To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-17
Ogłoszenie nr 510221504-N-2019 z dnia 17-10-2019 r.
Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp.: USŁUGA OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP., SĄDU REJONOWEGO W STRZELCACH KRAJ., SĄDU REJONOWEGO W MIĘDZYRZECZU, SĄDU REJONOWEGO W SULĘCINIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600222-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 64627400000000,
ul. Mieszka I
33,
66-400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0957256749, e-mail
awalewander@gorzow-wlkp.so.gov.pl, faks
957 202 807.
Adres strony internetowej (url): www.gorzow-wlkp.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP., SĄDU REJONOWEGO W STRZELCACH KRAJ., SĄDU REJONOWEGO W MIĘDZYRZECZU, SĄDU REJONOWEGO W SULĘCINIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/ZP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR I SAD OKRĘGOWY W GORZOWIE WLKR: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp. wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych-budynki mieszczą się przy ul. Mieszka 133, ul. Mieszka I 33a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z ww. budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 2. Obiekt oraz mienie przy ul. Mieszka 133 oraz Mieszka I 33a podlega ochronie całodobowej. Zakresem zamówienia objęty jest obszar przynależny do budynku Sądu przy ul. Mieszka I 33 i ul. Mieszka I 33a, ogrodzony płotem z prętów metalowych zlokalizowany jest ogrodzony parking. 3. Ruch osobowy do i z budynków odbywa się przez jedno wejście, w poniedziałek w godzinach 7.15 - 18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.15-15.15. 4. Policja Sądowa zapewnia bezpieczeństwo i porządek publiczny w budynkach Sądu przy ul. Mieszka I 33 i ul. Mieszka I 33a w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15 zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.2007r. (Dz. U. z 2007r. Nr 155,poz.l093). 5. Przy wejściu głównym zlokalizowana jest portiernia, gdzie są przyjmowane, wydawane i przechowywane klucze do pomieszczeń sądowych. 6. Ochrona obiektu oraz mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż oraz instrukcją i planem ochrony. 7. Inne informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) budynki Sądu przy ul. Mieszka 133 i ul. Mieszka I 33a wyposażone są w system telewizji przemysłowej, system anty włamaniowy, system czujek dymowych; b) usługa ochrony obiektów realizowana będzie w dni robocze w poniedziałek w godzinach od 7.15 do 18.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.15 do 15.15 oraz soboty, niedziele i święta-jednoosobowo przez całą dobę, usługa ochrony wyglądać będzie następująco: - ul. Mieszka I 33 i ul. Mieszka I 33a tylko w godzinach urzędowania Sądu dwóch pracowników ochrony w pomieszczeniu ochrony i na bramce na parterze, a po godzinach urzędowania tylko jednoosobowa ochrona; -dodatkowo w szatni przy ul. Mieszka I 33 w godzinach i dniach urzędowania Sądu jeden pracownik, który będzie przyjmował i wydawał odzież w dniach i godzinach obsługi interesantów przez Sąd, ochroniarz ponosi pełną odpowiedzialność za pozostawioną odzież przez petentów Sądu oraz dba o czystość w miejscu wykonywania pracy ( czynności w szatni będą wykonywane w miesiącach: listopad i grudzień 2019r., oraz styczeń luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień i październik 2020r.). c) wykonawca z chwilą podpisania umowy przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów. CZEŚĆ NR II SĄD REJONOWY W MIĘDZYRZECZU: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 1 wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych- budynek mieści się przy ul. Wojska Polskiego 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z ww. budynku, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 2. Obiekt oraz mienie przy ul. Wojska Polskiego 1 podlega ochronie całodobowej. Zakresem zamówienia objęty jest obszar przynależny do budynku Sądu przy ul. Wojska Polskiego 1 -plac o powierzchni 765 m2 3. Ruch osobowy do i z budynku odbywa się przez jedno wejście, w poniedziałek w godzinach 7.00 -18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.00 -15.00 4. Przy wejściu głównym zlokalizowana jest portiernia, gdzie są przyjmowane, wydawane i przechowywane klucze do pomieszczeń sądowych. 5. Ochrona obiektu oraz mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż oraz instrukcją i planem ochrony. 6. Inne informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) Obiekt przy ul. Wojska Polskiego 1 wyposażony jest w system telewizji przemysłowej, system antywłamaniowy oraz system czujek dymowych; b) usługa ochrony obiektów realizowana będzie w dni robocze w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 18.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 oraz soboty, niedziele i święta-jednoosobowo przez całą dobę, usługa ochrony wyglądać będzie następująco: - ul. Wojska Polskiego 1 - w dni robocze oraz soboty, niedziele i święta - 1 osoba przez całą dobę c) wykonawca z chwilą podpisania umowy przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów. CZĘSC NR III SAD REJONOWY W STRZELCACH KRAJ.: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Strzelcach Kraj. wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych-budynki mieszczą się przy ul. Rynek 2-3 66-500 Strzelce Kraj.. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z ww. budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Budynek po lewej stronie (nowszy) ma dwie kondygnację, podpiwniczony z klatką schodową. Budynek po prawej stronie (starszy) trzykondygnacyjny, podpiwniczony z klatką schodową. W budynku znajdują się dwa posterunki: PS-1 przy wejściu głównym do budynku PS-2 pomieszczenie ochrony (portiernia) położone w nowej części (pokój nr 8 z oknem wychodzącym na hol główny). Do budynku Sądu przynależy plac (parking dla 4 samochodów), który nie jest ogrodzony i znajduje się przy tylnym wyjściu z budynku. 2. Obiekt przy ul. Rynek 2-3 podlega ochronie całodobowej. Zakresem zamówienia objęty jest obszar przynależny do budynku Sądu przy ul. Rynek 2-3. 3. Ruch osobowy do i z budynków odbywa przez wejście główne i od strony parkingu, w poniedziałek w godzinach 7.15 -18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.15-15.15. 4. Przy wejściu głównym zlokalizowana jest portiernia, gdzie są przyjmowane, wydawane i przechowywane klucze do pomieszczeń sądowych. 5. Ochrona obiektu oraz mierna realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 4 do ogłoszenia), oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż oraz instrukcją i planem ochrony. 6. W przypadku osób niepełnosprawnych chcących dostać się na teren obiektu, pracownik ochrony zobowiązany będzie udzielić niezbędnej pomocy dla tych osób korzystając w razie potrzeby z dostępnej platformy dla osób niepełnosprawnych oraz z chodołazu. 7. Inne informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) Obiekt przy ul. Rynek 2-3 wyposażony jest w system telewizji przemysłowej, system anty włamaniowy oraz system czujek dymowych; b) usługa ochrony obiektów realizowana będzie w dni robocze w poniedziałek w godzinach od 7.15 do 18.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.15 do 15.15 oraz soboty, niedziele i święta-jednoosobowo przez całą dobę, usługa ochrony wyglądać będzie następująco: - Obsługa posterunku nr 1 - jedna osoba w godzinach urzędowania; - Obsługa posterunku nr 2 -1 osoba, która będzie pełniła także funkcję portiera (całodobowo we wszystkie dni). c) wykonawca z chwilą podpisania umowy przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów. CZĘŚĆ NR IV SAD REJONOWY W SULĘCINIE: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Sulęcinie przy ul. Kościuszki 30 oraz budynku Prokuratury Rejonowej w Sulęcinie przy ulicy Plac Kościelny 1 (odległość między budynkami ok. 50 m). wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony będzie sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z ww. budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 2.Budynki oraz mienie przy ul. ul. Kościuszki 30 oraz Plac Kościelny 1 podlegają ochronie całodobowej. Zakresem zamówienia objęty jest obszar przynależny do budynków Sądu przy ul. ul. Kościuszki 30 - płac o powierzchni 323 m2' 3. Ruch osobowy do i z budynków odbywa się w poniedziałek w godzinach 7.15 -18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.15-15.15. 4. Przy wejściu głównym zlokalizowana jest portiernia, gdzie są przyjmowane, wydawane i przechowywane klucze do pomieszczeń sądowych. 5. Ochrona obiektu oraz mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż oraz instrukcją i planem ochrony. 6. Inne informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) Obiekt przy ul. Kościuszki 30 wyposażony jest w system telewizji przemysłowej, system antywłamaniowy oraz system czujek dymowych; b) usługa ochrony obiektów realizowana będzie w dni robocze w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 18.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.15 do 15.15 oraz soboty, niedziele i święta-jednoosobowo przez całą dobę, usługa ochrony wyglądać będzie następująco: - ul. Kościuszki 30 - w dni robocze oraz soboty, niedziele i święta - 1 osoba przez całą dobę c) wykonawca z chwilą podpisania umowy przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
usługi społeczne art.138o
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ochrona fizyczna obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
196705.27
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sekret sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
241947.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ochrona fizyczna obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Międzyrzeczu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146692.78
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
180432.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ochrona fizyczna obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Strzelcach Kraj. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
171695.22
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
211185.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ochrona fizyczna obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Sulęcinie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
125640
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
154537.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.