To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-16
Ogłoszenie nr 510220256-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.
Szkoła Podstawowa nr 10 im.W.Broniewskiego w Łodzi: "Dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi w ramach projektu "Klucz do sukcesu"
RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Klucz do sukcesu" RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579472-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 10 im.W.Broniewskiego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 20806000000000,
ul. ul. Stanisława Przybyszewskiego
,
93-188
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
(042) 684 17 94, e-mail
sp.nr10@poczta.fm, faks
(042) 684 17 94.
Adres strony internetowej (url): www.sp10.szkoly.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organem prowadzącym Szkołę jest Miasto Łódź
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi w ramach projektu "Klucz do sukcesu" RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Projekt/SP10/D/1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych rodzajowo pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Łodzi w ramach projektu "Klucz do sukcesu" RPLD11.01.04-10-0006/17-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część pierwsza dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania biologii, Część druga dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania chemii, Część trzecia dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania geografii, Część czwarta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania przyrody, Część piąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania fizyki, Część szósta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć z języka angielskiego, Część siódma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć rozwijających z matematyki Część ósma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych Część dziewiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy logopedycznych Część dziesiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego Część jedenasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 1) Część dwunasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 2) Część trzynasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 3)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39162110-9, 39162200-7, 37000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część pierwsza dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania biologii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17288.62
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Educarium Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17411.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część druga dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania chemii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21069.92
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18180.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część trzecia dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania geografii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3427.64
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3110
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część czwarta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania przyrody |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6535.77
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Educarium Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6310.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część piąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do nauczania fizyki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23842.68
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Educarium Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19913.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część szósta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć z języka angielskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Art. 93. ust 1. pkt.1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie składania ofert dla części 6 zamówienia oferty złożyli wykonawcy : 1) Agencja Handlowo Reklamowa Centrum Michał Owczarek ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola 2) Strefa Kreatywności Justyna Fus ul. Opalińskiego 4, 37-300 Leżajsk Wyżej wymienieni Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, nie przekazali zamawiającemu oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. W związku z powyższym zamawiający wezwał tych wykonawców w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do uzupełnienia takiego dokumentu, wyznaczając im odpowiedni termin na dokonanie takiej czynności. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie złożono wymaganego dokumentu w związku z czym wykluczenie wykonawców z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. stało się konieczne. Jednocześnie na mocy art. 24 ust 4 ustawy Pzp Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część siódma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć rozwijających z matematyki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16208.94
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18131
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część ósma dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć korekcyjno -kompensacyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
988.62
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
998
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część dziewiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy logopedycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
770.73
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
957
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część dziesiąta dotyczy dostawy zestawów pomocy do zajęć dydaktyczno -wyrównawczych z języka polskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Art. 93. ust 1. pkt.1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie składania ofert dla części 10 zamówienia oferty złożyli wykonawcy : 1) Agencja Handlowo Reklamowa Centrum Michał Owczarek ul. Zielonogórska 19/21, 98-220 Zduńska Wola 2) Strefa Kreatywności Justyna Fus ul. Opalińskiego 4, 37-300 Leżajsk Wyżej wymienieni Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, nie przekazali zamawiającemu oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. W związku z powyższym zamawiający wezwał tych wykonawców w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do uzupełnienia takiego dokumentu, wyznaczając im odpowiedni termin na dokonanie takiej czynności. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie złożono wymaganego dokumentu w związku z czym wykluczenie wykonawców z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. stało się konieczne. Jednocześnie na mocy art. 24 ust 4 ustawy Pzp Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część jedenasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 1) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Art. 93. ust 1. pkt.1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie składania ofert dla części 11 zamówienia nie wpłynęła do zamawiającego żadna oferta w związku z czym unieważnienie postępowania przetargowego w tych częściach stało się konieczne. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część dwunasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 2) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Art. 93. ust 1. pkt.1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie składania ofert dla części 11 oraz 12 zamówienia nie wpłynęła do zamawiającego żadna oferta w związku z czym unieważnienie postępowania przetargowego w tych częściach stało się konieczne. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Część trzynasta dotyczy dostawy zestawów różnych rodzajowo (cz. 3) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
434.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grupa MAC S.A
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
515.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Kalwarii Zebrzydowskiej
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętów elektronicznych oraz wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. Rozwój edukacji włączającej w Gminie Odolanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.