To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-04
Ogłoszenie nr 510219170-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.
Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka: "Wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do magazynu książek w Pałacu Działyńskich w Poznaniu (Stary Rynek 78-79) oraz do magazynu książek w Kórniku (ul. Zamkowa 8)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573435-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka, Krajowy numer identyfikacyjny 32571300213000,
ul. ul. Zamkowa
5,
62-035
Kórnik, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 817 00 81, e-mail
k.wozniak@bkpan.poznan.pl, faks
61 817 00 81.
Adres strony internetowej (url): http://www.bkpan.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Bibliotek Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do magazynu książek w Pałacu Działyńskich w Poznaniu (Stary Rynek 78-79) oraz do magazynu książek w Kórniku (ul. Zamkowa 8)"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):436/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn.: Wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do magazynu książek w Pałacu Działyńskich w Poznaniu (Stary Rynek 78-79) oraz do magazynu książek w Kórniku (ul. Zamkowa 8). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2 do SIWZ. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ (wzór umowy). 4. Kody Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV: o 39.13.11.00 - Regały archiwalne Regały archiwalne, 5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: opisy oferowanych regałów w postaci zdjęć, katalogów, opisów techniczny regałów - dokumentacji technicznej (w języku polskim), z których będzie wynikało, że oferowane regały posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia) oraz załączyć certyfikaty zgodności na wyrób i atesty higieniczne oraz atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności: o Atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności; o atest higieniczny na wyrób tj. regały przejezdne i stacjonarne; o certyfikat zgodności na wyrób o spełnieniu wymagań bezpieczeństwa według normy PN-88/M-78321 lub równoważnej; 6. Uwaga - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Dokonanie wizji jest możliwe od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 za uprzednim uzgodnieniem telefonicznym z pracownikiem odpowiednio dla danej lokalizacji wskazanym w SIWZ. 7. W okresie obowiązywania niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązuje się posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związaną z przedmiotem umowy, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 - miesięcznej gwarancji na archiwizacyjne przejezdne moduły regałowe i regały stacjonarne, ich montaż oraz sprawne działanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39131100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
200000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "budmax REGAŁY" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
200891.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W sprawach nieuregulowanych SIWZ (i odpowiednio ogłoszeniem), bądź w sytuacji rozbieżności zapisów SIWZ (odpowiednio ogłoszenia) w stosunku do Ustawy Pzp, odpowiednie zastosowanie i nadrzędne znaczenie mają przepisy Ustawy Pzp. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KÓRNIK
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. dla Instytutu Dendrologii PAN
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Wykonanie rozbiórki hali oraz infrastruktury towarzyszącej zlokalizowanych w Czołowie ul. Leśna działka nr 239/4
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej pn: "Rozbudowa i przebudowa budynku biblioteki gminnej wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu na dz. nr ewid. 363 w Kórniku.
więcej: przetargi KÓRNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż regałów archiwalnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na pomieszczenia archiwum oraz dostawa regałów jezdnych
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.