eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa prania wykładzin podłogowych i mebli tapicerowanych w Oddziałach TerenowychKujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Pomorskim, Dolnośląskim, Lubuskim i Małopolskim oraz usługę impregnacji wykładzin PCV w Oddziale Małopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-09

Ogłoszenie nr 510215196-N-2019 z dnia 09-10-2019 r.

AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Spółka z o.o.: Usługa prania wykładzin podłogowych i mebli tapicerowanych w Oddziałach Terenowych: Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Pomorskim, Dolnośląskim, Lubuskim i Małopolskim oraz usługę impregnacji wykładzin PCV w Oddziale Małopolskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591363-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 01529632200000, ul. Starościńska 1, 02-516 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 379 45 45, e-mail zamowieniapubliczne@amwkwatera.pl, faks 22 379 45 43.
Adres strony internetowej (url): www.amwkwatera.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa prania wykładzin podłogowych i mebli tapicerowanych w Oddziałach Terenowych: Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Pomorskim, Dolnośląskim, Lubuskim i Małopolskim oraz usługę impregnacji wykładzin PCV w Oddziale Małopolskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.DZN.129.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa prania wykładzin podłogowych i mebli tapicerowanych w Oddziałach Terenowych: Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Pomorskim, Dolnośląskim, Lubuskim i Małopolskim oraz usługę impregnacji wykładzin PCV w Oddziale Małopolskim. 2. Zamówienie podzielone zostało na 7 zadań: Zadanie 1 Oddział Terenowy Kujawsko - Pomorski; Zadanie 2 Oddział Terenowy Zachodniopomorski; Zadanie 3 Oddział Terenowy Pomorski; Zadanie 4 Oddział Terenowy Dolnośląski; Zadanie 5 Oddział Terenowy Lubuski; Zadanie 6 Oddział Terenowy Małopolski; Zadanie 7 Oddział Terenowy Małopolski (impregnacja wykładzin) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 2A do SIWZ dla zadania 1; załącznik nr 2B do SIWZ dla zadania 2; załącznik nr 2C do SIWZ dla zadania 3; załącznik nr 2D do SIWZ dla zadania 4; załącznik nr 2E do SIWZ dla zadania 5; załącznik nr 2F do SIWZ dla zadania 6; załącznik nr 2G do SIWZ dla zadania 7.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 98312000-3


Dodatkowe kody CPV: 98310000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 Oddział Terenowy Kujawsko - Pomorski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46313.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 3100 Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzyczyska 9
Kod pocztowy: 32-087
Miejscowość: Zielonki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33231.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33231.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48291.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 Oddział Terenowy Zachodniopomorski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27665.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 3100 Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzyczyska 9
Kod pocztowy: 32-087
Miejscowość: Zielonki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19328.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19328.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24960.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3 Oddział Terenowy Pomorski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7624.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 3100 Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzyczyska 9
Kod pocztowy: 32-087
Miejscowość: Zielonki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7624.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7624.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8650.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie 4 Oddział Terenowy Dolnośląski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10797.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10918.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10918.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10918.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie 5 Oddział Terenowy Lubuski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9859.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8491.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8491.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8491.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie 6 Oddział Terenowy Małopolski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31396.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9183.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9183.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9183.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie 7 Oddział Terenowy Małopolski (impregnacja wykładzin)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 7 Oddział Terenowy Małopolski (impregnacja wykładzin) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający informuje, że w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 06.09.2019 r. do godz.: 12:00 dla zadania 7 zostały złożone 3 oferty w tym 1 niepodlegająca odrzuceniu: - Oferta nr 1 została złożona przez Wykonawcę - 3100 Sp. z o.o., ul. Rzyczyska 9, 32-087 Zielonki, - Oferta nr 3 została złożona przez Wykonawcę - czyszczeniepro.pl Adrian Pawłowski, ul. Spółdzielcza 17/7, 75-205 Koszalin; - Oferta nr 4 została złożona przez Wykonawcę - P.H.U. Carpet, ul. Popiełuszki 2d, 32-050 Skawina. Zamawiający informuje, iż w dniu 06.09.2019 r. o godz. 12:15 odbyło się jawne otwarcie ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zakresie Zadania 7 Oddział Terenowy Małopolski (impregnacja wykładzin) w wysokości 15 567,04 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do oferty najkorzystniejszej, tj. do kwoty 24 957,00 zł brutto.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.