To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-02
Ogłoszenie nr 510215855-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.
Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna: Dostawa i montaż trzech dźwigów w budynku Szpitala w Ostródzie przy ul. Władysława Jagiełły 1.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591200-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540196461-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 51139872500000,
ul. ul. Władysława Jagiełły
1,
14-100
Ostróda, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
896 427 357, e-mail
pzozsa.zamowienia@wp.pl, faks
896 469 250.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-ostroda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż trzech dźwigów w budynku Szpitala w Ostródzie przy ul. Władysława Jagiełły 1.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZOSA/DZP/3321-25/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzedaż i dostarczenie trzech dźwigów osobowych wraz z niezbędnym osprzętem produkcji seryjnej oraz dokonanie ich montażu z uruchomieniem w miejscu dźwigów zdemontowanych, 2) demontaż i utylizację trzech dotychczas użytkowanych dźwigów osobowych wraz z osprzętem zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) opracowanie dokumentacji projektowo-montażowej dźwigów zgodnie z wymaganiami Urzędu Dozoru Technicznego, uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, w tym akceptacji Urzędu Dozoru Technicznego na wymianę dźwigów oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej zamontowanych dźwigów, 4) przygotowanie szybów windowych do montażu dźwigów osobowych poprzez ich oczyszczenie, naprawę tynków, przygotowanie do malowania, malowanie, wymianę oświetlenia w celu uzyskania wymaganego natężeniu oświetlenia w szybach windowych oraz montaż drabinki w podszybiu, 5) wykonanie wszelkich wymaganych prac w szybie i maszynowni oraz na ościeżach i posadzce wokół wymienionych drzwi szybowych (przywrócenie stanu pierwotnego) niezbędnych do montażu dźwigów, 6) w przypadku ingerencji w istniejące okładziny wejść do windy na kondygnacjach wykonawca zobowiązany jest do ich ponownego montażu zgodnie ze sztuką budowlaną (doprowadzenie do stanu pierwotnego), 7) rozruch dostarczonych i zamontowanych dźwigów, 8) przeprowadzenie odbioru dźwigów, ich rejestrację i dopuszczenie do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego, koszty związane z odbiorem dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego, dokumentacją rejestracyjną i książką rewizji ponosi wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia, 9) przeszkolenie przed odbiorem końcowym wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i użytkowania zamontowanych urządzeń i eksploatacji dźwigów, 10) wykonywanie w okresie obowiązywania gwarancji czynności serwisowych zamontowanych dźwigów osobowych, udział przy okresowych badaniach dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego, realizację uwag i zaleceń Urząd Dozoru Technicznego dotyczących dźwigów w okresie gwarancji. Szczegółowy zakres czynności serwisowych określony jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Dostarczone i zamontowane dźwigi osobowe wraz z niezbędnym osprzętem produkcji seryjnej muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2020, wolne od wad technicznych, niepoddane wcześniej żadnym naprawom, dopuszczone do obrotu i stosowania, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym oraz muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami, a w szczególności: 1) z przepisami dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/33/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie harmonizacji ustawodawstw państw członkowskich dotyczących dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (Dz. U. UE L 96 z 29.03.2014 s. 251), 2) z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (Dz. U. z 2016 r. poz. 811), 3) przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), 4) z postanowieniami norm bezpieczeństwa dotyczącymi budowy i instalowania dźwigów, tj. PN-EN 81-1:2002, PN-EN 81-1 A2:2006, PN-EN 81-28:2004, PN-IEC 60364, 5) z postanowieniami normy bezpieczeństwa dotyczącymi budowy i instalowania dźwigów: Badania i próby - Część 58: Próba odporności ogniowej drzwi przystankowych - PN-EN 81-58:2004, 6) z postanowieniami normy bezpieczeństwa dotyczącymi budowy i instalowania dźwigów: Szczególne zastosowania dźwigów osobowych i towarowych - Część 72: Dźwigi pożarowe -PN-EN 81-72:2004. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, a także do realizacji zadania przy udziale osób posiadających wymagane przepisami prawa uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 5 - 7 do SIWZ. 7. Koszty przeglądów serwisowych i konserwacyjnych dostarczonych dźwigów osobowych wymaganych do prawidłowego działania tych dźwigów i utrzymania udzielonych dla tych dźwigów okresu gwarancji wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych dokonywanych podczas takich przeglądów, należy ująć w kosztach realizacji zamówienia. 8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Koszty i ryzyko transportu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów ponosi wykonawca. 9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie szpitala, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga od wykonawcy: 1) etapowania wykonywanych prac i bieżących uzgodnień z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania szpitala, 2) zapewnienia podczas prowadzonej wymiany dźwigów funkcjonowania co najmniej jednego urządzenia, zamawiającego nie dopuszcza się możliwości wyłączenia z użytkowania wszystkich trzech dźwigów osobowych, 3) zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz prowadzenia robót w sposób ograniczający zagrożenie bezpieczeństwa pracowników szpitala oraz jego użytkowników, 4) realizowanie prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla szpitala, utrzymanie należytego porządku, tj. usuwanie z ciągów komunikacyjnych wszelkich zbędnych materiałów i urządzeń. 10. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Prace niezakłócające prawidłowego funkcjonowania szpitala i osób w nim przebywających mogą być prowadzone w godzinach pracy zamawiającego. Roboty rozbiórkowe i inne prace uciążliwe, np. powodujące hałas, nadmierne zapylenie prowadzone będą po godzinach urzędowania zamawiającego i w dni wolne od pracy, co wykonawca każdorazowo uzgodni z zamawiającym. 12. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6
Dodatkowe kody CPV: 45313100-5, 45310000-3, 50750000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
635749.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
718000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15% IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawstwo - 15% - roboty budowlane- RS Technika Ireneusz Rafalik, Kalinowo 86, 03-700 Ostrów Mazowiecka. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CYBERBEZPIECZEŃSTWA NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do apteki szpitalnej w podziale na 3 CZĘŚCI.
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.