To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-30
Ogłoszenie nr 510215006-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.
Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta: KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ŚWIETLNYCH (ZIMOWO-ŚWIĄTECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595997-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540199723-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000,
ul. Kasztanowa
31,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48447339253, e-mail
zp@zdium-piotrkow.pl, faks
+48447339252.
Adres strony internetowej (url): www.zdium-piotrkow.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ŚWIETLNYCH (ZIMOWO-ŚWIĄTECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.3310/20/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : 1. ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 1) Montaż elementów świetlnych w ilości-1426 elementów; 2) Montaż choinki świetlnej wolnostojącej LED o wysokości ok. 10,0m, bombki świetlnej wolnostojącej LED o średnicy ok. 3,0m, prezentu świątecznego 3D wolnostojącego LED wysokości ok. 4,0m, renifera wraz z saniami świątecznymi 3D wolnostojącymi LED długości ok. 5,0m w ilości - 4 szt.; 3) Utrzymanie, konserwację, naprawę elementów świetlnych oraz choinki świetlnej, bombki świetlnej, prezentu świątecznego, renifera wraz z saniami świątecznymi: wymianę spalonych żarówek, wymiana uszkodzonych przewodów zasilających elementy świetlne, zabezpieczeń, mocowań w ilości - 1763 elementów, w tym wymiana węży żarówkowych na węże w technologii LED w ilości - 152 elementy świetlne; 4) Demontaż elementów świetlnych z ich posegregowaniem, naprawą uszkodzonych i dostarczeniem do miejsca składowania wskazanego przez Zamawiającego w ilości - 1426 elementów; 5) Demontaż choinki świetlnej wolnostojącej LED o wysokości ok. 10,0m, bombki świetlnej wolnostojącej LED o średnicy ok. 3,0m, prezentu świątecznego 3D wolnostojącego LED wysokości ok. 4,0m, renifera wraz z saniami świątecznymi 3D wolnostojącymi LED długości ok. 5,0m i dostarczeniem do miejsca składowania wskazanego przez Zamawiającego w ilości - 4 szt. 2. Wykaz iluminacji świetlnych objętych umową stanowi załącznik Nr 1 do projektu umowy. 3. Koszty materiałów wykorzystanych do wykonania prac wymienionych w ust. 2 oraz sprzętu niezbędnego do wykonania prac objętych umową ponosi Wykonawca. 2. ZASADY WYKONANIA PRAC. 1. Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy. Koszty związane z usuwaniem, składowaniem i utylizacją odpadów ponosi w całości Wykonawca. 2. Prace objęte umową, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 3 projektu umowy, Wykonawca będzie wykonywał sukcesywnie w czasie trwania umowy w sposób zapewniający prawidłowe, nieprzerwane działanie iluminacji świetlnych. 3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował usługę objętą umową niezgodnie z jej zapisami, bez należytej staranności, niezgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami BHP Zamawiający ma prawo: ? nakazać Wykonawcy zaprzestanie wykonywania usługi, ? odstąpić od umowy w całości lub części z winy Wykonawcy , ? powierzyć poprawienie lub wykonanie prac objętych umową innym podmiotom na koszt i ryzyko Wykonawcy, ? potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy należności z tytułu kar umownych. 3. ODPOWIEDZIALNOŚĆ WYKONAWCY. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za należyte zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac, za prawidłową organizację i zabezpieczenie ruchu w czasie trwania prac oraz za zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu usługi. Prace będą prowadzone zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń i materiałów posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa. 2. Wykonawca zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy "Prawo Energetyczne" w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych. 3. Wykonawca odpowiada za własne działania, uchybienia i zaniechania przy wykonywaniu zobowiązań, określonych umową . 4. Wykonawca odpowiada za szkody i straty powstałe w pracach, materiałach i sprzęcie spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy podczas wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w wyniku zdarzeń losowych w czasie realizacji prac objętych umową oraz z tytułu odpowiedzialności cywilnej. 6. Wykonawca będzie utrzymywał teren prac w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel zawiązany z realizacją umowy. Po zakończeniu prac Wykonawca pozostawi cały teren prac w stanie czystym i nadającym się do użytkowania. 7. Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym dokładny termin montażu i demontażu iluminacji świetlnych. 8. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić całodobowy system przyjmowania zgłoszeń w sprawie nieprawidłowego funkcjonowania iluminacji świetlnych. II. WYMAGANIA DOTYCZACE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCE LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA - ART. 29 UST. 3A USTAWY. 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, operatorów urządzeń drogowych, kierowców tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320). 2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności: - posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności; - posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi; - zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
173752.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Z.E. ELEKTROMECH SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
214881.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa artykułów spożywczych - cukru, przetworów owocowych, produktów strączkowych, produktów sypkich, przypraw, koncentratów spożywczych, przetworów, dodatków do potraw oraz wody mineralnej
- Usługi kominiarskie w budynkach dzierżawionych i zarządzanych przez TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim.
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim i Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na 2026 rok
- Zarządzanie nieruchomościami gruntowymi zabudowanymi stanowiącymi zasób Miasta Zarządzanie nieruchomością zabudowaną budynkiem użytkowym przy ulicy Dmowskiego 47 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Obsługa szaletów miejskich w Piotrkowie Trybunalskim i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych w 2026 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji wraz z zakupem i montażem materiałów w zakresie robót instalacyjnych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnych wewnętrznych w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Roczna obsługa serwisowa systemów Rittal zainstalowanych w serwerowni WCO
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Prowadzenie i obsługa Ośrodka Rehabilitacji dzikich ptaków i ssaków "Przytulisko" oraz wolier przejściowych, edukacyjno-pokazowych w Silvarium".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





