To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-03
Ogłoszenie nr 510217092-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Komopal" Sp. z o. o.: Dostawa energii elektrycznej dla PGKiM Komopal Sp. z o.o. w Opalenicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587922-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Komopal" Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 63207970700000,
ul. ul. Stefana Żeromskiego
25,
64-330
Opalenica, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
614 476 610, e-mail
przetargi@komopal.pl, faks
614 476 611.
Adres strony internetowej (url): www.komopal.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla PGKiM Komopal Sp. z o.o. w Opalenicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KAG.01-01/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów PGKiM KOMOPAL Sp. z o.o. w Opalenicy wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ, w grupach taryfowych: B21 - 1 punkt poboru energii (PPE), C22b - 1 PPE, C11 - 44 PPE, C21 - 2 PPE, C22a - 1 PPE, G-11 - 1 PPE - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r, poz. 755 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy. 2. Zestawienie punktów poboru energii, szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną oraz informacje dodatkowe zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wynosi 1 482 283 [kWh]. 4. Obiekty zamawiającego, do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci Enea Operator Sp. z o.o. 5. Podane w załączniku nr 1 do SIWZ (oraz pkt. 3 powyżej) ilości energii elektrycznej są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. 6. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) szacunkowo podanego zużycia energii nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w umowie zawartej z wybranym wykonawcą. 7. Zamawiający zawrze jedną umowę na dostawę energii elektrycznej do wszystkich punktów poboru energii. Faktury będą wystawiane wraz z załącznikiem, w którym wykonawca wyspecyfikuje koszty energii elektrycznej dla każdego PPE. 8. Usługi dystrybucji energii elektrycznej będą świadczone na podstawie odrębnych umów, które zamawiający zawarł z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 9. Procedura zmiany sprzedawcy energii elektrycznej będzie przeprowadzana po raz kolejny (oprócz 1 PPE z umową kompleksową). 10. Zamawiający obecnie posiada jedną zawartą umowę kompleksową na dystrybucję i dostawę energii elektrycznej dla jednego PPE; umowa ta zostanie wypowiedziana przez Zamawiającego ze skutkiem na dzień 31.12.2020 r. Ważność obecnie obowiązującej umowy na dostawę energii elektrycznej dla pozostałych PPE upływa z dniem 31.12.2020 r. (umowa ta nie wymaga wypowiedzenia). 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy, w szczególności zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej i reprezentowania zamawiającego przed właściwym OSD w sprawach związanych z procedurą zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umów kompleksowych), brania udziału w doprowadzeniu do zawarcia przez Zamawiającego umowy dystrybucyjnej z OSD dla tych PPE. 12. Wykonawca musi posiadać zawartą umowę dystrybucyjną (tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (zwanym dalej OSD), tj. Enea Operator Sp. z o. o., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci OSD do obiektów PPE wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ - ważną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). 13. Rozliczenia za energię elektryczną odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych oraz cen ofertowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
422450.66
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELEKTRA S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
519614.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 120/2025 Dostawa energii elektrycznej
- Dostawa szaf sterowniczych z podłączeniem na SUW Kłecko wraz z wpięciem do systemu wizualizacji SCADA i monitoringu GPRS
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- Dostawa instalacja, montaż i konfiguracja systemu instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączem do sieci
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Wymiana 4 węzłów ciepłowniczych z budową przyłącza ciepłowniczego do budynku O - projekt i realizacja [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska]
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.