To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 510221111-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych: WYKONANIE I WDROŻENIE GEOPORTALU DLA SIEDMIU PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD POMORSKIEGO ZESPOŁU PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu "Opracowanie projektów planów ochrony parków krajobrazowych wchodzących w skład Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych", Oś priorytetowa 11: Środowisko, Działanie: 11.4 Ochrona różnorodności biologicznej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566081-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych, Krajowy numer identyfikacyjny 22103768000000,
ul. ul. Poniatowskiego
-,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 842 98 29, e-mail
zampub@pomorskieparki.pl, faks
59 842 98 29.
Adres strony internetowej (url): www.pomorskieparki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE I WDROŻENIE GEOPORTALU DLA SIEDMIU PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD POMORSKIEGO ZESPOŁU PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZPK.DAO.251.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie Geoportalu Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w tym: 1) dostawa sprzętu komputerowego, 2) wykonanie i wdrożenie portalu mapowego, umożliwiającego pozyskanie i gromadzenie danych przestrzennych, opisowych i innych, które mogą zostać powiązane z przestrzenią, zarządzanie tymi danymi oraz ich redystrybucję w postaci zintegrowanej, zarówno dla odbiorców wewnątrz Zespołu, jak i na zewnątrz dla innych instytucji, organizacji, mieszkańców, turystów, inwestorów, czy innych - z wykorzystaniem sieci Internet, za pomocą standardowej przeglądarki internetowej, 3) Współudział w cząstkowych odbiorach prac nad bazami danych 7 parków krajobrazowych (od dnia podpisania umowy) realizowanych w ramach planów ochrony, 4) współudział w odbiorze ostatecznych danych przestrzennych od wykonawców planów ochrony 7 parków, w tym weryfikacja ich zgodności ze standardem danych GIS w ochronie przyrody (http://www.gdos.gov.pl/wytyczne-i-poradniki)- przewidywany czas odbioru projektów planów ochrony III kwartał 2021 r do II kwartał 2022 r, 5) ujednolicenie danych dostarczonych przez wykonawców 7 planów ochrony w zakresie niezbędnym do zasilenia nimi geoportalu, 6) zasilenie geoportalu danymi zebranymi w ramach prac nad planami ochrony 7 parków krajobrazowych, 7) budowa aplikacji na urządzenia mobilne z systemem Android i IOS, 8) szkolenie pracowników, w tym administratora systemu, 9) zapewnienie Zamawiającemu licencji na oferowane programy dostarczone z zestawami komputerowymi, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 1 do Umowy, (zwane dalej łącznie Oprogramowaniem), 10) hosting przez cały okres realizacji umowy. 2. Celem wykonania dedykowanego geoportalu jest wzmocnienie zarządzania ochroną przyrody w 7 parkach krajobrazowych województwa pomorskiego oraz działań edukacyjno-informacyjnych poprzez wdrożenie rozwiązań geoinformacyjnych takich jak moduł inwentaryzacyjny oraz zintegrowana baza danych przestrzennych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ/Załączniku nr 1 do Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38221000-0
Dodatkowe kody CPV: 72000000-5, 30200000-1, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
271574.80
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aspello Spółka z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
198800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.