eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaDostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - barier drogowych U-11a i ogrodzeń segmentowych U-12a wraz z instalacją przy drodze wojewódzkiej Nr 816 w m. Okopy Kolonia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-28

Ogłoszenie nr 510213114-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - barier drogowych U-11a i ogrodzeń segmentowych U-12a wraz z instalacją przy drodze wojewódzkiej Nr 816 w m. Okopy Kolonia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581395-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 082 5721635, 5721151, e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl, faks 825 721 793.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy: www.zdw.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - barier drogowych U-11a i ogrodzeń segmentowych U-12a wraz z instalacją przy drodze wojewódzkiej Nr 816 w m. Okopy Kolonia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R7.ST.372.19.2020.kd

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - barier drogowych U-11a i ogrodzeń segmentowych U-12a wraz z instalacją przy drodze wojewódzkiej Nr 816 w m. Okopy Kolonia CPV: 34.92.83.00-1 Bariery ochronne 45.23.32.92-2 Instalowanie urządzeń ochronnych 2. Zamówienie dotyczy dostawy wraz z instalacją urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci: barier drogowych U-11a i ogrodzeń segmentowych U-12a, które zamontowane zostaną przy drodze wojewódzkiej Nr 816 w m. Okopy Kolonia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i projektem stałej organizacji ruch. 3. Wszelkie parametry techniczne powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: a) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t. j. Dz. U. 2019 poz. 2310), b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t. j. Dz. U. 2019 poz. 2311). 4. Zdemontowane istniejące barieroporęcze Wykonawca zobowiązany jest do odwiezienia na teren placu składowego Obwodu Drogowego w Dobropolu (droga krajowa nr 82, km 81+300, str. P). 5. Przekazanie elementów z rozbiórki nastąpi na podstawie protokółu zdawczo odbiorczego podpisanego przez obie strony. 6. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - 2 lata. 7. Okres rękojmi dla prac montażowych wynosi 2 lata. 8. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad zakupionych materiałów, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wbudowanych materiałów wadliwych i wbudowania nowych materiałów wolnych od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego własnym środkiem transportowym, w sposób uniemożliwiający ich przesuwanie się w czasie transportu i uszkadzanie oraz zainstaluje własnymi siłami. 10. Na dostarczone i zainstalowane materiały Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zrealizowania zamówienia przekaże osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego następujące dokumenty: a) Gwarancję wyrobu. b) Krajowa ocenę techniczną, c) Krajowa deklaracja właściwości użytkowych, Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokołu odbioru dostaw wraz z instalacją, warunkującego wystawienie przez Wykonawcę faktury. 11. Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zakwestionowana pod względem jakości zostanie postawiona do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału na własny koszt oraz dostarczenie i zainstalowanie materiałów wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 12. Wykonawca przystąpi do prac montażowych po protokolarnym przekazaniu pasa drogowego przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zapewni bezpieczne warunki ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac na podstawie przekazanego przez Zamawiającego lub sporządzonego we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanego zamówienia zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawę elementów oznakowania wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34928300-1


Dodatkowe kody CPV: 45233292-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20607.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TIOMAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: tioman@tioman.pl
Adres pocztowy: Ostaszewo 57E
Kod pocztowy: 87-148
Miejscowość: Łysomice
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18501.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18501.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51937.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.