eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaPełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania "Budowa zaplecza technicznego na potrzeby transportu zbiorowego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-04

Ogłoszenie nr 510218442-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.

Gmina Wieliczka: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania "Budowa zaplecza technicznego na potrzeby transportu zbiorowego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 oś 4 Regionalna polityka energetyczna Działanie 4.5 Niskoemisyjny transport miejski Poddziałanie 4.5.1 Niskoemisyjny transport miejski - zit

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582956-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wieliczka, Krajowy numer identyfikacyjny 35155536400000, ul. ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 263 41 00, e-mail magistrat@wieliczka.eu, faks 12 278 68 60.
Adres strony internetowej (url): https://www.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania "Budowa zaplecza technicznego na potrzeby transportu zbiorowego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.30.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: "Budowa zaplecza technicznego na potrzeby transportu zbiorowego", poprzez ustanowienie zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego w odpowiednich branżach, złożonego z osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowlanych niezbędnych do realizacji w/w zadania w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów zadań inwestycyjnych przez Wykonawcę Robót (wykonawcę w/w roboty budowlanej). Zamawiający wymaga, aby Koordynatorem zespołu był Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej. Koordynator będzie reprezentował Wykonawcę niniejszego przedmiotu zamówienia przed Zamawiającym. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad opracowaniem dokumentacji projektowej oraz nad zakresem robót, z którymi można zapoznać się na stronie internetowej: https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka,a,1776051,gmina-wieliczka-oglasza-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-na-zadanie-pelnienie-nadzor.html Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGONA LATA 2014-2020 oś 4 Regionalna polityka energetyczna Działanie 4.5 Niskoemisyjny transport miejski Poddziałanie 4.5.1 Niskoemisyjny transport miejski - zit Zadanie będące przedmiotem nadzoru jest prowadzone w formule "zaprojektuj i wybuduj". Zadanie objęte projektem należy realizować w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Wykonawca powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki. 2. Kod przedmiotu zamówienia Główny kod CPV: 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Dodatkowe kody CPV: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 3. Zakres zamówienia 3.1) Na etapie prowadzenia prac projektowych Inspektor Nadzoru będzie upoważniony i zobowiązany do: 3.1.1) udziału w pracach Komisji odbierającej dokumentację projektowo-wykonawczą; 3.1.2) koordynowania procesu przygotowania inwestycji; 3.1.3) sprawdzania kompletności i weryfikacji projektu budowlanego opracowanego przez Wykonawcę Robót, pod kątem wzajemnej zgodności składających się na niego opracowań, a także zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wnoszenia pisemnie Zamawiającemu wszelkich uwag. 3.2) Na etapie prowadzenia robót budowlanych Inspektor Nadzoru będzie upoważniony i zobowiązany do: 3.2.1) obecności na terenie budowy przez okres trwania zadania inwestycyjnego w zależności od poziomu skomplikowania pracy, potrzeb Wykonawcy Robót bądź Zamawiającego; 3.2.2) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli - Inspektorów nadzoru inwestorskiego - zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane i warunkami pozwolenia na budowę; 3.2.3) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym; 3.2.4) kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, bieżącego archiwizowania wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp.; 3.2.5) wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów; 3.2.6) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; 3.2.7) udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji inwestycji; 3.2.8) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; 3.2.9) wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy; 3.2.10) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna bądź niedbała w swojej pracy; 3.2.11) organizowania oraz przewodniczenia cyklicznym naradom budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca Robót, Inspektor Nadzoru, Inspektorzy nadzoru inwestorskiego, Zamawiający oraz inni oficjalni obserwatorzy) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 6 dni od dnia narady; 3.2.12) organizowania branżowych narad technicznych oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu, Wykonawcy Robót i uczestnikom, w terminie 3 dni od dnia narady; 3.2.13) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 3.2.14) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; 3.2.15) nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót; 3.2.16) zlecania Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości; 3.2.17) zatwierdzania rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót; 3.2.18) weryfikowania "rysunków powykonawczych" sporządzanych przez Wykonawcę Robót; 3.2.19) bieżącego dokonywania obmiaru wykonanych robót; 3.2.20) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 3.2.21) sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 3.2.22) poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę Robót wszelkich stwierdzonych wad; 3.2.23) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; 3.2.24) poświadczenia terminu zakończenia robót; 3.2.25) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót; 3.2.26) zapobiegania ewentualnym roszczeniom Wykonawcy Robót w stosunku do Zamawiającego; 3.2.27) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym występującym na