To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-10
Ogłoszenie nr 510215673-N-2019 z dnia 10-10-2019 r.
Uniwersytet Jagielloński: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów o objętości określonej w arkuszach wydawniczych, tj. książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN (wraz z tekstami tabel, wykresów i rycin etc.), z różnych dziedzin nauki, zleconej przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, do części wydawanych tytułów. (Nr sprawy: 80.272.174.2019)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588765-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. ul. Gołębia
24,
31-007
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
124 324 450, e-mail
bzp@adm.uj.edu.pl, faks
124 324 451.
Adres strony internetowej (url): www.uj.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.uj.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów o objętości określonej w arkuszach wydawniczych, tj. książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN (wraz z tekstami tabel, wykresów i rycin etc.), z różnych dziedzin nauki, zleconej przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, do części wydawanych tytułów. (Nr sprawy: 80.272.174.2019)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):80.272.174.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Usługa obejmuje wykonanie podwójnej korekty tekstów oraz odbiór materiałów, a następnie ich zwrot do siedziby redakcji Wydawnictwa UJ, położonej w Krakowie (31-126) przy ul. Michałowskiego 9/2. 1.2 Zamawiający informuje, iż znormalizowany arkusz wydawniczy zawiera 39 600 znaków ze spacjami i przypisami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Pierwsza korekta obejmuje: 2.1.1 Zapoznanie się z redakcją utworu dokonaną na pliku tekstowym i weryfikacja podczas korekty jej zgodności wykonanym składem; 2.1.2 Sprawdzenie zgodności zawartości utworu ze spisem treści i wyznaczenie błędów; 2.1.3 Przeczytanie całego utworu "na sens" i oznaczenie niejasności; 2.1.4 Wyznaczenie zauważonych błędów gramatycznych, stylistycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych oraz zaproponowanie zmian usuwających te błędy i poprawiających jakość gramatyczną, stylistyczną, ortograficzną i interpunkcyjną utworu; 2.1.5 Sprawdzenie konsekwencji i ujednolicenia wszelkich zapisów (tekst główny, bibliografie, przypisy, podpisy etc.) oraz stosowania krojów i wielkości czcionek w tekście podstawowym, tytułach, cytatach, tabelach, opisach i podpisach do rycin i wyznaczenie błędów; 2.1.6 Sprawdzenie poprawności technicznej składu (literówki, zawieszki, bękarty i szewce, jakości technicznej materiału ilustracyjnego) i wyznaczenie błędów; 2.1.7 Dokładne sprawdzenie paginacji (wakaty!) i tekstów w żywej paginie i wyznaczenie błędów; 2.1.8 Przygotowanie listy uwag i zapytań z odniesieniami do stron. 2.2 Druga korekta obejmuje: 2.2.1 Staranne sprawdzenie i sczytanie wydruku drugiej korekty z pierwszą korektą i korektą autorską oraz naniesienie poprawek na wydruk; 2.2.2 Dokładne sprawdzenie paginacji (wakaty!) i tekstów w żywej paginie i wyznaczenie błędów; 2.2.3 Sprawdzenie zgodności spisu treści z nazwiskami i tytułami w tekście publikacji i wyznaczenie błędów; 2.2.4 Uzupełnienie i sprawdzenie paginacji w spisie treści i wyznaczenie błędów; 2.2.5 Wyznaczenie zauważonych błędów gramatycznych, stylistycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych oraz zaproponowanie zmian usuwających te błędy i poprawiających jakość gramatyczną, stylistyczną, ortograficzną i interpunkcyjną tekstu; 2.2.6 Sprawdzenie konsekwencji i ujednolicenia wszelkich zapisów (tekst główny, bibliografie, przypisy, podpisy etc.) oraz stosowania krojów i wielkości czcionek w tekście podstawowym, tytułach, cytatach, tabelach, opisach i podpisach do rycin i wyznaczenie błędów; 2.2.7 Sprawdzenie poprawności technicznej składu (literówki, zawieszki, bękarty i szewce, jakości technicznej materiału ilustracyjnego) i wyznaczenie błędów; 2.2.8 Przeniesienie nierozstrzygniętych wątpliwości i pytań redaktora z pierwszej korekty na wydruk korektowy nr II; 2.2.9 Przeczytanie całego tekstu "na sens" i wyznaczenie niejasności; 2.2.10 Przygotowanie listy uwag i zapytań z odniesieniami do stron.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.11.00 - Usługi korektorskie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katarzyna Borzęcka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16800
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Barbara Górska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anna Mika
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W Części IV przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Małgorzata Denys
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część VI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grażyna Gawryłow
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22750
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część VII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dorota Bajor
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15750
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część VIII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Toczko-Rak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Słonecznym 13-15, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Dostawa wyposażenia radiostacji specjalnych
- Usługi pralnicze
- Wykonanie usługi w zakresie pobrania próbek z procesu technologicznego wzbogacenia rudy w oraz oznaczeń chemicznych i mineralogicznych z wykorzystaniem techniki mineralogii procesowej MLA lub QEMSCAN
- Dostawa radiotelefonów biurkowych i nasobnych standardu DMR i Tetra
- DZP.271.22.2024 DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO -POMPY INFUZYJNEJ OBJĘTOŚCIOWEJ
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.