To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-30
Ogłoszenie nr 510215555-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.
Zespół Szkół Rolniczych: Dostawa wyposażenia/doposażenia pracowni zawodowych pracowni językowej zawodowej i informatycznej w ramach projektu "Atrakcyjne szkolnictwo zawodowe w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Atrakcyjne szkolnictwo zawodowe w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach wspófinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa III Kompetencje i Kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585509-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540182586-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Rolniczych, Krajowy numer identyfikacyjny 98602000000000,
ul. Ostrożany
41,
17-312
Drohiczyn, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
856 551 401, e-mail
ostrozanyzsr@op.pl, faks
856 551 401.
Adres strony internetowej (url): https://zsrostrozany.edupage.org
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.zsro.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia/doposażenia pracowni zawodowych pracowni językowej zawodowej i informatycznej w ramach projektu "Atrakcyjne szkolnictwo zawodowe w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SR.III.017.48.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia/doposażenia pracowni zawodowych w zakresie gastronomii i rolnictwa, pracowni komunikacji językowej zawodowej i informatycznej w ramach projektu "Atrakcyjne szkolnictwo zawodowe w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach" Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, minimalne parametry techniczne oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wyposażenia do poszczególnych pracowni został określony w załączniku "Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia "SOPS" i oznaczony jako załącznik nr 1"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Doposażenie pracowni obsługi gości |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) - dalej: ustawa Pzp, w ramach prowadzonego postępowania unieważnił postępowanie w CZĘŚCI I pn.: - "Doposażenie pracowni obsługi gości" na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 cytowanej ustawy. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania wynika z regulacji: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania opiera się o następujące okoliczności: Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części I zamówienia - 28 215,00 zł; W ramach części I złożono dwie oferty, w tym: - oferta nr 1 wykonawca Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa z ceną 31 635,60 zł. - oferta nr 2 wykonawca "Cezas" Sp. o.o. Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok z ceną 18 703,38 zł (Oferta nr 2 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia, z tego powodu postępowanie w Części I zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Cz. II - Doposażenie pracowni komunikacji językowej zawodowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80814
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKTIN Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80814
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Doposażenie pracowni informatycznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101352
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
101352
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wyposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) - dalej: ustawa Pzp, w ramach prowadzonego postępowania unieważnił CZĘŚCI IV - "Wyposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa" postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 cytowanej ustawy. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania wynika z regulacji: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DROHICZYN
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z DOZIEMNĄ INSTALACJĄ ELEKTROENERGETYCZNĄ W PUTKOWICACH NADOLNYCH
- "Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2024 roku"
więcej: przetargi DROHICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawy pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkół w Dziadowej Kłodzie w ramach programu "Dobry Start w Przyszłość" FEDS.08.01-IZ.00-035/23. (2)
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.