To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 510221456-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach: Przebudowa drogi powiatowej nr 2271L Wólka Abramowicka - Dominów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591917-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, Krajowy numer identyfikacyjny 43102926300000,
ul. Żeromskiego
3,
24-200
Bełżyce, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5162475, 5162885, e-mail
przetargi@zdplublin.pl, faks
815 162 478.
Adres strony internetowej (url): www.zdplublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2271L Wólka Abramowicka - Dominów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BiZP.2720-15/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa drogi powiatowej nr 2271L Wólka Abramowicka - Dominów". Niniejsze zadanie inwestycyjne przewidziane jest do dofinansowania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych w 2020 r. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie na etapie przygotowywania oferty na przedmiotowe zadanie inwestycyjne. Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanych w dalszej części "SST", stanowiących odpowiednio załączniki do Specyfikacji Istotnych Zamówienia zwanej w dalszej części "SIWZ". 2.Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy "nalepki" z następującymi informacjami: data produkcji znaku, nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku,okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku (tj. 7, 10 lub 12 lat), nazwa właściciela - Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, tel. 81 516 28 84, nr drogi 2271L, km ............... . Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie była większa niż 30 cm2. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej. Oznakowanie należy wykonać zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, który stanowi załącznik do SIWZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania określa projekt wykonawczy, dokumentacja techniczna, projekt stałej i czasowej organizacji ruchu i przedmiar robót stanowiący część pomocniczą do wyszacowania inwestycji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści "SIWZ", danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwaną dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami, opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo - finansowym wraz z wyceną kosztorysową inwestycji opracowaną na podstawie przedmiaru robót (wymagana będzie przy podpisaniu umowy!), oraz z projektem stałej i czasowej organizacji ruchu. Wymagany minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Natomiast trwałość znaku powinna być, co najmniej równa trwałości zastosowanej folii. Obligatoryjne okresy gwarancji dla znaków pionowych wynoszą: z folią typu 1 - 7 lat, z folią typu 2 - 10 lat, z folią pryzmatyczną - 12 lat. Obligatoryjny okres gwarancji dla znaków poziomych oraz oznakowania aktywnego przejścia dla pieszych wynosi 3 lata. Obligatoryjne okresy gwarancji na oznakowanie zostaną zawarte w umowie zawartej z wykonawcą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111100-9, 45112000-5, 45112210-0, 45231000-5, 45232000-2, 45233000-9, 45233141-9, 45233221-4, 45233290-8, 45233292-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
976352.92
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WOD-BUD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
898151.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
- Dostawa tłucznia dla Gminy Bełżyce
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Bełżycach
- Świadczenie usług społecznych w ramach trwałości projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce" Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój - Zadanie 1, 2, 3, 4, 5 i 6
- Dostawa płynów infuzyjnych i szczepionek.
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Przebudowa drogi gminnej nr 100552C ul. Buczek w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmińskie Przedmieście do granicy administracyjnej miasta o długości 335 m, kilometraż 0+000 - 0+335,80
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych) dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.