To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-28
Ogłoszenie nr 510212899-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.
Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego: Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590259-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27628565500000,
ul. ul. Jankowicka
49,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4227478, 4227874, e-mail
ZDP@POWIATRYBNICKI.PL, faks
324 227 479.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-SDMB/16DW-DP/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu sprzętu do zimowego utrzymania dróg wraz z obsługą. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania, które obejmują: a) Zadanie 1 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Knurów - Kuźnia Nieborowska - Przerycie - Sośnicowice - Rudy - Kuźnia Raciborska Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu następującego sprzętu: o 1 szt. - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, o 2 szt. - nośniki wyposażone w pługi. Wymagania względem sprzętu: o nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t, o pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3, o urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l, o w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy). Wykaz dróg w zadaniu wskazano na mapie stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę. Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego. Pługi wraz z obsługą muszą być gotowe do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 2 godzin od wezwania zamawiającego. Pługi wraz z obsługą po wykonaniu pracy mogą zostać na polecenie zamawiającego zatrzymane w bazie terenowej zamawiającego na dyżur. b) Zadanie 2 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Stanowice - Szczejkowice - Żory - Świerklany - Jankowice Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu następującego sprzętu: o 1 szt. - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, o 2 szt. - nośniki wyposażone w pługi. Wymagania względem sprzętu: o nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t, o pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3, o urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l, o w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy). Wykaz dróg w zadaniu wskazano na mapie stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę. Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego. Pługi wraz z obsługą muszą być gotowe do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 2 godzin od wezwania zamawiającego. Pługi wraz z obsługą po wykonaniu pracy mogą zostać na polecenie zamawiającego zatrzymane w bazie terenowej zamawiającego na dyżur. c) Zadanie 3 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Bełk - Przegędza - Orzesze - Czerwionka - Leszczyny - Palowice - Szczejkowice Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu następującego sprzętu: o 1 szt. - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, o 2 szt. - nośniki wyposażone w pługi. Wymagania względem sprzętu: o nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t, o pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3, o urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l, o w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy). Wykaz dróg w zadaniu wskazano na mapie stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę. Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego. Pługi wraz z obsługą muszą być gotowe do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 2 godzin od wezwania zamawiającego. Pługi wraz z obsługą po wykonaniu pracy mogą zostać na polecenie zamawiającego zatrzymane w bazie terenowej zamawiającego na dyżur. d) Zadanie 4 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Stanowice - Szczygłowice - Czerwionka - Dębieńsko - Czuchów - Leszczyny - Książenice - Bełk Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu następującego sprzętu: o 1 szt. - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, o 2 szt. - nośniki wyposażone w pługi. Wymagania względem sprzętu: o nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t, o pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3, o urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l, o w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy). Wykaz dróg w zadaniu wskazano na mapie stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę. Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego. Pługi wraz z obsługą muszą być gotowe do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 2 godzin od wezwania zamawiającego. Pługi wraz z obsługą po wykonaniu pracy mogą zostać na polecenie zamawiającego zatrzymane w bazie terenowej zamawiającego na dyżur. e) Zadanie 5 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Rydułtowy - Rzuchów - Pstrążna - Raszczyce - Markowice - Adamowice - Bogunice - Zwonowice Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu następującego sprzętu: o 1 szt. - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, o 2 szt. - nośniki wyposażone w pługi. Wymagania względem sprzętu: o nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t, o pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3, o urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l, o w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy). Wykaz dróg w zadaniu wskazano na mapie stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę. Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego. Pługi wraz z obsługą muszą być gotowe do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 2 godzin od wezwania zamawiającego. Pługi wraz z obsługą po wykonaniu pracy mogą zostać na polecenie zamawiającego zatrzymane w bazie terenowej zamawiającego na dyżur. f) Zadanie 6 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Jejkowice - Szczerbice - Sumina - Nowa Wieś - Gaszowice - Piece - Łuków - Czernica Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu następującego sprzętu: o 1 szt. - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, o 2 szt. - nośniki wyposażone w pługi. Wymagania względem sprzętu: o nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t, o pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3, o urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l, o w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy). Wykaz dróg w zadaniu wskazano na mapie stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę. Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego. Pługi wraz z obsługą muszą być gotowe do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 2 godzin od wezwania zamawiającego. Pługi wraz z obsługą po wykonaniu pracy mogą zostać na polecenie zamawiającego zatrzymane w bazie terenowej zamawiającego na dyżur. g) Zadanie 7 - usługa polegająca na załadunku na inne jednostki sprzętowe materiałów do posypywania dróg oraz pryzmowanie materiałów ładowarką w bazie terenowej Zamawiającego Zadanie obejmuje załadunek na inne jednostki sprzętowe materiałów do posypywania dróg oraz pryzmowanie materiałów kołową ładowarką teleskopową w bazie terenowej zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. Wymagania względem sprzętu: usługę należy wykonać kołową ładowarką teleskopową (1 szt.) wyposażoną w wysięgnik teleskopowy z łyżką gładką bez zębów o pojemności od 1 m3 do 2 m3. Ładowarka wraz z obsługą będzie pełniła 8 godzinny dyżur (w godzinach od 23:00 do 7:00) w bazie terenowej zamawiającego oraz na polecenie zamawiającego wykonywała prace związane z załadunkiem materiałów na inne jednostki sprzętowe, a także prace przy dostawach materiałów do posypywania dróg (głównie soli drogowej). Sól dostarczana będzie samochodami samowyładowczymi o ładowności 30-40 t na plac składowy zamawiającego. Sól będzie pryzmowana na bieżąco poprzez załadunek na łyżkę i odwóz do boksu składowego znajdującego się w bezpośredniej bliskości miejsca rozładunku soli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania 8 godzinnego dyżuru ładowarki w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Każdorazowo, w sytuacji gdy w czasie trwania dyżuru ładowarki, jednostka ta zostanie wezwana do wykonania pracy to czas trwania dyżuru będzie pomniejszony o czas trwania pracy. Ładowarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego w przypadku wydania polecenia załadunku materiałów na inne jednostki sprzętowe oraz do 2 godzin od wezwania zamawiającego w przypadku wydania polecenia na pryzmowanie materiałów. h) Zadanie 8 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich ładowarką Zadanie obejmuje odśnieżanie dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu kołowej ładowarki (1 szt.) o pojemności łyżki minimum 2 m3. Ładowarka wraz z obsługą będzie wzywana przez zamawiającego do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych. Ładowarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy we wskazanym miejscu do 2 godzin od momentu wezwania przez zamawiającego. Wykaz dróg wojewódzkich objętych zimowym utrzymaniem określa załącznik nr 10 do SIWZ. i) Zadanie 9 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg powiatowych ładowarką Zadanie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu kołowej ładowarki (1 szt.) o pojemności łyżki minimum 2 m3. Ładowarka wraz z obsługą będzie wyzwana przez zamawiającego do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych. Ładowarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy we wskazanym miejscu do 2 godzin od momentu wezwania przez zamawiającego. Wykaz dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem określa załącznik nr 9 do SIWZ. j) Zadanie 10 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich i powiatowych równiarką samojezdną Zadanie obejmuje odśnieżanie dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu równiarki samojezdnej (1 szt.). Równiarka wraz z obsługą będzie wzywana przez zamawiającego do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych. Równiarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy we wskazanym miejscu do 2 godzin od momentu wezwania przez zamawiającego. Wykaz dróg wojewódzkich i powiatowych objętych zimowym utrzymaniem określają odpowiednio załączniki nr 9 i 10 do SIWZ oraz mapa dróg stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. k) Zadanie 11 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich ciągnikiem kołowym Zadanie obejmuje odśnieżanie dróg wojewódzkich nr 923 na trasie Raszczyce - Żytna - Nowa Wieś - Dzimierz - Pstrążna - Rzuchów oraz nr 935 na trasie Rzuchów - Rydułtowy w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu ciągnika kołowego (1 szt.) o mocy minimalnej 100 KM z napędem na cztery koła, wyposażonego w pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym. Ciągnik kołowy z pługiem wraz z obsługą będzie wzywany przez zamawiającego do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych np. do poszerzania miejsc zawiewanych, do odśnieżania skrzyżowań lub trudno dostępnych miejsc. Ciągnik kołowy z pługiem wraz z obsługą musi być gotowy do pracy we wskazanym miejscu do 2 godzin od momentu wezwania przez zamawiającego. Wykaz dróg wojewódzkich objętych zimowym utrzymaniem określa załącznik nr 10 do SIWZ. l) Zadanie 12 - usługa polegająca na odśnieżaniu chodników dróg wojewódzkich i powiatowych Zadanie obejmuje odśnieżanie chodników dróg powiatowych i wojewódzkich w okresie od 01.11.2020 r. do 15.04.2021 r. przy użyciu ciągników (2 szt.) o łącznej rzeczywistej masie całkowitej do 1,5 t, wyposażonych w pług czołowy z maksymalną szerokością do 1,3 m, silnikiem o mocy od 15 do 55 KM oraz napędem na cztery koła z rozstawem kół na 1,3 m. Ciągniki z pługiem wraz z obsługą będą wzywane przez zamawiającego do pracy według potrzeby. Wykonawca powinien przystąpić do robót we wskazanym miejscu do 2 godzin od momentu wezwania przez zamawiającego. Wykaz dróg wojewódzkich i powiatowych objętych zimowym utrzymaniem określają odpowiednio załączniki nr 9 i 10 do SIWZ oraz mapa dróg stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna (Załącznik nr 8 do SIWZ). 