To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-16
Ogłoszenie nr 510221102-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.
AMW SINEVIA Sp. z o.o.: Dostawa i montaż systemowych ścianek HPL na zadanie 01662 ul. Okuniewska 1 w Warszawie - SVA/J/4625-38/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550115305-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000,
ul. ul. Ignacego Paderewskiego
6,
05-100
Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 101 21 00 do 03, e-mail
zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks
22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż systemowych ścianek HPL na zadanie 01662 ul. Okuniewska 1 w Warszawie - SVA/J/4625-38/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SVA/J/4625-38/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemowych ścianek HPL na zadanie 01662 ul. Okuniewska 1 w Warszawie. Zamówienie obejmuje: Dostawa i montaż ścianek systemowych: wydzielenie kabin WC (płyta HPL), wydzielenie kabin prysznicowych ściankami (płyta HPL) kabiny otwarte bez zasłonek oraz wydzielenie ścianek pisuarowych. Ścianki z płyt HPL o grubości min 12mm, wykonanie fabrycznie (wysokość przegród - 200 cm). Stopki wraz z osłoną ze stali nierdzewnej, okucia drzwi frontowych oraz stelaż górny ze stali niedrzewnej lub aluminium anodowanego. Zamek z induktorem zajęte/otwarte i gałką dwustronną ze stali nierdzewnej. Kolor laminatu w jasnych odcieniach pastelowych do ustalenia z Zamawiającym. Do zastosowania system o podwyższonych parametrach użytkowych przeznaczony do obiektów użyteczności publicznej (intensywne użytkowanie). Na wszystkie dostarczone materiały, urządzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu (najpóźniej w dniu końcowego odbioru robót budowlanych) informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty). Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia oraz wymagane materiały określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 6 do zaproszenia do negocjacji, (przedmiary robót są wiążące), na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić kosztorys ofertowy w formie uproszczonej i złożyć go jako załącznik do oferty. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. Zgodnie z art. 93 ust. 1a Pzp - "Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74550.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PBM SYSTEM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74902.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia nr SVA/J/4620-32/2019, prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta. W związku z tym postępowanie zostało unieważnione.
Zamawiający zaprosił do negocjacji w trybie zmówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 Wykonawcę: PBM SYSTEM Sp. z o.o. ul. Zakładowa 2,47-110 Kolonowskie .
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4.
Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, ponieważ w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono ofert a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- "Centrum konsultacyjno-wspierające dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki."
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Dwór Mazowiecki do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku 2025.
- Dostawy mięsa i wędlin dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- SVA/U/4620-145/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę instalacji centralnego ogrzewania na terenie kompleksów wojskowych: Część I: Gałkówek, Część II: Regny, Część III: Łask
- Sukcesywne dostawy pelletu spełniającego parametry certyfikatu DIN plus/En Plus A1 do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
- SZP/242-262/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.