eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBadania w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 dla pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-04

Ogłoszenie nr 510218856-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów: Badania w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 dla pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Bezpieczny dom - wsparcie dla kadry małopolskich domów pomocy społecznej w związku z zagrożeniem COVID-19 (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591861-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540192640-N-2020 i 540194897-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Krajowy numer identyfikacyjny 00029317200000, ul. Helclów 2, 31-148 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 634 42 55 , e-mail sekretariat@dpshelclow.pl, faks 12 633 08 28 .
Adres strony internetowej (url): www.dpshelclow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Badania w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 dla pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO.271.1.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na wykonaniu testów genetycznych w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 metodą RT-PCR pracownikom oraz mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie (dalej: DPS lub Zamawiający). 2. Zamówienie zostało podzielone na Części: 1) CZĘŚĆ I: badania dla pracowników, w ilości wskazanej w Części I Formularza Cenowego, będącego Załącznikiem do Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ; 2) CZĘŚĆ II: badania dla mieszkańców, w ilości wskazanej w Części II Formularza Cenowego, będącego Załącznikiem do Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji szczegółowo opisano w niniejszej SIWZ, Załącznikach do SIWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym: 1) w odniesieniu do CZĘŚCI I: Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) w odniesieniu do CZĘŚCI II: Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż realizacja CZĘŚCI I zamówienia będzie współfinansowana ze środków pochodzących z projektu grantowego: "Bezpieczny dom - wsparcie dla kadry małopolskich domów pomocy społecznej w związku z zagrożeniem COVID-19", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020. 5. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zapewnia, że badania stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane przez osoby o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach zawodowych oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej i ponosi pełną odpowiedzialność, w tym prawną i finansową, za niezgodną z obowiązującymi przepisami prawa realizację przedmiotu Umowy. 2) Pobranie materiału do badań RT-PCR może być wykonane z górnych dróg oddechowych, z nosogardła lub gardła. Wykonawca dobiera odpowiednią metodę w celu uzyskania miarodajnego wyniku. 3) Wykonawca we własnym zakresie, tj. własnym staraniem i na własny koszt, zapewnia dla osób, które będą pobierały materiał do badań odpowiednie środki ochrony indywidualnej (tj. rękawiczki jednorazowego użytku, kombinezon, maski typu FFP2/ FFP3, a jeśli ich brak należy zastosować maski chirurgiczne z przyłbic, okulary lub gogle ochronne) posiadające stosowne certyfikaty. 4) Osoba pobierająca wymaz informuje osobę poddaną testowi po jej wejściu do punktu pobrań o konieczności dezynfekcji rąk, a następnie w zasięgu wzroku tej osoby sama dezynfekuje ręce i zakłada parę jednorazowych rękawiczek oraz przygotowuje zestaw do pobrania materiału. 5) Po pobraniu materiału osoba wykonująca wymaz powinna zdjąć rękawiczki i wyrzucić je do worka lub pojemnika na odpady medyczne, następnie zdezynfekować ręce i założyć czystą parę rękawiczek, zapakować pobrany materiał do opakowania wtórnego, zdezynfekować powierzchnię opakowania wtórnego przy pomocy chusteczek nasączonych środkiem alkoholowym i umieścić go w opakowaniu zewnętrznym. Zdjąć rękawiczki, zdezynfekować ręce, zdjąć maskę i wyrzucić do pojemnika na odpady medyczne zakaźne (czerwony worek), zdezynfekować ręce. 6) Zamawiający wymaga aby Wykonawca po zakończeniu pobierania materiału od każdej osoby zdezynfekował miejsce, na którym osoba ta siedziała. 7) Zamawiający wymaga aby badanie całego materiału pobranego w ramach realizacji przedmiotu Umowy zostało wykonane przez akredytowane laboratorium, które jest wpisane na listę laboratoriów COVID Ministerstwa Zdrowia. 8) Po zakończeniu pobierania materiału do badań, Wykonawca dostarcza niezwłocznie materiał do laboratorium, po czym dostarcza Zamawiającemu pisemne potwierdzenie przekazania próbek do laboratorium. Na potwierdzeniu musi być wpisana liczba przekazanych próbek do badań laboratoryjnych wraz z pieczęcią oraz podpisem upoważnionego pracownika laboratorium. 9) W czasie transportu pobranych próbek do laboratorium Wykonawcę (tak jak w przypadku innych materiałów potencjalnie zakaźnych) obowiązuje zasada potrójnego opakowania. 10) Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji wszelkich odpadów, w tym również odpadów medycznych powstałych podczas realizacji przedmiotu Umowy we własnym zakresie, tj. własnym staraniem i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (dot. CZĘŚCI I) oraz Załącznik Nr 2 do SIWZ (dot. CZĘŚCI II). 7. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany zawrzeć z Zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, zgodną z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Badania dla pracowników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 249900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SYNEVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: lilianna.morawska@synevo.pl
Adres pocztowy: 04-158 Warszawa, ul. Zamieniecka 80/401
Kod pocztowy: 04-158
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Badania dla mieszkańców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SYNEVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: lilianna.morawska@synevo.pl
Adres pocztowy: 04-158 Warszawa, ul. Zamieniecka 80/401
Kod pocztowy: 04-158
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.