To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-09
Ogłoszenie nr 510214851-N-2019 z dnia 09-10-2019 r.
Centralne Biuro Antykorupcyjne: Usługa konserwacji oraz napraw Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w obiektach CBA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570094413-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralne Biuro Antykorupcyjne, Krajowy numer identyfikacyjny 14061045400000,
ul. Al. Ujazdowskie
9,
00-583
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 437 13 00, e-mail
zamowieniapubliczne@cba.gov.pl, faks
22 437 13 90.
Adres strony internetowej (url): https://cba.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.cba.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Służba Specjalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji oraz napraw Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w obiektach CBA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/OBR/2019/KK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń oraz napraw polegających na usuwanie doraźnych, nieprzewidzianych awarii elektronicznych systemów zabezpieczeń zainstalowanych w obiektach Zamawiającego. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierał "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr od 7a do 7g do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Z uwagi, że na część nr 5 został złożony tylko 1 wniosek przez Wykonawcę nie podlegającego wykluczeniu, a więc rzeczywista liczba Wykonawców, którzy spełniali warunki udziału w postępowaniu na część nr 5, była zbyt niska, aby zapewnić rzeczywistą konkurencję, Zamawiający, działając na podstawie art. 131j ust. 2 pkt. 1) ustawy Pzp, w dniu 26.06.2019r. zawiesił przedmiotowe postępowanie na daną część. Ponowne ogłoszenie o zamówieniu na część nr 5 zostało zamieszczone w dniu 13.08.2019r. na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.bip.cba.gov.pl
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA w Al. Ujazdowskich 9 w Warszawie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
260162.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HERTZ SYSTEMS Ltd Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
320000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonywania zamówienia od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2022r. albo do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, w zależności co nastąpi wcześniej. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Wspólnej 1 w Rzeszowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29268.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa ALDOM Marek Wilczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonywania zamówienia od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022r. albo do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, w zależności co nastąpi wcześniej. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Żołnierskiej 4d w Szczecinie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43902.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonywania zamówienia od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2022r. albo do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, w zależności co nastąpi wcześniej. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Glinianej 7 w Lublinie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43902.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa Aldom Marek Wilczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonywania zamówienia od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2022r. albo do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, w zależności co nastąpi wcześniej. |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. Poleczki 3 w Warszawie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HERTZ Systems Ltd. Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonywania zamówienia od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r. albo do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, w zależności co nastąpi wcześniej. |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Konserwacja oraz naprawy Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w siedzibie Delegatury CBA przy ul. 1 Maja 123 w Katowicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12195.12
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa ALDOM Marek Wilczek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin wykonywania zamówienia od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020r. albo do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, w zależności co nastąpi wcześniej. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.