To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-04
Ogłoszenie nr 510218924-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.
Gmina Bircza: "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Jawornik Ruski, dz. o nr ewid. 372, 341"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592945-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bircza, Krajowy numer identyfikacyjny 65090047600000,
ul. ul. Ojca Św. Jana Pawła II
2,
37-740
Bircza, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
016 672 60 91, e-mail
pawelm@bircza.pl, faks
016 672 53 41.
Adres strony internetowej (url): www.bircza.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Jawornik Ruski, dz. o nr ewid. 372, 341"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opisem przedmiotu zamówienia jest: "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Jawornik Ruski, dz. o nr ewid. 372, 341" Zakres robót od km 0+000 do km 0+250 tj.: 250,00 m 1. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany Droga objęta opracowaniem nie jest drogą publiczną, klasa drogi D, kategoria ruchu KR-1. Początek od skrzyżowania z istniejącą drogą gminną położoną na działce nr 385. Przebudową drogi objęto odcinek od km 0+000 do km 0+500, a zakres robót jest w km 0+000 do km 0+250 tj.: 250,00 m. Na odcinku objętym przebudową istniejąca droga posiada jezdnię utwardzoną mieszanką kruszywa i kamienia polnego. Pobocza nieutwardzone, rozmyte posiadające zniekształcenia. Jezdnia o szerokości zmiennej 2,50 - 2,80 m., posiadająca duże zniekształcenia zarówno w profilu podłużnym jak i poprzecznym, występują w niej ubytki, wyboje oraz kofeiny podłużne. Odcinkowo jezdnia jest bardzo zniszczona. Pobocza drogi zniszczone, rozmyte, wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu do istniejącego rowu drogowego. Dalej wody opadowe kierowane są do istniejących przepustów pod koroną drogi. Przepusty są drożne i nie wymagają przebudowy lub wymiany. Stan techniczny nawierzchni jezdni i poboczy drogi wymaga gruntownej przebudowy i uporządkowania spływu wód opadowych. 2. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych Planowana inwestycja związana z przebudową drogi gminnej będzie wykonana w śladzie istniejącym korpusu drogowego, z drobną korektą przebiegu trasy i istniejących łuków poziomych Początek przebudowy drogi przyjęto w km 0+000 zaś koniec w km 0+500, a zakres robót jest w km 0+000 do km 0+250. Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem: o Klasa drogi D (dojazdowa), o Prędkość projektowa: Vp=30 km/h, o szerokość jezdni: 2,80 m, o pobocza utwardzone 0,30 m, o pobocza ziemne min. 0,20 m, o nawierzchnia tłuczniowa, o rowy drogowe odcinkowo do oczyszczenia i odtworzenia Projekt przewiduje przebudowę drogi w śladzie istniejącym, polegającej na odcinkowej wymianie istniejącej konstrukcji jezdni, wykonania nowej nawierzchni tłuczniowej, która stanowić będzie wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni oraz wykonania utwardzenia poboczy i uporządkowania spływu wód opadowych poprzez oczyszczenie i odcinkowe odtworzenie rowów. Istniejące przepusty pozostają bez zmian. Zaprojektowano wykonanie utwardzenia poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne. 3. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni Konstrukcję przebudowy nawierzchni drogi zaprojektowano w oparciu o ustalenia zawarte z Zamawiającym, z dostosowaniem do możliwości finansowych, przyjęto następujące konstrukcje: 3.1. Konstrukcja jezdni na odcinku: od km 0+000 do km 0+155 o nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5 / 63 mm o grub. 20 cm, stabilizowana mechanicznie o istniejące podłoże utwardzone kruszywem. 3.2. Konstrukcja jezdni na odcinku: od km 0+155 do km 0+500 o nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5 / 63 mm o grub. 15 cm, stabilizowana mechanicznie o istniejące podłoże utwardzone kruszywem. 3.3. Konstrukcja poboczy: od km 0+000 do km 0+155 o 20 cm tłucznia kamiennego 31,5 / 63 mm, stabilizowanym mechanicznie, o istniejące pobocze żwirowo-gruntowe. od km 0+155 do km 0÷500 o 15 cm tłucznia kamiennego 31,5 / 63 mm, stabilizowanym mechanicznie o istniejące pobocze żwirowo-gruntowe. 4. Zakres robót: 4.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym km 0+000,00 do km 0+250 - 0,25 km 4.2. Koryta wykonywane na poszerzeniach, na jezdniach, grunt kategorii II-IV, głębokość 10˙cm km 0+175 do km 0+220 str. lewa km 0+230 do km 0+250 str. lewa - 36,00 m2 4.3. Koryta wykonywane na poszerzeniach, na jezdniach, grunt kategorii II-IV, dodatek każde dalsze 5˙cm głębokości, krotność = 2 - 36,00 m2 4.4. Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20˙cm - 36,00 m2 4.5. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii V-VI. Istnieją ce podłoże utwardzone kruszywem od km 0+000 do km 0+0+004 oraz od km 0+004 do km 0+0+250 - 712,40 m2 4.6. Wyrównanie istniejącej podbudowy, tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10˙cm km 0+005 do 0+010 szer. 1,0 m śr. grub. 4 cm - 0,20 m3 4.7. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm od km 0+000 do km 0+0+004 od km 0+004 do km 0+0+155 - 446,40 m2 4.8. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy do łącznej grub. 20 cm krotność = 13 - 446,40 m2 4.9. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 7˙cm od km 0+155 do km 0+250 - 266,00 m2 4.10. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy do łącznej grub. 15 cm, Krotność=8 - 266,00 m2 4.11. Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10˙cm, nakłady podstawowe km 0+020 do km 0+059 - 11,70 m2 4.12. Wyrównanie istniejącej podbudowy, tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10˙cm - WYRÓWNANIE ROZMYTYCH POBOCZY km 0+031 do km 0+041 str. prawa śr. grub. 5 cm - 0,15 m3 4.13. Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm od km 0+000 do km 0+155 szer. 0,30 m obustronne - 93,00 m2 4.14. Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, dodatek za każdy dalszy 1cm grubości do łącznej grub. 20 cm, krotność = 13 - 93,00 m2 4.15. Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm od km 0+155 do km 0+250 szer. 0,30 m obustronne - 57,00 m2 4.16. Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości do łącznej grub. 15 cm Krotność = 7 - 57,00 m2 4.17. Oczyszczanie rowu z namułu, bez naruszania skarp, grubość namułu 20˙cm km 0+000 do km 0+210 str. Lewa - 210,00 m 4.18 Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 20 cm Km 0+210 do 0+250 strona lewa - 40,00 m 4.19. Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami, samowyładowczymi, kategoria gruntu III-IV. Uzupełnienie poboczy km 0+004 do km 0+155 obustronnie szer. 0,20 m - 12,08 m3 4.20 Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami, samowyładowczymi, kategoria gruntu III-IV od km 0+155 do km 0+250 szer. 0,20 m, grub. 0,15 m - 5,70 m3 4.21. Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie grunt I-III. Dowóz gruntu z dokopu. Km 0+000 do 0+250 szer. plantowania 0,50 m strona prawa Km 0+000 do 0+250 szer. plantowania 1,20 m strona lewa - 425,00 m2 Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 31 (godziny 800-1430).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41328.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Budowlano - Transportowa Henryk Biłas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59979.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BIRCZA
więcej: przetargi BIRCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.