Ogłoszenie z dnia 2020-11-05
Ogłoszenie nr 510219528-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.
Gmina Sulechów: sprzedaż i dostawę rękawic jednorazowych medycznych/ochronnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000,
ul. Plac Ratuszowy
6,
66-100
Sulechów, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 851 120, e-mail
zpb@sulechow.pl, faks
683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprzedaż i dostawę rękawic jednorazowych medycznych/ochronnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPB.271.33.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę rękawic jednorazowych medycznych/ochronnych, w ilości i asortymencie zgodnym z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: stanowi załącznik nr 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21120
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H. Drukpex s. c. Katarzyna Sznajderowska, Lidia Sznajderowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2280.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający nie był w stanie przewidzieć tak nagłego wzrostu zachorowań, czego potwierdzeniem jest wypowiedź Ministra Zdrowia Adama Niedzielskiego dla gazety "Rzeczpospolita" z 23.10.2020 r.:
"Potwierdził przy tym, że modele, którymi próbowano prognozować przebieg pandemii zawiodły. Wyjaśnił, że monitorowane są wyniki czterech modeli matematycznych, które prognozują na bazie różnego podejścia liczbę zachorowań.
Mamy też proste narzędzia do określenia perspektywy na najbliższe dwa tygodnie
i te liczby, o których mówiłem, pochodzą z tego okresowego modelu. Niestety, żaden model długookresowy nie przewidział w dobry sposób przyśpieszenia, czyli zmian charakteru pandemii, które nastąpiły na początku października. Modele nie przewidują też punktów przesilenia, które dotyczą zmiany trendu na łagodniejszy - przyznał Niedzielski."
Na początku października zwróciliśmy się do jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów o złożenie zapotrzebowania na środki ochrony indywidualnej niezbędne do przeciwdziałania pandemii, na okres do końca bieżącego roku.
W związku z dużą ilością zapotrzebowania na ww. środki i oszacowaną wielkością przedmiotu zamówienia przystąpiliśmy do przygotowania przetargu nieograniczonego.
W międzyczasie jednostki organizacyjne zaczęły zgłaszać braki w zaopatrzeniu na rękawiczki ochronne i Zamawiający rozdysponował wszystkie rękawiczki, które miał na stanie.
Na dzień 26 października br. Zamawiający nie ma już rękawiczek ochronnych, przy czym spływają już kolejne zamówienia od jednostek, w związku z czym zasadnym jest udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki ponieważ Zamawiający nie jest
w stanie zachować terminów określonych dla innych trybów z ustawy PZP
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap II" - II postępowanie.
- Budowa garażu wraz z pomieszczeniem sanitarnym dla OSP Cigacice
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe)
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (..)
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.