To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-04
Ogłoszenie nr 510218856-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów: Badania w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 dla pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Bezpieczny dom - wsparcie dla kadry małopolskich domów pomocy społecznej w związku z zagrożeniem COVID-19 (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591861-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540192640-N-2020 i 540194897-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Krajowy numer identyfikacyjny 00029317200000,
ul. Helclów
2,
31-148
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 634 42 55 , e-mail
sekretariat@dpshelclow.pl, faks
12 633 08 28 .
Adres strony internetowej (url): www.dpshelclow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Badania w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 dla pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO.271.1.15.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na wykonaniu testów genetycznych w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 metodą RT-PCR pracownikom oraz mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie (dalej: DPS lub Zamawiający). 2. Zamówienie zostało podzielone na Części: 1) CZĘŚĆ I: badania dla pracowników, w ilości wskazanej w Części I Formularza Cenowego, będącego Załącznikiem do Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ; 2) CZĘŚĆ II: badania dla mieszkańców, w ilości wskazanej w Części II Formularza Cenowego, będącego Załącznikiem do Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji szczegółowo opisano w niniejszej SIWZ, Załącznikach do SIWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym: 1) w odniesieniu do CZĘŚCI I: Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) w odniesieniu do CZĘŚCI II: Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż realizacja CZĘŚCI I zamówienia będzie współfinansowana ze środków pochodzących z projektu grantowego: "Bezpieczny dom - wsparcie dla kadry małopolskich domów pomocy społecznej w związku z zagrożeniem COVID-19", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020. 5. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zapewnia, że badania stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane przez osoby o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach zawodowych oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej i ponosi pełną odpowiedzialność, w tym prawną i finansową, za niezgodną z obowiązującymi przepisami prawa realizację przedmiotu Umowy. 2) Pobranie materiału do badań RT-PCR może być wykonane z górnych dróg oddechowych, z nosogardła lub gardła. Wykonawca dobiera odpowiednią metodę w celu uzyskania miarodajnego wyniku. 3) Wykonawca we własnym zakresie, tj. własnym staraniem i na własny koszt, zapewnia dla osób, które będą pobierały materiał do badań odpowiednie środki ochrony indywidualnej (tj. rękawiczki jednorazowego użytku, kombinezon, maski typu FFP2/ FFP3, a jeśli ich brak należy zastosować maski chirurgiczne z przyłbic, okulary lub gogle ochronne) posiadające stosowne certyfikaty. 4) Osoba pobierająca wymaz informuje osobę poddaną testowi po jej wejściu do punktu pobrań o konieczności dezynfekcji rąk, a następnie w zasięgu wzroku tej osoby sama dezynfekuje ręce i zakłada parę jednorazowych rękawiczek oraz przygotowuje zestaw do pobrania materiału. 5) Po pobraniu materiału osoba wykonująca wymaz powinna zdjąć rękawiczki i wyrzucić je do worka lub pojemnika na odpady medyczne, następnie zdezynfekować ręce i założyć czystą parę rękawiczek, zapakować pobrany materiał do opakowania wtórnego, zdezynfekować powierzchnię opakowania wtórnego przy pomocy chusteczek nasączonych środkiem alkoholowym i umieścić go w opakowaniu zewnętrznym. Zdjąć rękawiczki, zdezynfekować ręce, zdjąć maskę i wyrzucić do pojemnika na odpady medyczne zakaźne (czerwony worek), zdezynfekować ręce. 6) Zamawiający wymaga aby Wykonawca po zakończeniu pobierania materiału od każdej osoby zdezynfekował miejsce, na którym osoba ta siedziała. 7) Zamawiający wymaga aby badanie całego materiału pobranego w ramach realizacji przedmiotu Umowy zostało wykonane przez akredytowane laboratorium, które jest wpisane na listę laboratoriów COVID Ministerstwa Zdrowia. 8) Po zakończeniu pobierania materiału do badań, Wykonawca dostarcza niezwłocznie materiał do laboratorium, po czym dostarcza Zamawiającemu pisemne potwierdzenie przekazania próbek do laboratorium. Na potwierdzeniu musi być wpisana liczba przekazanych próbek do badań laboratoryjnych wraz z pieczęcią oraz podpisem upoważnionego pracownika laboratorium. 9) W czasie transportu pobranych próbek do laboratorium Wykonawcę (tak jak w przypadku innych materiałów potencjalnie zakaźnych) obowiązuje zasada potrójnego opakowania. 10) Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji wszelkich odpadów, w tym również odpadów medycznych powstałych podczas realizacji przedmiotu Umowy we własnym zakresie, tj. własnym staraniem i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (dot. CZĘŚCI I) oraz Załącznik Nr 2 do SIWZ (dot. CZĘŚCI II). 7. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany zawrzeć z Zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, zgodną z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Badania dla pracowników |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
249900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SYNEVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
249900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Badania dla mieszkańców |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SYNEVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MONITORING WETERYNARYJNY KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLANYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW W 2025 ROKU
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR.
- Świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych wykonywanych w celach diagnostycznych i profilaktycznych dot. osób osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.