terenie budowy; 3.2.28) sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej do zapłaty Wykonawcy Robót; 3.2.29) dostarczenia Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia bądź odstąpienia od umowy; 3.2.30) załatwiania wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 3.2.31) sporządzenia protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; 3.2.32) prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy; 3.2.33) Wnioskowania do Zamawiającego o: a) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, b) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę, c) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, d) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót. 3.2.34) sporządzania, w razie potrzeby, rysunków i szkiców roboczych dla rozwiązań zamiennych, uzupełniających i dodatkowych związanych z prawidłową realizacją zadania oraz uzyskanie dla nich niezbędnych wymaganych prawem uzgodnień; 3.2.35) uzgadniania z Zamawiającym i Wykonawcą Robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów, konstrukcji i rozwiązań instalacyjnych; 3.2.36) przygotowania przedmiarów na rozwiązania zamienne lub dodatkowe; 3.2.37) zatwierdzania faktur Wykonawcy Robót poprzez zamieszczenie na odwrocie pieczątki wraz z podpisem. 3.3) Po zakończeniu robót budowlanych do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: 3.3.1) dokonanie odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji, powołanej przez Zamawiającego oraz przygotowanie protokołów odbioru robót; 3.3.2) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 3.3.3) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń sporów; 3.3.4) przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów PT, OT i książki obiektu; 3.3.5) sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań; 3.3.6) dostarczenie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rozliczenia rzeczowego i finansowego umowy; 3.3.7) uczestniczenie w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; 3.3.8) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy Robót; 3.3.9) uczestniczenie w kontroli innych instytucji zewnętrznych tj. m in. Instytucji Zarządzającej dotującej zadanie; 3.3.10) nadzór inwestorski nad robotami Wykonawcy Robót w okresie gwarancji i rękojmi, udział w przeglądach gwarancyjnych oraz udział w odbiorze pogwarancyjnym, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie; termin rękojmi wynosi 60 miesięcy, a gwarancji 72 miesiące, licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót; 3.3.11) dokonanie ostatecznego odbioru gwarancyjnego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą Robót. 3.4) Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów: 3.4.1) Raport kwartalnych - Inspektor Nadzoru w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego kwartału przedłoży Zamawiającemu "Raport kwartalny" wyszczególniający wykonane prace i kontrolne badania laboratoryjne oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał: a) opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, b) nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, c) plan robót i finansowania na kolejne miesiące, d) opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, e) fotografie dokumentujące postęp robót, f) wykaz zmian w dokumentacji projektowej, g) wykaz wystąpień Wykonawcy Robót i sposób ich rozpatrzenia. 3.4.2) Raport końcowy - Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Inspektor Nadzoru przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę Robót dokumentację powykonawczą w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego. Inspektor Nadzoru , w ciągu 30 dni od daty odbioru końcowego przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy, który będzie zawierał: a) końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i obliczenie końcowej kwoty umownej zgodnie z umową Wykonawcy Robót, b) rozliczenie finansowe zadania inwestycyjnego, c) protokół odbioru końcowego i przekazania do użytkowania, d) opis przebiegu wykonania Inwestycji, e) całą powykonawczą dokumentację odbiorową zawierającą w szczególności: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z narad, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, mapę powykonawczą, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości, wyniki badań, projekt budowlany powykonawczy, informacje niezbędne do sporządzenia dokumentów PT, OT, książki obiektu itp. Powyższe raporty należy przekazywać do Zamawiającego w wersji drukowanej i elektronicznej. 3.5) Inspektor Nadzoru ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego, nie wymienione powyżej, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy i będą służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego. Na każdym etapie realizacji Inspektor Nadzoru zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie realizacji inwestycji. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia Zamawiający nie określa, zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi, iż charakter czynności, realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie uzasadnia wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające "uprawnienia budowlane". Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do wykonywania nadzoru inwestorskiego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27089.43
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 83
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73185.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone w ramach projektu "Budowa zaplecza technicznego na potrzeby transportu zbiorowego". Z uwagi na fakt, iż wartość prowadzenia nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do całego projektu przekracza wyrażoną w złotych wartość 30 000 euro oraz jednocześnie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, do nin. zamówienia stosuje się przepisy właściwe dla zamówień o wartości poniżej kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8 uPzp.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.