eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskTermomodernizacja budynku wraz z wbudowaniem szybu dźwigowego i montażem dźwigu osobowego przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 510220228-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

Sąd Okręgowy w Słupsku: Termomodernizacja budynku wraz z wbudowaniem szybu dźwigowego i montażem dźwigu osobowego przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588698-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 57067700000000, ul. ul. Zamenhofa 7, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 422 041, e-mail zamowienia.publiczne@slupsk.so.gov.pl, faks 598 428 301.
Adres strony internetowej (url): www.slupsk.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd powszechny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku wraz z wbudowaniem szybu dźwigowego i montażem dźwigu osobowego przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR/ZP-351-5/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z wbudowaniem szybu dźwigowego i montażem dźwigu osobowego przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych w budynku Sądu Okręgowego w Słupsku przy ulicy Stary Rynek 2. 2.Zakres prac remontowych: 1.Termomodernizacja budynku 1.1 Termomodernizacja elewacji oroboty budowlane - skucie luźnych fragmentów tynków, uzupełnienie tynków, ocieplenie części wyższej budynku wełną mineralną gr 14 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej i malowaniem, zmycie, oczyszczenie i malowanie elewacji części parterowej, wykonanie izolacji ścian zewnętrznych w części wyższej budynku, wymiana tynków na renowacyjne i wykonanie iniekcji poziomej ścian w części piwnic, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, montaż 2 szt zegarów na części wyższej budynku oroboty elektryczne - Wymiana instalacji odgromowej, wymiana instalacji oświetleniowej, zasilanie zegarów 1.2 Termomodernizacja świetlika oroboty budowlane - wymiana istniejących wkładów z płyt poliwęglanowych na nowe wkłady trzyszynowe, wymiana obróbek blacharskich, ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej na istniejącym dachu 2.Wykonanie szybu dźwigowego i montaż dźwigu oroboty budowlane - wykucie otworów w stropach i ścianach, wykonanie konstrukcji wzmacniającej stropy w obrębie wykonywanego szybu dźwigowego, wymurowanie szybu dźwigowego, montaż dźwigu, montaż 2 szt. klap dymowych, montaż drzwi ppoż na klatce schodowej i korytarzu oroboty sanitarne - przełożenie instalacji wod - kan i wymiana urządzeń sanitarnych w sanitariatach w obrębie wykonywanego szybu dźwigowego, wymiana hydrantów i montaż nowych oroboty elektryczne - przełożenie istniejących instalacji elektrycznych i niskoprądowych w obrębie wykonywanego szybu dźwigowego, montaż instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego na klatkach schodowych i korytarzach

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45223000-6, 45443000-4, 45332000-3, 45310000-3, 45313200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1624700.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPB Pomorska Perła Budowlana Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gdańsk ul. Szafarnia 11/F8 Oddział 83-300 Kartuzy ul. Węglowa 5
Kod pocztowy: 80-755
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1992059.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1992059.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2198346.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.