eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniecWymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2019-10-11

Og³oszenie nr 510217523-N-2019 z dnia 11-10-2019 r.

Gmina ¦wierklaniec: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 584468-N-2019

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina ¦wierklaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 54000900000000, ul. M³yñska 3, 42-622 ¦wierklaniec, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 322 844 853, e-mail lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl, faks 322 844 852.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swierklaniec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

IZ.271.2.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych zwi±zanych z wymian± stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim. Budynek jest obiektem u¿yteczno¶ci publicznej, o¶wiatowym, dwukondygnacyjnym z poddaszem czê¶ciowo u¿ytkowym a czê¶ciowo nieu¿ytkowym, ca³kowicie podpiwniczony. Bry³a budynku rozcz³onowana w kszta³cie litery L. Budynek jest podzielony na dwie czê¶ci: Czê¶æ 1 - Szko³a podstawowa. Cze¶æ 2 - Gminny Zespó³ Obs³ugi Placówek O¶wiatowych. W ramach robót budowlanych nale¿y wykonaæ: 1. Demonta¿ okien. 2. Demonta¿ i ponowny monta¿ parapetów zewnêtrznych tak, by po wprawieniu okien mo¿na je by³o odtworzyæ. 3. Dostawa i monta¿ stolarki okiennej PCV z nawiewnikami w kolorze bia³ym z wk³adami szybowymi o wspó³czynniku przenikania 0,9 W/m2K. 4. Monta¿ starych parapetów, ewentualne uzupe³nienia w razie uszkodzeñ podczas demonta¿u. 5. Otynkowanie i malowanie wnêk po monta¿u stolarki. 6. Wymiana 6 szt. parapetów wewnêtrznych typu lastryko na klatce schodowej. Uwaga : 1. Pomiary stolarki wraz z parapetami nale¿y wykonaæ przed realizacj± zamówienia na miejscu. 2. Zastosowaæ nawiewniki higrosterowalne z mo¿liwo¶ci± prze³±czenia na tryb ci¶nieniowy. Nawiewniki powinny zapewniæ w warunkach nominalnych przep³yw powietrza max. 30 m3/h. Monta¿ nawiewników w górnej ramie okiennej. UWAGA: ? Tryb prowadzenia robót budowlanych objêtych niniejsz± umow± musi byæ dostosowany do organizacji i funkcjonowania placówki o¶wiatowej. Roboty budowlane bêd± prowadzone na czynnym obiekcie. ? Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ roboty musz± byæ prowadzone przez Wykonawcê sukcesywnie oraz kompleksowo w ci±gu dnia w dwóch salach lekcyjnych udostêpnianych przez U¿ytkownika obiektu ze wzglêdu na specyfikê funkcjonowania placówki o¶wiatowej i po zakoñczeniu prac w udostêpnionych pomieszczeniach przywrócone do stanu u¿ytkowania tych pomieszczeñ w tym samym dniu. ? Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykonywania robót w godzinach popo³udniowych oraz w dni wolne od pracy, po wcze¶niejszym uzgodnieniu z U¿ytkownikiem obiektu oraz z Zamawiaj±cym. ? Wykonawca zobowi±zany jest do demonta¿u starej stolarki okiennej, wywozu zdemontowanych okien oraz ich utylizacjê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu kartê odpadów. Szczegó³owy zakres prac okre¶la za³±cznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 45421100-5


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45111100-9, 45410000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 241322.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOMAX Mariusz Kot
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: D³uga 123
Kod pocztowy: 41-130
Miejscowo¶æ: Wrêczyca Wielka
Kraj/woj.: ¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 228882.47
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 228882.47
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 416208.63
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.