4. Pracami związanymi z zimowym utrzymaniem dróg kieruje zamawiający poprzez system dyżurów prowadząc stały monitoring stanu dróg i pogody. "Akcja zima" prowadzona będzie z bazy terenowej zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach. Zamawiający według potrzeby będzie wydawał dyspozycje dotyczące zakresu prac i czynności do wykonania oraz rodzaju potrzebnego sprzętu do zimowego utrzymania dróg na zasadzie ustnego lub telefonicznego wezwania do pracy. Materiał do zwalczania śliskości zimowej zapewni zamawiający. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia się w środki łączności przewodowej, bezprzewodowej i faksu oraz podania ich numerów zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90620000-9 usługi odśnieżania, 90630000-2 usługi usuwania oblodzeń. 7. Wykaz dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego oraz mapa dróg z podziałem na zadania stanowią Załączniki nr 9, 10, 11 do SIWZ. 8. Na podstawie art. 29 ust 3a Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy) osób wykonujących następujące czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia: a) kierowcy piaskarko-solarek przeznaczonych do odśnieżania i zwalczania śliskości dróg, b) kierowcy pługów przeznaczonych do odśnieżania dróg, c) kierowcy ładowarek przeznaczonych do odśnieżania dróg, d) kierowcy równiarki samojezdnej przeznaczonej do odśnieżania dróg, e) kierowcy ciągnika kołowego z pługiem przeznaczonego do odśnieżania dróg, f) kierowcy ciągników przeznaczonych do odśnieżania chodników, g) operatorzy ładowarki teleskopowej przeznaczonej do załadunku materiału do posypywania dróg na inne jednostki sprzętowe oraz do pryzmowania. 9. Szczegółowe informacje dotyczące obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sposobu przeprowadzenia kontroli przez zamawiającego zostały zawarte w Istotnych Postanowień Umowy stanowiących Załączniki nr 7a-7l do SIWZ. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Knurów, Kuźnia Nieborowska, Przerycie, Sośnicowice, Rudy, Kuźnia Raciborska. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
111415.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "SZOSTAK" Mariola Mazur
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126932.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Stanowice, Szczejkowice, Żory, Świerklany, Jankowice. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104664.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MARBUD Marek Dobosiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107568.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar Bełk, Przegędza, Orzesze, Czerwionka, Leszczyny, Palowice, Szczejkowice. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104664.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "Szostak" Franciszek Szostak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
129092.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Stanowice Szczygłowice, Czerwionka, Dębieńsko, Czuchów, Leszczyny, Książenice, Bełk. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104664.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "Szostak" Franciszek Szostak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
129092.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Rydułtowy, Rzuchów, Pstrążna, Raszczyce, Markowice, Adamowice, Bogunice, Zwonowice. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
111415.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MARBUD Marek Dobosiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115128.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Jejkowice, Szczerbice, Sumina, Nowa Wieś, Gaszowice, Piece, Łuków, Czernica. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
111415.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MARBUD Marek Dobosiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126576.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7 - usługa polegająca na załadunku na inne jednostki sprzętowe materiałów do posypywania dróg oraz pryzmowanie materiałów ładowarką w bazie terenowej Zamawiającego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72837.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "SZOSTAK" Mariola Mazur
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie 8 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich ładowarką. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Do upływu terminu 07.10.2020 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie 9 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg powiatowych ładowarką. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Do upływu terminu 07.10.2020 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie 10 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich i powiatowych równiarką samojezdną. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Do upływu terminu 07.10.2020 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie 11 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich ciągnikiem kołowym. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17391.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "AGAL" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18360.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie 12 - usługa polegająca na odśnieżaniu chodników dróg wojewódzkich i powiatowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97594.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "AGAL" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Rozbudowa ul. gen. Stefana Grota-Roweckiego
- Objęcie stałą kontrolą i bieżącym utrzymaniem wyznaczonych urządzeń odwadniających: 1)Stała kontrola i bieżące utrzymanie wyznaczonych urządzeń odwadniających; 2)Konserwacja rowów odwadniających.
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i metalowych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad.1: Paderewskiego 31, Zad.2: Paderewskiego 33 i 35, Zad.3: Paderewskiego 37
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.