To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-11
Ogłoszenie nr 510217643-N-2019 z dnia 11-10-2019 r.
Urząd Gminy w Zabrodziu: "Remont i adaptacja pomieszczeń stołówki i kuchni w budynku szkoły w Adelinie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593619-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Zabrodziu, Krajowy numer identyfikacyjny 55059700000000,
ul. ul. Wł. St. Reymonta
51,
07-230
Zabrodzie, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
029 757 12 28, e-mail
urzad@zabrodzie.pl, faks
029 757 12 61.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zabrodzie.pl/art,94,remont-i-adaptacja-pomieszczen-dla-gminnego-zlobka-w-adelinie
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont i adaptacja pomieszczeń stołówki i kuchni w budynku szkoły w Adelinie".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RG.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja pomieszczeń stołówki i kuchni w budynku szkoły w Adelinie obejmujący wykonanie robót instalacji elektrycznych, robót budowlanych, robót sanitarnych. Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności: 1.Montaż rozdzielnicy ITG 2.Montaż opraw oświetleniowych 3.Montaż lamp oświetleniowych 4.Montaż gniazd 230V i 400V 5.Montaż wyłączników oświetleniowych i wyłącznika ppoż 6.Ułożenie kabli w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych 7.Montaż listy elektroinstalacyjnej 8.Pomiary elektryczne Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1.Wykucie otworów w ścianach z cegieł 2.Postawienie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych 3.Montaż drzwi 4.Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych Roboty instalacji sanitarnych obejmują w szczególności wykonanie: 1.Instalacji wodociągowych 2.Białego montażu 3.Instalacji kanalizacyjnej sanitarnej 4.Montażu separatora 5.Wentylacji mechanicznej wraz z centralą wentylacyjną
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421152-4, 45311200-2, 45453000-7, 45421131-1, 45350000-5, 45331000-6, 45311000-0, 45300000-0, 45317300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119364.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NOSTEG-S Zbigniew Durda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146818.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.