eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaModernizacja i poprawa warunków funkcjonowania Muzeum Stanisława Staszica w Pile

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 510216755-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Muzeum Stanisława Staszica w Pile: Modernizacja i poprawa warunków funkcjonowania Muzeum Stanisława Staszica w Pile

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. "Modernizacja i poprawa warunków funkcjonowania Muzeum Stanisława Staszica w Pile", współfinansowanego środkami UE w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4: Środowisko, Działanie 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.1. Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588456-N2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Stanisława Staszica w Pile, Krajowy numer identyfikacyjny 57053995000000, ul. Ul. Browarna 18, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 231 15 67, e-mail biuro@muzeumstaszica.pl, faks 67 215 31 39.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumstaszica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i poprawa warunków funkcjonowania Muzeum Stanisława Staszica w Pile

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

340.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU); 2) realizacja na jej podstawie robót budowlanych dla zadania pn."Modernizacja i poprawa warunków funkcjonowania Muzeum Stanisława Staszica w Pile". 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w formule "zaprojektuj i wybuduj", na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z załącznikami nr 7a i 7b do SIWZ. 3.Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1 wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, w szczególności zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę, 3.2 sporządzenie wielobranżowych projektów wykonawczych oraz uzyskanie do nich wynikających z przepisów prawa ekspertyz, uzgodnień, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji umożliwiającej realizację inwestycji, 3.3 zgłoszenie robót budowlanych lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, 3.4 wykonanie robót budowlanych zgodnie i w oparciu o wykonane projekty, uzyskane pozwolenia, zgodnie z wymaganiami Programu funkcjonalno-użytkowego, zaleceniami nadzoru inwestorskiego Zamawiającego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, Prawem budowlanym i sztuką inżynierską, w tym: - prace przygotowawcze: wykonanie ekspertyz, demontaż zbędnych ścian lub ich części, skuwanie tynków, demontaż urządzeń sanitarnych i technicznych, - roboty budowlane:obniżenie posadzek w piwnicy wraz z wykonaniem izolacji poziomej, wykonanie posadzek betonowych,osuszenie ścian sutereny, wymiana stolarki okiennej (okna drewniane, skrzynkowe) i drzwiowej,wykonanie podłogi technicznej na strychu, zmiana włazu na strych na model z wysuwaną drabiną,demontaż podłóg parteru i poddasza, wypełnienie akustyczne stropu nad parterem, wykonanie nowych podłóg parteru i poddasza, wykonanie nowych schodów zewnętrznych do kondygnacji sutereny od strony ogródka, wraz z wykuciem nowego wejścia zewnętrznego, w strefie nowego wejścia, montaż zewnętrznego podnośnika dla niepełnosprawnych, - instalacje: likwidacja istniejącej kotłowni gazowej i wykonanie przyłącza do Miejskiej Energetyki Cieplnej, wykonanie, w oparciu o nowe przyłącze, instalacji grzewczej i montaż wymiennika kasetonowego, wykonanie w przestrzeni po kotłowni toalety przystosowanej do korzystania przez osoby niepełnosprawne, oraz wnęki na kasetonowy węzeł cieplny, likwidacja istniejącej toalety i powiększenie magazynu, wykonanie nowych instalacji wod.-kan., udrożnienie istniejących przewodów kominowych, zabezpieczenie p.poż. i ewentualna naprawa odkrytej konstrukcji dachowej i stropowej, założenie nowej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej w dachu oraz na stropie pomiędzy strychem a poddaszem, wymiana grzejników, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, nawiewno-wywiewnej wraz z centralą (lokalizacja na strychu) wraz z niezbędnym okanałowaniem i wykonaniem szachtów kanałowych, uzupełnienia wentylacji grawitacyjnej, montaż instalacji chłodzenia - system multisplit, modernizacja instalacji wewnętrznych: elektrycznej, oświetleniowej, niskoprądowych (system detekcji dymu, alarmowy, teletechnika, monitoring), naprawa bądź wymiana przyłącza kanalizacji sanitarnej, wymiana oświetlenia, - prace konserwatorskie: konserwacja i wzmocnienie drewnianych belek stropowych nad parterem, naprawa tynków wewnętrznych, roboty malarskie całości wnętrz, renowacja istniejących okiennic drewnianych, renowacja tynków zewnętrznych i atrap konstrukcji szachulcowej,renowacja schodów wewnętrznych relacji suterena-parter (w przypadku pogłębienia sutereny, dodanie brakującego stopnia), renowacja/wykonanie nowych schodów na poddasze oraz schodów zewnętrznych partii wejściowej. 3.5 uzyskanie decyzji administracyjnych o dopuszczeniu obiektów do użytkowania bądź uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszeń o zakończeniu robót budowlanych, jeżeli będą wymagane; 3.6 opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej; 3.7 sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 45300000-0, 45400000-1, 45450000-6, 45261900-3, 45321000-3, 45421100-5, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1453000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOVA TERM Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Powstańców Wlkp. 163
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1648000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1648000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1799000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.