To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 510220560-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa: Remont pokrycia dachu budynku "B" w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585263-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, Krajowy numer identyfikacyjny 52451300000000,
ul. ul. Stanisława Dubois
3,
46-100
Namysłów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 190 359, e-mail
zamowienia@namyslow.eu, faks
774 104 841.
Adres strony internetowej (url): www.bip.namyslow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachu budynku "B" w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.103.2020.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Wykonywanie pokryć dachowych Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę pokrycia dachu budynku "B" w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie". Szczegółowy opis robót budowlanych: 1. Roboty rozbiórkowe - dekarskie 1.1 Rozbiórka rynien z blachy stalowej ocynkowanej - 54,00 m. 1.2 Rozbiórka rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej - 48,00 m. 1.3 Rozbiórka obróbek blacharskich: pas podrynnowy, pas nadrynnowy, obróbka ogniomuru, kołnierz ogniomuru, obróbki kominów - 84,76 m2. 1.4. Rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym, 4 warstwy - 304,97 m2. 2. Roboty pokrywcze - dekarskie 2.1 Naprawa miejscowa warstwy cementowej - 50 msc. 2.2 Naprawa pęknięć warstwy cementowej 17,00 m. 2.3 Montaż płyty OSB 3 gr. 22 mm na ogniomurach - 13,80 m2. 2.4 Wykonanie i montaż pasów nadrynnowych o szer. 25 cm z blachy, cynkowo tytanowej, gr. 0.70 mm - 13,50 m2. 2.5 Wykonanie i montaż pasów poddrynnowych i ogniomurów o szerokości. 80 cm z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0.70 mm - 57,00 m2. 2.6 Obróbki dachowe kominów papą termozgrzewalną poliestrową 250 gr. 5,2 mm lub równoważną - 34,04 m. 2.7 Obróbki włazów dachowych papą termozgrzewalną poliestrową 250 gr. 5,2 mm lub równoważną - 4,00 m. 2.8 Krycie dachu papą termozgrzewalną podkładową i wierzchniego krycia, poliestrową 250 gr. 5,2 mm lub równoważną, z wywinięciem na ogniomury - 310,72 m2. 2.9. Wykonanie i montaż rynien półokrągłych o śr. 15 cm, blachy cynkowo - tytanowej gr. 0.70 m - 54,00 m. 2.10 Wykonanie i montaż rur spustowych okrągłych o śr. 15 cm, z blachy cynkowo- tytanowej gr. 0,70 mm - 48,00 m. 2.11. Uzupełnienie rur wentylacyjnych z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0,70 mm - 2 szt. 3. Kominy 3.1 Odbicie tynków na kominach i ogniomurach - 50,05 m2. 3.2 Montaż siatki cięto-ciągnionej z blachy stalowej na kominach i ogniomurach - 50,05 m2. 3.3 Tynkowanie kominów, tynk kat. III - 40,85 m2. 3.4 Tynkowanie ogniomurów, tynk kat. III - 9,20 m2. 3.5 Dwukrotne malowanie farbami silikatowymi tynków ogniomurów i kominów - 46,60 m2. 4. Instalacja piorunochronna - dach 4.1 Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych instalacji piorunochronnej - 82,00 m. 4.2 Demontaż wsporników instalacji odgromowej - 120 szt. 4.3 Montaż wsporników naciągowych na dachu -21 szt. 4.4 Montaż zwodów poziomych naprężanych z pręta o śr. 8-10 mm na wspornikach - 115,50 m. 4.5 Montaż zwodów poziomych nienaprężanych z pręta o śr. 8-10 mm na wspornikach - 48,00 m. 4.6 Montaż złączy do rynny okapowej w instalacji odgromowej - 6 szt. 4.7 Montaż złączy kontrolnych - 4 szt. 4.8 Badanie i pomiar -1 kpl. 5. Wywóz gruzu 5.1. Wywiezienie gruzu Wykonawca robót zobowiązuje się do: 1. Uwzględnienia kosztów oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich trwania. 2. Poniesienia pełnej odpowiedzialności za ewentualne szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót. 3. Wbudowania fabrycznie nowych materiałów, w pierwszym gatunku i posiadających certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). 4. Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu protokołu badań instalacji piorunochronnej. 5. Wywiezienia po zakończeniu robót odpadów i uprzątnięcia placu budowy oraz terenu przyległego do placu budowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z: ? specyfikacją istotnych warunków zamówienia opracowaną dla potrzeb niniejszego zamówienia. ? przedmiarem robót, ? szczegółową specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, ? obowiązującymi przepisami i normami, w tym: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.). ? sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. ? warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych, Polskimi Normami. Uwagi: 1. Wszystkie nazwy własne podane w przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 3. Przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót dekarskich, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy(Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.).Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz.3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji.3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanychw siwz i ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45261210-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, tel. +48 77 41 90 300, e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namysłów jest Pan Jan Hołowacz, tel. +48 77 41 90 351, e-mail: jan.holowacz@namyslow.eu Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na remont pokrycia dachu budynku "B" w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie", nr ZP.271.103.2020.KK, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.); ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59654.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Michał Rzewuski ITA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74822.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Rozwijamy kompetencje najmłodszych"
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Świadczenie usług transportowych na terenie kraju
- Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Wspieramy kompetencje przedszkolaków"
- Dostawa materiałów opatrunkowych - II postępowanie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- "Modernizacja dachu hali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego w Tczewie"
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
- "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych na osiedlu Bloki w Ciechanowie - ul.Okrzei 5 i ul. Okrzei 12"
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - UNIN KOLONIA
- Roboty dekarskie na budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na części
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.