Ogłoszenie z dnia 2020-11-03
Ogłoszenie nr 510217301-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Wyposażenie osiedlowej strefy rekreacyjno-wypoczynkowej w sprzęt i urządzenia służące organizacji działań integracyjnych i prorodzinnych mieszkańców Lenartowic. Etap III - doposażenie obiektów (w część doposażenia osiedlowego placu zabaw dla dzieci w nowe urządzenia zabawowo- sprawnościowe, głównie dla dzieci w wieku 3+ i 5+) zamówienie z wolnej ręki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47-200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ https://e-propublico.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie osiedlowej strefy rekreacyjno-wypoczynkowej w sprzęt i urządzenia służące organizacji działań integracyjnych i prorodzinnych mieszkańców Lenartowic. Etap III - doposażenie obiektów (w część doposażenia osiedlowego placu zabaw dla dzieci w nowe urządzenia zabawowo- sprawnościowe, głównie dla dzieci w wieku 3+ i 5+) zamówienie z wolnej ręki.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.112.2020.DM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia Zestaw sprawnościowy. A. Zakres zamówienia obejmuje: 1. zaprojektowanie rozmieszczenia zestawu opisanego poniżej na placu zabaw przy ul. Zofii Nałkowskiej os. Lenartowice; 2. uzgodnienie miejsc ustawienia urządzeń zabawowych z Radą Osiedla i uzyskanie akceptacji w formie pisemnej; 3. przygotowanie dokumentacji niezbędnych do złożenia zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (wraz z naniesieniem nowych urządzeń na mapę - Wykonawca zobowiązany będzie zakupić właściwą mapę); 4. dostawę i montaż następującego zestawu: Zestaw sprawnościowy - o wymiarach 3,90 ÷4,30 m x 4,90 ÷ 5,30 m i wysokości od gruntu 1,90 ÷ 2,10 m. Wejście na zestaw sprawnościowy musi być możliwe przynajmniej z jednej strony za pomocą drabinki łukowej, po przeciwnej stronie drabinki musi być zamontowana pionowa ścianka wspinaczkowa. W środkowej części zestawu sprawnościowego musi znajdować się pionowy tunel z lin. Z jednej strony zestawu sprawnościowego do części środkowej musi być dołączone rączki do podciągania zamontowane do drążka, za rączkami do pociągania musi być zamontowany podwójny drążek do przewrotów zamontowany na dwóch różnych wysokościach. Z drugiej strony zestawu sprawnościowego do części środkowej musi być zamontowana pionowa drabinka, pionowa lina z klockami do wspinaczki, za drabinką musi być zamontowany podwójny drążek do przewrotów zamontowany na dwóch różnych wysokościach. Przejście pomiędzy drabinka łukową a pionowym tunelem z lin musi być wykonany z poziomej drabinki zamocowanej do górnej części zestawu sprawnościowego, takie samo połączenie musi być zastosowane pomiędzy pionowym tunelem z lin a pionowa ścianka wspinaczkową. Do bocznej strony drabinki poziomej zamontowanej pomiędzy drabinka łukową a pionowym tunelem z lin musi być zamontowana przeplotnia z lin w kształcie przypominającą pajęczą sieć. Konstrukcja zestawu sprawnościowego musi być wykonana z kwadratowych profili zamkniętych o przekroju min. 80 x 80 mm, ocynkowanych i malowanych proszkowo. Zaślepki śrub mocujących oraz słupów konstrukcyjnych muszą być wykonane z tworzywa sztucznego. Zestaw sprawnościowy musi być wyposażony w liny z rdzeniem stalowym w oplocie polipropylenowym. Fundamenty zestawu muszą zostać wykonany z betonu klasy min C12/15 o głębokości fundamentu min. 0,8 m, szerokości min. 0,5 m, długości min. 0,5 m, bądź gotowych prefabrykatów betonowych przewidzianych dla tego zestawu sprawnościowego przez producenta. 5. Wykonanie piaszczystych stref bezpieczeństwa: zestaw sprawnościowy powierzchnia - 63 ÷ 68 m2 i grubości min. 30 cm wraz z obrzeżem trawnikowym betonowym o długości 27 ÷ 31 mb; Wykonawca wykona obramowania stref bezpieczeństwa zestawu sprawnościowego i zestawu huśtawek obrzeżami trawnikowymi betonowymi o wymiarach wys. 20 cm, grub. 6 cm, szer. 100 cm i ułoży je na ławie betonowej z betonu klasy min. C12/15. Przed przystąpieniem do wysypywania stref bezpieczeństwa piaskiem należy strefy bezpieczeństwa wykorytować na głębokość min. 30 cm, wyrównać i zagęścić gruntem rodzimym, a następnie rozłożyć geowłókninę poliestrową o gramaturze minimum 200 g na m2 i zamocować za pomocą kołków mocujących ją do podłoża. Strefę bezpieczeństwa należy zasypać piaskiem płukanym bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji 0 - 2 mm w kolorze najbardziej zbliżonym do żółtego. B. Przedmiot umowy obejmuje ponadto następujące obowiązki: 1. Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować, dostarczyć i zamontować nowe urządzenia zgodnie z projektem wraz z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa przewidzianych dla zestawu, 2. Po wykonaniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i wyrównania terenu, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac wykonawca dokona siewu trawy w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, na którą udzieli jednorocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania, 3. Wykonawca ponosi także wszelką odpowiedzialność za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Podinspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich, 4. W momencie odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń zabawowych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu certyfikaty ich wykonania zgodnie z obowiązującą normą PN - EN 1176 - 1:2009 lub PN - EN 1176 - 1:2017 lub równoważnymi. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do remontów i napraw zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni chodnika, 6. Koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca. Zestaw huśtawek (zestaw połączonych huśtawek tworzący wspólną konstrukcję) . A. Zakres zamówienia obejmuje: 1. zaprojektowanie rozmieszczenia zestawu opisanego poniżej na placu zabaw przy ul. Zofii Nałkowskiej os. Lenartowice; 2. uzgodnienie miejsc ustawienia urządzeń zabawowych z Radą Osiedla i uzyskanie akceptacji w formie pisemnej; 3. przygotowanie dokumentacji niezbędnych do złożenia zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (wraz z naniesieniem nowych urządzeń na mapę - Wykonawca zobowiązany będzie zakupić właściwą mapę); 4. dostawę i montaż następującego zestawu: 1) Zestaw huśtawek (zestaw połączonych huśtawek tworzący wspólną konstrukcję) ? huśtawka bocianie gniazdo - o wymiarach i rozstawie nóg 1,90 ÷ 2,00 m x 3,40 ÷ 3,60 m i wysokości 2,40 ÷ 2,50 m. Wyposażona w siedzisko z przeplotu lin polipropylenowych na oplocie stalowym o wymiarze zewnętrznym min. Ø 1,10m. ? huśtawka podwójna wahadłowo - o wymiarach i rozstawie nóg 1,90 ÷ 2,00 m x 3,40 ÷ 3,60 m i wysokości 2,40 ÷ 2,50 m. Wyposażona w dwa siedziska dla dzieci młodszych (typu koszyczek). Wszystkie nogi konstrukcyjne huśtawek wykonane z profili kwadratowych stalowych o wymiarach min. 80 x 80 mm ocynkowane i malowane proszkowo. Górne belki wszystkich huśtawek wykonana z profili kwadratowych stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo. Siedziska wykonane z konstrukcji stalowej powlekanej gumą. Wszystkie łańcuchy w huśtawkach muszą być wykonane ze stali nierdzewnej i kalibrowanej, zamocowane na tulejach samosmarujących bezobsługowych. Fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min C12/15 o głębokości min. 0,6 m, szerokości min. 0,5 m, długości min. 0,5 m. lub gotowych betonowych prefabrykatów zalecanych przez producenta. Po zewnętrznej stronie zestawu huśtawek musi być założona na wysokości górnej belki osłona z płyty HPE. Zaślepki profili wykonane z tworzywa sztucznego. Obie huśtawki musza być połączone ze sobą tworząc jedną wspólną konstrukcję. 5. Wykonanie piaszczystych stref bezpieczeństwa: zestaw huśtawek powierzchnia - 50 ÷ 55 m2 i grubości min. 30 cm wraz z obrzeżem trawnikowym betonowym o długości 31 ÷ 36 mb; Wykonawca wykona obramowania stref bezpieczeństwa zestawu sprawnościowego i zestawu huśtawek obrzeżami trawnikowymi betonowymi o wymiarach wys. 20 cm, grub. 6 cm, szer. 100 cm i ułoży je na ławie betonowej z betonu klasy min. C12/15. Przed przystąpieniem do wysypywania stref bezpieczeństwa piaskiem należy strefy bezpieczeństwa wykorytować na głębokość min. 30 cm, wyrównać i zagęścić gruntem rodzimym, a następnie rozłożyć geowłókninę poliestrową o gramaturze minimum 200 g na m2 i zamocować za pomocą kołków mocujących ją do podłoża. Strefę bezpieczeństwa należy zasypać piaskiem płukanym bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji 0 - 2 mm w kolorze najbardziej zbliżonym do żółtego. B. Przedmiot umowy obejmuje ponadto następujące obowiązki: 1. Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować, dostarczyć i zamontować nowe urządzenia zgodnie z projektem wraz z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa przewidzianych dla zestawu, 2. Po wykonaniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i wyrównania terenu, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac wykonawca dokona siewu trawy w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, na którą udzieli jednorocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania, 3. Wykonawca ponosi także wszelką odpowiedzialność za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Podinspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich, 4. W momencie odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń zabawowych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu certyfikaty ich wykonania zgodnie z obowiązującą normą PN - EN 1176 - 1:2009 lub PN - EN 1176 - 1:2017 lub równoważnymi. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do remontów i napraw zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni chodnika, 6. Koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: zał. OPZ, cz. II Istotne postanowienia umowy stanowiące integralną część zaproszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29024.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Michał Dołbik EMDE Transport&Inżynieria SJ-E
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33700
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnje ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (sygnatura ZP.271.105.2020.DM) nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa pieluchomajtek i podkładów ginekologicznych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 2 zadania częściowe
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 3 części zamówienia
- Remont dwóch toalet uczniowskich w budynku głównym Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem "Modernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w zakresie m.in. izolacji i rozbudowy sanitariatów"
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku przedszkola samorządowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w części na żłobek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Adaptacja pomieszczeń pod Gminny Klub Dziecięcy w Sabniach - plac zabaw
- ROZBUDOWA PLACU ZABAW DLA ŻŁOBKA "KRUSZYNKA"
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Słonecznym 13-15 - 2 etap, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Mikołowie im. Tadeusza Więcka - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane w placówkach oświatowych Miasta Tychy: Przedszkole nr 21 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.