eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice"Zakup wyposażenia oraz umeblowania do Żłobka Miejskiego znajdującego się w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Targowej 6" z podziałem na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-14

Ogłoszenie nr 510217898-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.

Żłobek Miejski w Czechowicach-Dziedzicach: "Zakup wyposażenia oraz umeblowania do Żłobka Miejskiego znajdującego się w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Targowej 6" z podziałem na zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590831-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540185395-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Żłobek Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Krajowy numer identyfikacyjny 24301133700000, ul. Ul. Mickiewicza 19, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 114 789, e-mail zlobek@zlobek.czechowice-dziedzice.pl, faks 322 114 789.
Adres strony internetowej (url): http://zlobek.czechowice-dziedzice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup wyposażenia oraz umeblowania do Żłobka Miejskiego znajdującego się w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Targowej 6" z podziałem na zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DF.343.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Żłobka znajdującego się w Szkole Podstawowej nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Targowej 6. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zmiana użytkowania pomieszczeń szkolnych na cele organizacji Żłobka Miejskiego w Szkole Podstawowej nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach przy ulicy Targowej 6". 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1: "Dostawa wyposażenia meblowego", Zadanie 2: "Dostawa wyposażenia do pomieszczeń", Zadanie 3: "Dostawa wyposażenia dydaktycznego i zabawek", Zadanie 4: "Dostawa drobnego sprzętu kuchennego", Zadanie 5: "Dostawa akcesoriów do łazienek i toalet", 4. Zamówienie będzie realizowane w pięciu częściach. 5. Wymagania ogólne dotyczące realizacji zadania 5.1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia transport przedmiotu zamówienia (dla wybranej części zamówienia) we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie wyposażenia. W przypadku realizacji Zadania 1 Wykonawca zapewnia montaż wyposażenia meblowego, Zadania 3 montaż wyposażenia, Zadania 5 - instalację i uruchomienie. 5.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie posiadało certyfikaty (atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane wyposażenie spełnia wymagane prawem przepisy i normy do stosowania w placówkach typu: żłobek, klub dziecięcy. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru, a wcześniej na żądanie Zamawiającego. 5.3. Wykonanie zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi spełniać normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. 5.4. Dostarczone wyposażenie, w tym zabawki, muszą być dopuszczone do zabawy dla dzieci w wieku 0-3 lat oraz spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełnić lokal, w którym ma być prowadzony żłobek i klub dziecięcy (Dz. U. z 2014 r., poz. 925) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 października 2016 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek (Dz. U. z 2016 r., poz. 1730). 5.5. W przypadku wystąpienia w poszczególnym opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych wskazujących na konkretnych producentów sprzętu, należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający uzna za spełniające jego wymogi opisane w załącznikach do SIWZ dotyczących danej części, taki sprzęt, którego równoważność będzie oznaczać zachowanie takich samych osiągnięć (cech funkcjonalnych) jak w przypadku sprzętu we wskazanej konfiguracji. W przypadku złożenia oferty równoważnej, wymaga się, aby cechy proponowanego sprzętu były spełnione tak samo lub lepiej jak w przypadku rozwiązania opisanego w SIWZ. 5.6. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę. Gwarancję, którymi objęty jest sprzęt liczone są od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony. 5.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia (dla wybranej części zamówienia) do budynku Żłobka na terenie Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Targowej 6 na własny koszt w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 5.8. Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokołu odbioru Wykonawca załączy karty gwarancyjne na dostarczony przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wyposażenia meblowego, - załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz wyposażenia do pomieszczeń, - załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz wyposażenia dydaktycznego i zabawek, - załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz drobnego sprzętu kuchennego, - załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz akcesoriów do łazienek i toalet, - załącznik nr 10a do SIWZ - projekt umowy do zadania 1, - załącznik nr 10b do SIWZ - projekt umowy do zadania 2 i 3, - załącznik nr 10c do SIWZ - projekt umowy do zadania 4 i 5. które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.16.10.00 - Meble przedszkolne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa wyposażenia meblowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61032.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 92-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60597.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60597.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146450.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18124.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16654.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16654.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16654.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego i zabawek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32694.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: przetargi@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38939.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38939.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42675.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu kuchennego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2902.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Chef's Place Kosterka i Wspólnicy S.C.
Email wykonawcy: biuro@chefsplace.pl
Adres pocztowy: ul. Mielczarskiego 21/23
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3238.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3238.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3238.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa drobnego wyposażenia łazienek i toalet

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7628.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DABEX Kołodziej i Jęczmionka Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bielsko@dabex.net.pl
Adres pocztowy: ul. Żelazna 4
Kod pocztowy: 41-709
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30020.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.