eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - Część 2 - Remont nawierzchni chodników ul. Chocianowickiej,ul. Laskowice, ul. Edwarda Abramowskiego - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych"



Ogłoszenie z dnia 2020-11-04

Ogłoszenie nr 510218878-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu: "Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - Część 2 - Remont nawierzchni chodników ul. Chocianowickiej,ul. Laskowice, ul. Edwarda Abramowskiego - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, Krajowy numer identyfikacyjny 47317005200000, ul. ul. Piotrkowska 173, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6384959, 6384911, e-mail k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl, faks 42 638-49-58.
Adres strony internetowej (url): www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - Część 2 - Remont nawierzchni chodników ul. Chocianowickiej,ul. Laskowice, ul. Edwarda Abramowskiego - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDiT- DZ.2620.43.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie podobnych robót budowlanych, które były przedmiotem zamówienia podstawowego realizowanego w ramach umowy nr 263.47/DZ/2020 z dnia 04.09.2020 r. 1.1. Przedmiot zamówienia polega na: 1.1.1. Wykonaniu remontu chodnika przy ul. Edwarda Abramowskiego: Łączny zakres prac obejmuje: a) Rozebranie nawierzchni chodnika i obrzeży trawnikowych oraz zjazdu bitumicznego, b) Wykonanie koryta pod nową nawierzchnie, c) Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa 0-31,5mm, d) Ułożenie oporników granitowych, d) Regulacja studni i zaworów, e) Ułożenie płyt betonowych 25x25x8cm, f) Ułożenie kostki granitowej wzdłuż chodnika, g) Odtworzenie zieleńców po wykonanych pracach. 1.1.2. Wykonaniu remontu chodników przy ul. Chocianowickiej i ul. Laskowice: Łączny zakres prac obejmuje: a) Rozebranie obrzeży trawnikowych wraz z wywozem urobku, b) Rozebranie krawężników/ oporników betonowych wraz z wywozem urobku, c) Rozebranie nawierzchni chodnika (galanteria betonowa) wraz z wywozem urobku, d) Rozebranie nawierzchni (podbudowy) betonowej wraz z wywozem urobku, e) Rozebranie nawierzchni bitumicznych zjazdów wraz z wywozem urobku, f) Wykonanie podbudowy (nawierzchnia) betonowa gr. 10 cm, beton klasy C8/10, g) Wykonanie podbudowy (nawierzchnia) betonowa, beton klasy C8/10 gr. 20 cm, h) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm, i) Wykonanie nawierzchni z nowych płyt betonowych fazowanych, koloru szarego lub grafitowego 25 x 25 x 8 cm nowych wibroprasowanych na podsypce cementowo-piaskowej, gr. 3 cm po zagęszczeniu, spoiny wypełnione piaskiem, j) Nawierzchnia z nowej kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, gr. 3 cm po zagęszczeniu, spoiny wypełnione piaskiem, k) Remont nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi BA wraz z wbudowaniem taśmy termotopliwej na łączeniu starej nawierzchni z nową, l) Ułożenie nowych obrzeży betonowych o wym. 100 x 30 x 8 cm na posypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm po zagęszczeniu, m) Wykonanie nowych krawężników betonowych na nowe o wym. 100 x 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem (beton klasy C12/15), n) Korytowanie wykonane na całej szerokości chodnika wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w gr. kat. II-IV oraz wywozem urobku, o) Regulacja wysokościowa studni telefonicznej, kanalizacyjnej, wodomierzowej oraz wpustów kanalizacji deszczowej, p) Regulacja wysokościowa zasuwy wodociągowej, zaworu gazowego, r) Założenie zieleńca (nasypanie humusu gr. 10 cm wyrównanie powierzchni) oraz zdjęcie nadmiaru ziemi o gr. 15 cm, wraz z obsianiem nasionami traw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zamówienia podstawowego. 2. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanej w dalszej części zaproszenia STWiORB), Formularzach cenowych stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne oraz, że na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i wytycznych. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. 3. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga by czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na kierowaniu lub operowaniu sprzętem drogowym były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3 powyżej oraz w Formularzu aktu umowy-Załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Termin realizacji przedmiotu umowy - od dnia podpisania umowy do 30.11.2020r. Terminem ukończenia zamówienia będzie data podpisania protokołu odbioru robót, o którym mowa w § 10 Formularza Aktu Umowy. W terminie wykonania zamówienia musi odbyć się procedura odbioru robót opisana w w/w paragrafie z zachowaniem terminów tam wskazanych. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia rękojmi za wykonany przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na zieleń na okres 36 miesięcy (z pielęgnacją i utrzymaniem w tym m.in. koszenie i podlewanie) obejmującą m. in. systematyczne koszenie trawy oraz umożliwienie jej wzrostu z jednoczesnym uniemożliwieniem wzrostu chwastów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112000-5, 45233000-9, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86078.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe STARBOR Michał Borsuk
Email wykonawcy: biuro.starbor@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Józefa Ignacego Kraszewskiego nr 5C
Kod pocztowy: 95-020
Miejscowość: Wiśniowa Góra
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105794.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105794.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105794.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnianie prawne - art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.2019 r. poz. 1843 ze zm.) - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Uzasadnienie faktyczne - przedmiot zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, które były przedmiotem zamówienia podstawowego na: "Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi z podziałem na 11 części - Część 2 - Remont nawierzchni chodników ul. Chocianowickiej, ul. Łaskowice, ul. Edwarda Abramowskiego" Nr sprawy ZDiT-DZ.2620.10.2020. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 04.09.2020 r. i było prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do wartości 105 979,76 zł. Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych objętego niniejszym postępowaniem wynosi 86 078,77 zł i zostało udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało udzielone zgodnie z zakresem robót budowlanych i na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.