eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaPrzegląd, inwentaryzacja i konserwacja szczegółowej osnowy geodezyjnej na obszarze gminy Ludwin. Wykonanie projektu modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla gminy Ludwin, powiat łęczyński

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-10

Ogłoszenie nr 510215744-N-2019 z dnia 10-10-2019 r.

Starostwo Powiatowe w Łęcznej: Przegląd, inwentaryzacja i konserwacja szczegółowej osnowy geodezyjnej na obszarze gminy Ludwin. Wykonanie projektu modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla gminy Ludwin, powiat łęczyński

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588657-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Łęcznej, Krajowy numer identyfikacyjny 43102916800000, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815315200, e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks +48817526464.
Adres strony internetowej (url): www.powiatleczynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przegląd, inwentaryzacja i konserwacja szczegółowej osnowy geodezyjnej na obszarze gminy Ludwin. Wykonanie projektu modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla gminy Ludwin, powiat łęczyński

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRP.272.4.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Rodzaj zamówienia: usługi 3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu, inwentaryzacji i drobnej konserwacji punktów podstawowej i szczegółowej osnowy poziomej oraz podstawowej i szczegółowej osnowy wysokościowej, na obszarze gminy Ludwin, powiat łęczyński. 3.3. Przeglądowi, inwentaryzacji i konserwacji zostanie poddanych łącznie: 1) 3 zespoły stabilizacyjne podstawowej osnowy poziomej; 2) około 553 punkty szczegółowej osnowy poziomej, w tym: 141 punktów dawnej II klasy i 412 punktów dawnej III klasy; 3) około 1231 punktów stabilizowanej osnowy pomiarowej tylko w zakresie możliwym do włączenia do projektowanej osnowy szczegółowej; 4) 32 punkty podstawowej osnowy wysokościowej (dawna II klasa) w tym: 23 ziemne i 9 ściennych; 5) 57 punktów szczegółowej osnowy wysokościowej (dawna III i IV klasa), w tym: 27 ziemnych i 30 ściennych 6) 86 punktów pomiarowej osnowy wysokościowej. 3.4. W zakres prac wchodzi w szczególności: odszukanie wszystkich punktów osnowy, sprawdzenie stanu znaków geodezyjnych i ich konserwacja, oczyszczenie wizur na punkty sąsiednie, uaktualnienie opisów topograficznych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. 3.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. prace geodezyjne objęte zakresem zamówienia, prace terenowe objęte zakresem zamówienia, prace projektowe objęte zakresem zamówienia, prace kameralne objęte zakresem zamówienia. Szczegółowy zakres czynności określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem prac, czyli tzw. pracowników fizycznych. (Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących lub nadzorujących wykonywane prace geodezyjne lub gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). 2) Na etapie składania ofert Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w formularzu oferty o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia wskazane w ppkt.1. 3) Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem imion i nazwisk osób, rodzaju umowy o pracę, zakres wykonywanych czynności i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany sposobu zatrudnienia ww. osób, nie później niż w terminie 5 dni od dokonania takiej zmiany. 5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze spisem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, zakres wykonywanych czynności i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 8) Jeżeli w pracach przy realizacji zamówienia zaangażowana będzie osoba niezatrudniona na umowę o pracę (nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących lub nadzorujących wykonywane prace geodezyjne lub gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy), co zostanie ustalone przez zamawiającego oraz przez inne osoby i organy upoważnione na podstawie odrębnych przepisów (np. Inspekcja Pracy), wykonawca zobowiązany jest do odsunięcia tej osoby od prac. Fakt wykonywania pracy takiej osoby przy realizacji zadania musi zostać potwierdzony pisemną notatką. Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli. 9) W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu umowy, zamawiający ma prawo do naliczenia następujących kar umownych: a) z tytułu kierowania przez Wykonawcę lub podwykonawcę do wykonywania ww. czynności osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę - w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych)za każdą osobę (kara może być nakładana po raz kolejny w odniesieniu do tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas następnej kontroli stwierdzi, że nadal nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę), b) za opóźnienie w dostarczeniu oświadczenia, o którym mowa w ppkt.3 - w wysokości po 500,00 (słownie: pięćset złotych) złotych za każdy dzień zwłoki liczonej od terminu, o którym mowa w ppkt 3, c) za zwłokę w poinformowaniu Zamawiającego o zmianie, o której mowa w ppkt 4 -w wysokości po 500,00 (słownie: pięćset złotych) złotych za każdy dzień zwłoki liczonej od terminu, o którym mowa w pkt 4 10) Nie przedstawienie we wskazanych w ppkt 3 i 4 terminach ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy niezależnie od naliczenia kar umownych. 11) Obowiązek zatrudniania osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcy, a także podwykonawców i dalszych podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia w umowach o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace, przez cały okres realizacji zamówienia wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w pkt.1, oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71351000-3


Dodatkowe kody CPV: 72310000-1, 71355000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przegląd, inwentaryzacja i konserwacja szczegółowej osnowy geodezyjnej na obszarze gminy Ludwin. Wykonanie projektu modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla gminy Ludwin, powiat łęczyński

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95215.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GEOMIAR SP. Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@geomiar.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 35
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117114.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117114.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117114.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.