To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-15
Ogłoszenie nr 510219000-N-2019 z dnia 15-10-2019 r.
"Uzdrowisko Rabka" S.A.: sprzedaż i dostawa leków materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, produktów nieleczniczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596441-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Uzdrowisko Rabka" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000,
ul. ul. Orkana
49,
34-700
Rabka-Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 676 020, e-mail
zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks
182 676 010.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko-rabka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprzedaż i dostawa leków materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, produktów nieleczniczych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.16.PN.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zał.nr 3.1.: Pakiet 3.1.1.-Dermatologia, Pakiet 3.1.2.-Hormony, Pakiet 3.1.3.- Inne Produkty Lecznicze, Pakiet 3.1.4.- Krew i Układ Sercowo-Naczyniowy,Pakiet 3.1.5.- Ogólne Leki Przeciwzakaźne i Szczepionki, Pakiet 3.1.6.-Produkty Przeciwpasożytnicze, owadobójcze i repelenty, Pakiet 3.1.7.-Przewód pokarmowy i metabolizm, Pakiet 3.1.8.-Roztwory medyczne, Pakiet 3.1.9.- Układ mięśniowo szkieletowy, Pakiet 3.1.10.- Układ moczowy, Pakiet 3.1.11.- Układ nerwowy i organy czuciowe, Pakiet 3.1.12.-Układ oddechowy.Zał.nr 3.2.- Dezynfekcja, Zał.nr 3.3. - Roztwory medyczne, Zał.nr 3.4. - Pozostałe produkty nielecznicze, Zał.nr 3.5. - Środki opatrunkowe, Zał.nr 3.6.- Inne leki, Zał.nr 3.7. - Leki różne, Zał.nr 3.8. - Paski do Glukometrów, Zał.nr 3.9.- antyseptyki. Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1. do 3.9. SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV: 33692000-7, 33631600-8, 33000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawy leków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
184795.84
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NEUCA S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
201822.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dezynfekcja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27248.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31376.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Roztwory medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15487.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cezal Wrocław Oddział Kraków
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9312.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pozostałe produkty nielecznicze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34662.72
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cezal Wrocław Oddział Kraków
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36668.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Środki opatrunkowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części nr 5 zostało unieważnione na podst.art. 93.1.1.Ustawy Pzp.(nie złożono żadnej oferty). |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Inne leki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69987.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sanofi-Aventis Sp.z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33314.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Leki różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3030.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Servier Polska Services Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3224.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Paski do glukometrów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5680.15
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medicare-Galenica Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6557.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Antyseptyki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45823.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4637.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby "Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju" Sp. z o.o.
- Zakup artykułów żywnościowych do Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych, komunalnych i innych wytwarzanych w "Szpitalu Miejskim w Rabce - Zdroju" Sp. z o.o.
- Remont dachów w Śląskim Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowym im. Dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o.o.
- Dobudowa szybu windowego do budynku Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowym im. Dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby "Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju" Sp. z o.o.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim
- "Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy środków do dezynfekcji dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie"
- Postępowanie na dostawę materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych, artykułów hydraulicznych, baterii, akumulatorów, soli w tabletkach, podchlorynu sodu, wkładów filtrujących
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych, hemodializy i gazów medycznych
- Sukcesywna dostawa opakowań sterylizacyjnych,testów chem i biol do kontroli procesu sterylizacji, szczotki,czyściki i akcesoria do mycia na potrzeby Centralnej Sterylizatornii WS SP ZOZ w Nowej Soli.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.