracownia matematyczno-informatyczna: 1. Zestaw multimedialny: 1.1 Tablica interaktywna - 1 szt. wyposażona w programy: a) zagadnienia i materiały interaktywne lub plansze interaktywne do nauki matematyki dla szkół podstawowych klasy 4 - 8, b) multimedialne pracownie i ćwiczenia przedmiotowe do nauki matematyki kl. 4-8 c) multimedialne materiały do nauki matematyki dla klasy 4-8, 1.2 Akcesoria tj.: a) 4 pisaki, b) oprogramowanie oraz sterownik na CD, c) kabel USB o długości 7m umożlwiający optymalną pracę komputera z tablicą, d) instrukcja obsługi, e) elementy do montażu na ścianie, 1.3 Projektor ultra krótkoogniskowy - 1 sztuka. 2. Zestaw: 2.1 Komputery stacjonarne (monitor, klawiatura, mysz) dla ucznia z systemem operacyjnym i oprogramowaniem - 24 sztuki, 2.2 Wizualizer - 1 sztuka. 3. Komputer stacjonarny (monitor, klawiatura, mysz) dla nauczyciela z oprogramowaniem - 1 sztuka. 4. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka Pracownia językowa: 1. Zestaw multimedialny: 1.1 Tablica interaktywna - 1 sztuka, wyposażona w programy: a) Program do tablicy interaktywnej - Język angielski dla początkujących, b) Program do tablicy interaktywnej - Język angielski dla zaawansowanych, 1.2 Akcesoria tj. a) 4 pisaki, b) oprogramowanie oraz sterownik na CD, c) kabel USB o długości 7m umożlwiający optymalną pracę komputera z tablicą, d) instrukcja obsługi, e) elementy do montażu na ścianie, 1.3 Projektor ultra krótkoogniskowy - 1 sztuka. 2 Wizualizer - 1 sztuka. 3 Zestaw: 3.1 Pulpit roboczy: stół w kształcie podkowy 25 stanowiskowy wyposażony w: a) oprogramowanie, b) zestaw słuchawek - 25 sztuk (w tym: 1 stanowisko pracy nauczyciela, 24 stanowiska pracy dla uczniów). 4. Komputer stacjonarny (monitor, klawiatura, mysz) dla nauczyciela z oprogramowaniem - 1 sztuka. Część 2: Zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce": 1. Oprogramowanie systemu do zindywidualizowanego podejścia do ucznia o specjalnych potrzeb edukacyjnych - 1 sztuka. 2. Oprogramowanie - pomoc w wyborze odpowiedniego zawodu - 1 sztuka. Część 3: Zakup dziennika elektronicznego na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce": Dzienniki elektroniczny - 1 sztuka, dla około 600 uczniów ze Szkoły im. 100-lecia Niepodległości Polski, udzielenie licencji jednorazowo na okres 5 lat. Część 4 - Zakup i dostawa oprogramowanie dot. monitorowania skuteczności i adekwatności stosowanych standardów i metod edukacyjnych wraz z monitoringiem umiejętności ucznia oraz ocena nauczania. Oprogramowanie dot. monitorowania skuteczności i adekwatności stosowanych standardów i metod edukacyjnych wraz z monitoringiem umiejętności ucznia oraz ocena nauczania - 1 sztuka.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 30236000-2, 30200000-1, 32322000-6, 48190000-6, 39162100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
133117.34
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKTIN Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
120016.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w Części nr 2 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W Części nr 2 oraz w Części nr 4 zamówienia, do dnia 03.08.2020 r. do godz. 11.00, wyznaczonego jako termin składania ofert, nie wpłynęła żadna ofert na żadną w/w Część zamówienia. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnił postępowanie w obydwu w/w Częściach zamówienia, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup dziennika elektronicznego na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22503.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VULCAN Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17975.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup i dostawa oprogramowanie dot. monitorowania skuteczności i adekwatności stosowanych standardów i metod edukacyjnych wraz z monitoringiem umiejętności ucznia oraz ocena nauczania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w Części nr 4 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W Części nr 2 oraz w Części nr 4 zamówienia, do dnia 03.08.2020 r. do godz. 11.00, wyznaczonego jako termin składania ofert, nie wpłynęła żadna ofert na żadną w/w Część zamówienia. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnił postępowanie w obydwu w/w Częściach zamówienia, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.