To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-29
Ogłoszenie nr 510213570-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce: Dostawa urządzeń
medycznych, mebli medycznych oraz płynów i urządzeń dezynfekcyjnych dla Domu
Pomocy Społecznej w Teodorówce jako wyposażenia niezbędnego do walki z
epidemią w ramach projektu pn. "Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem
skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy
społecznej".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej" O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595137-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
POWIAT BIŁGORAJSKI SIEDZIBA UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 94 23-400 BIŁGORAJ NIP 918-199-38-47
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce, Krajowy numer identyfikacyjny 29374600000000,
ul. Teodorówka
1,
23-400
Biłgoraj, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 860 644, e-mail
zamowienia@teodorowka.naszdps.pl, faks
84 6860644 wew. 68.
Adres strony internetowej (url): www.teodorowka.naszdps.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń medycznych, mebli medycznych oraz płynów i urządzeń dezynfekcyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce jako wyposażenia niezbędnego do walki z epidemią w ramach projektu pn. "Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej".
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych, mebli medycznych oraz płynów i urządzeń dezynfekcyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce jako wyposażenia niezbędnego do walki z epidemią w ramach projektu pn. "Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID19 w domach pomocy społecznej". Zamówienie zostaje podzielone na trzy odrębne Części według poniższego zestawienia: L.p. Nazwa szt. Część 1 1. Parawany medyczne metalowe 16 2. Ssaki elektryczne przenośne 2 3. Stojaki na kroplówki 8 4. Pulsoksymetry 6 5. Termometry 8 6. Ciśnieniomierze profesjonalne (automatyczne) 8 7. Ciśnieniomierze profesjonalne (zegarowe) 4 8. Inhalatory 4 9. Koncentratory tlenu 5 10. Stolik oddziałowy wielofunkcyjny z wyposażeniem 1 11. Wózek zabiegowy 1 12. Myjki jednorazowe kąpielowe 10000 Część 2 1. Łóżka rehabilitacyjne z materacami 8 2. Szafki szpitalne z rozkładanym stolikiem 8 Część 3 1. Płyn dezynfekcyjny do zamgławiacza 60 2. Maty bakteriobójcze 18 3. Lampa wirusobójcza 1 4. Zamgławiacze 6 5. Ozonator 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ dla Części 1, Załącznik nr 1 do SWIZ dla Części 2 oraz Załącznik nr 1 do SIWZ dla Części 3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV: 33192000-2, 33631600-8, 33191000-5, 42981000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ CZĘŚĆ 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43426.51
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA LECZNICZEGO CEZAL LUBLIN Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ŁĄCZNA PUNKTACJA (KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI) - 73,50 PKT |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ CZĘŚĆ 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39814.72
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA LECZNICZEGO CEZAL LUBLIN Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42999.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ŁACZNA PUNKTACJA (KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI) - 78,96 |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ CZĘŚĆ 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58465
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. REHAN ANNA BIELECKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68945.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: ŁĄCZNA PUNKTACJA (KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI) 100 PKT |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
- Dostawa leków na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa zestawów do detekcji mutacji, odczynników umożliwiających wykonanie reakcji odwrotnej transkrypcji do diagnostyki nowotworów (...), w podziale na 21 części.
- Dostawa preparatów do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji i mycia oraz materiałów do sterylizacji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w 2025 roku
- Sukcesywny zakup i dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
- "DOSTAWY ŚRODKÓW I AKCESORIÓW DO SPRZĄTANIA W ROKU 2025 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA"
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.