To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-28
Ogłoszenie nr 510212513-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim: dostawa i montaż klimatyzatorów w budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych w Kaliszu, Rawiczu, Wolsztynie i Gostyniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580499-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, Krajowy numer identyfikacyjny 17756005530000,
ul. Wysocka
1 b,
63-400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 357 100, e-mail
zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl, faks
62 735 74 46.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i montaż klimatyzatorów w budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych w Kaliszu, Rawiczu, Wolsztynie i Gostyniu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):260000/271/17/2020-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zgodnie z treścią zapisów, zawartych w § 4 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w brzmieniu (znaczenie użytych poniżej pojęć: "ustawa Pzp" - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych {tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.}, "SIWZ" - Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, stanowiącymi jej integralną część): "§ 4. Opis przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zamówienia. 1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż klimatyzatorów w budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych w Kaliszu, Rawiczu, Wolsztynie i Gostyniu. 2. Rodzaj zamówienia: dostawy. 3. Przedmiot zamówienia: dostawa i montaż klimatyzatorów w budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1b oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych: 1) Inspektoracie w Kaliszu przy ul. Konopnickiej 31, 2) Inspektoracie w Rawiczu przy ul. Mikołajewicza 18, 3) Inspektoracie w Wolsztynie przy ul. Poznańskiej 1, 4) Biurze Terenowym w Gostyniu przy ul. Nowe Wrota 10. 4. Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 1) główny kod CPV: 39717200-3 - urządzenia klimatyzacyjne; 2) dodatkowe kody CPV: a) 45331220-4 - instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, b) 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne. 6. Wymagane warunki wykonania zamówienia: 1) wymagany termin wykonania zamówienia, określony w załączniku nr 7 do SIWZ: 60 dni od dnia następującego bezpośrednio po dniu zawarcia umowy; 2) wymagane warunki płatności, określone przez zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ; 3) zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawarł z zamawiającym umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w załączniku nr 7 do SIWZ; 4) za wystarczające dla wykazania, iż przedstawiona oferta odpowiada treści SIWZ, w zakresie określonych powyżej wymaganych warunków wykonania zamówienia, zamawiający uznaje złożenie przez wykonawcę, w formularzu ofertowym, sporządzonym co do treści merytorycznej oraz zakresu informacji w nim zawartych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - stosownych oświadczeń, o określonej tam treści. 5) wymagany okres gwarancji: okres nie krótszy niż 60 miesięcy (w przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu, na jaki udzieli gwarancji jakości, zamawiający przyjmie, że przedstawił on ofertę, w której zobowiązał się do udzielenia gwarancji jakości na okres 60 miesięcy; każdy z wykonawców może wskazać tylko jeden okres, na jaki udzieli gwarancji jakości; w przypadku, gdy wykonawca wskaże okres na jaki udzieli gwarancji jakości w latach lub w dniach, zamiast w miesiącach, jak jest to wymagane, zamawiający dokona jego przeliczenia na miesiące, przyjmując w pierwszej kolejności (odpowiednio), że jeden rok to 12 miesięcy lub 365 dni, a w odniesieniu do pozostałego okresu, że jeden miesiąc to 30 dni), 6) wymagany okres rękojmi: równy okresowi gwarancji jakości, 7) pozostałe (inne niż okres) wymagane warunki gwarancji jakości i rękojmi, określone przez zamawiającego w załączniku nr 7. 7. Zamawiający informuje, że w zakresie części zamówienia: 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp), 2) żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (informacje, o których mowa, należy wpisać w stosownym miejscu formularza ofertowego, sporządzonego, co do treści merytorycznej oraz zakresu informacji w nim zawartych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 3) nie dopuszcza składania ofert częściowych, 4) nie wymaga oraz nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 5) nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 6) nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, 7) nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, 8) nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, 9) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego."
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39717200-3
Dodatkowe kody CPV: 45331220-4, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OLIMPIA" Waldemar Walczak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
160515.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Przebudowa drogi nr 5328P Uciechów - Raczyce na odc. dł. ok. 1000m
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa pieczywa i nabiału dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa artykułów sypkich oraz mrożonek warzywnych i ryb mrożonych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania z wymianą tablic rozdzielczych elektroenergetycznych w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem oddziału żłobka miejskiego przy ul. Wojciecha 23a do wymogów p.poż. oraz utworzeniem dodatkowych miejsc w ramach programu "Aktywny Maluch"
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.