To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 510221184-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup: Dostawa wyrobów medycznych i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 20
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590634-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540195849-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup, Krajowy numer identyfikacyjny 53093851700000,
ul. ul. Karola Miarki
14,
46-082
Kup, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 403 28 60, e-mail
przetargi@szpital-kup.eu, faks
77 427 47 84.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-kup.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 20
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/12/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego - (wraz z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego) towarów wymienionych asortymentowo i ilościowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ilości towarów, podane w formularzu cenowym, stanowiące przewidywany zakres dostaw w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy - mają charakter orientacyjny i będą stanowić podstawę do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. 3. Rzeczywista ilość towarów, zlecona do dostawy w ww. okresie może różnić się od ilości określonych w formularzu cenowym. Zamawiający zapłaci za ilości rzeczywiście zamówionych i dostarczonych towarów, przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie - formularzu cenowym. 4. Oferowane produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych co oznacza, że winno zostać dokonane Zgłoszenie/Powiadomienie/Wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla każdej zaoferowanej pozycji asortymentowej będącej wyrobem medycznym, a tym samym Wykonawca winien dysponować formularzami Zgłoszenia/Powiadomienia/Wpisu do Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych potwierdzającymi ten fakt. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia: 1) próbek oferowanych produktów w celu zweryfikowania zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, 2) dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, jako wyrób medyczny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 186 z późn. zm.), którymi są: a) certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności w zależności od klasy wyrobu; b) dowód zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, albo dowód wpisu do bazy danych o wytwórcach i wyrobach medycznych, prowadzonej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6. Wymaga się opisu na opakowaniach indywidualnych: data produkcji, data ważności, nr. serii, itp. opisy w języku polskim. 7. Zamawiający dopuszcza wycenę towarów w opakowaniach innej wielkości niż żądana, ilość opakowań należy odpowiednio przeliczyć tak, aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ z możliwością zaokrąglenia w górę do pełnego opakowania. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia winny odbywać się sukcesywnie, w pozycjach asortymentowych i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym/mailowym zgłoszeniu. 9. Dostawy winny odbywać się w dni robocze (oprócz sobót) transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wniesienie towaru do magazynu leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający oczekuje dostaw poszczególnych partii towarów do lokalizacji w Szpitalu Pulmonologiczno-Reumatologicznym w Kup, ul. K. Miarki 14, 46-082 Kup. 10. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane zestawy. Oferta dla swojej ważności w danym zestawie (oprócz zestawu nr 20) musi być złożona na wszystkie pozycje. Łączna ilość zadań - 46. 1) Zestaw nr 1 do 19, 2) Zestaw nr 20 = 26 pozycji z możliwością składania ofert na każdą pozycję osobno.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zestaw nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81273.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANMAR Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75351.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zestaw nr 1A |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANMAR Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92650.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zestaw nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41686.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44574.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zestaw nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 3 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zestaw nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15085.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16043.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zestaw nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32185.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANMAR Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40641.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zestaw nr 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72951.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VARIMED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54340.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zestaw nr 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 7 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zestaw nr 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 8 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zestaw nr 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 9 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zestaw nr 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20040.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRO-MED Adam Pazurek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23533.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zestaw nr 11 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8075.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SORIMEX Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8433.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zestaw nr 12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRO-MED Adam Pazurek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15336.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zestaw nr 13 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18271.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19668.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zestaw nr 14 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 14 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zestaw nr 15 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 15 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zestaw nr 16 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31050.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMED S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41244.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Zestaw nr 17 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55749.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Zestaw nr 18 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
190.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z. o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
696.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Zestaw nr 19 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4725.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANMAR Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4839.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SINMED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
561.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 3 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 4 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SINMED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SINMED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SINMED SP. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
972.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 8 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Zestaw nr 20 poz. 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 9 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 10 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 10 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 11 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 11 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 12 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 12 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 13 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 13 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 34 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 14 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 14 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 35 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 15 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 15 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 36 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 16 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 16 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 37 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 17 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 17 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 38 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 18 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 18 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 39 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 19 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 19 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 40 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 20 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 20 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 41 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 21 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 21 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 42 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 22 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 22 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 43 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 23 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 23 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 44 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 24 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
350.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANMAR Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
378.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 45 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 25 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93, ust. 1, pkt. 1. Przyczyna: W zakresie zestawu nr 20, poz. 25 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 46 NAZWA: Zestaw nr 20, poz. 26 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SINMED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
853.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KUP
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- "DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"
więcej: przetargi KUP »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu minipłytek do zakotwień całkowitych szczęki i żuchwy oraz materiałów do odbudowy tkanki kostnej
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa sprzętu medycznego
- Sukcesywna dostawa membran oraz urządzenia do nanozłamań dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.