eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa stacji uzdatniania wody w Areszcie Śledczym w Warszawie - Grochowie 2232/3P/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-31

Ogłoszenie nr 510215786-N-2020 z dnia 31-10-2020 r.

Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Areszcie Śledczym w Warszawie - Grochowie 2232/3P/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590476-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, Krajowy numer identyfikacyjny 32124700000000, ul. ul. Chłopickiego , 04-275 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 105 541, e-mail as_warszawa_grochow@sw.gov.pl, faks 226 734 501.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna Służby Więziennej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w Areszcie Śledczym w Warszawie - Grochowie 2232/3P/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2232/3P/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przebudowa stacji uzdatniania wody w Areszcie Śledczym w Warszawie-Grochowie. Szczegóły rozwiązań projektowych, zakresu wszystkich robót zawiera dokumentacja projektowa i techniczna, które są załącznikami do niniejszej specyfikacji. Kod CPV według wspólnego słownika zamówień (CPV): 45000000-7 - Roboty budowlane. Kody CPV dodatkowe: 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45331210-1 Instalowanie wentylacji. 2. Materiały użyte przez wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. 3. Zamawiający, działając w oparciu o przepisy art. 29 ust. 3a ,,ustawy´´, określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy: a) roboty instalacyjne hydrauliczne, b) roboty instalacyjne elektryczne, c) instalowanie wentylacji, d) roboty ogólnobudowlane. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, o których mowa w punkcie 3, najpóźniej następnego dnia po zawarciu umowy, bądź niezwłocznie, gdy w trakcie realizacji umowy nastąpiły u niego zmiany związane z zatrudnieniem osób wykonujących wyżej wymienione czynności. 4. Obowiązek, o którym mowa w pkt. 3 a)-d) dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 5. Obowiązek, o którym mowa w pkt. 3 a)-d) nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownika budowy lub innych osób pełniących funkcje zarządcze realizujących przedmiot umowy. 6. Ilekroć w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacja stanowiącą załącznik do SIWZ. 7. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów na charakter wyłącznie przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza tym samym produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 8. Zamawiający, w każdym przypadku gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Prace budowlane zostaną wykonane zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym wykonania i odbioru robót, który zostanie ustalony z wybranym wykonawca po podpisaniu umowy. 11. Zamawiający dopuszcza wizję lokalną miejsca inwestycji w terminie do 7 października 2020 r. po wcześniejszym zgłoszeniu przesłanym do osób uprawnionych do kontaktowania się z wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45332200-5, 45310000-3, 45331210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 371951.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BLANCA PLUS SP. Z O.O.
Email wykonawcy: blanca@blanca.pl
Adres pocztowy: Wola Mrokowska ul. Wąska 1, 05-552 Wólka Kosowska
Kod pocztowy: 05-552
Miejscowość: Wólka Kosowska
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 452000.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 452000.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 452000.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.