To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 510221780-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie w roku szkolnym 2020/2021: Zadanie nr 1: Dowóz 10 niepełnosprawnych dzieci na terenie Gminy Zawiercie, Zadanie nr 2: ? Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, ? Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, Zadanie nr 3: Dowóz 3 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Poręba - Będzin-Dąbrowa Górnicza - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Poręba - Zawiercie, Zadanie nr 4: Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Ziemięcice-Zawiercie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583936-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27150188700000,
ul. ul. Paderewskiego
49,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 721 507, e-mail
mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu, faks
326 722 903.
Adres strony internetowej (url): www.mzoeas.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie w roku szkolnym 2020/2021: Zadanie nr 1: Dowóz 10 niepełnosprawnych dzieci na terenie Gminy Zawiercie, Zadanie nr 2: ? Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, ? Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, Zadanie nr 3: Dowóz 3 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Poręba - Będzin-Dąbrowa Górnicza - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Poręba - Zawiercie, Zadanie nr 4: Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Ziemięcice-Zawiercie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):299/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2020/2021, z podziałem na 4 zadania: Zadanie nr 1: Dowóz 10 niepełnosprawnych dzieci na terenie Gminy Zawiercie do n/w placówek: Szkoła Podstawowa nr 4 1. zam. ul. Polna. Przedszkole nr 7 w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 2. zam. ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 3. zam. ul. Huldczyńskiego 4. zam. ul. Niemcewicza. Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich im, Jana Pawła II w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 5. zam. ul. Wierczki. Szkoła Podstawowa nr 11 w Zawierciu ul. Zarzecze 2 6. zam. ul. Wyszyńskiego 7. zam. ul. Amatorska 8. ul. Blanowska. Szkoła Podstawowa nr 14 Fundacja Elementarz w Bzowie 9. zam. ul. Piłsudskiego. Zespół Szkół im. Kołątaja ul. Miodowa 1 w Zawierciu 10. zam. ul. Zaparkowa. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci/uczniów wraz z ich dokładnymi adresami zamieszkania, kodem niepełnosprawności oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej, do której dzieci/uczniowie maja być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00- przewóz dzieci do szkoły/placówki w Zawierciu. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystających z niego dzieci/uczniów. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom/uczniom opiekę Opiekuna przez cały czas trwania transportu, tj. podczas przewozu "do szkoły" (od momentu odbioru pierwszego dziecka/ucznia do momentu przekazania dzieci/uczniów opiekunom w szkole), oraz podczas przewozu "ze szkoły" (od momentu odbioru dzieci/uczniów ze szkoły do czasu odwiezienia ostatniego dziecka/ucznia). Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany pod opieką Opiekuna posiadającego kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba sprawującą opiekę nad przewożonymi dziećmi/uczniami nie może być zarazem kierowcą danego przewozu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca i Opiekun nie mogą widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 183 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowaną do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć - ostateczna liczba dzieci/uczniów może ulec zmianie (+/- 3 osoby), 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19. Zadanie nr 2: ? Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie do n/w placówki: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59: 1) zam. ul. Dmowskiego 2) zam. ul. Plac Dąbrowskiego 3) zam. ul. Kolorowa 4) zam. ul. Paderewskiego 5) zam. ul. Daszyńskiego 6) zam. ul. Oświatowa 7) zam. ul. Adama Mickiewicza Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci/uczniów wraz z ich dokładnymi adresami zamieszkania, kodem niepełnosprawności oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej, do której dzieci/uczniowie maja być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00- przewóz dzieci do szkoły/placówki w Dąbrowie Górniczej. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. ? Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie do n/w placówki: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59: 1) zam. ul. Polna. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy dokładny adres zamieszkania dziecka/ucznia, kod niepełnosprawności oraz adres szkoły lub placówki oświatowej, do której dziecko/uczeń winien być dowożony. Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00- przewóz dziecka/ucznia do szkoły/placówki w Dąbrowie Górniczej. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystających z niego dzieci/uczniów. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom/uczniom opiekę Opiekuna przez cały czas trwania transportu, tj. podczas przewozu "do szkoły" (od momentu odbioru pierwszego dziecka/ucznia do momentu przekazania dzieci/uczniów opiekunom w szkole), oraz podczas przewozu "ze szkoły" (od momentu odbioru dzieci/uczniów ze szkoły do czasu odwiezienia ostatniego dziecka/ucznia). Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany pod opieką Opiekuna posiadającego kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba sprawującą opiekę nad przewożonymi dziećmi/uczniami nie może być zarazem kierowcą danego przewozu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca i Opiekun nie mogą widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 164 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowana do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć, 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (dotyczy dowozu 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie) oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. . Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19. Zadanie nr 3: Dowóz 3 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Poręba - Będzin-Dąbrowa Górnicza - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Poręba - Zawiercie do n/w placówek: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Będzinie ul. 11 Listopada 7: 1. zam. ul. Słowiańskiego 2. zam. ul. Szymańskiego. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59: 3. zam. Poręba ul. Wojska Polskiego. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy dokładny adres zamieszkania dzieci/uczniów, kod niepełnosprawności oraz adres szkoły lub placówki oświatowej, do której dzieci/uczniowie winny być dowożone. Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00 - przewóz dzieci do szkół/placówek. . - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dzieci/uczniowie byli dowiezieni do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dzieci/uczniów. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystających z niego dzieci/uczniów. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Wykonawca zapewnia przewożonemu dziecku/uczniowi opiekę Opiekuna przez cały czas trwania transportu, tj. podczas przewozu "do szkoły" (od momentu odbioru dziecka/ucznia do momentu przekazania dziecka/ucznia opiekunom w szkole), oraz podczas przewozu "ze szkoły" (od momentu odbioru dziecka/ucznia ze szkoły do czasu odwiezienia dziecka/ucznia). Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany pod opieką Opiekuna posiadającego kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba sprawującą opiekę nad przewożonymi dziećmi/uczniami nie może być zarazem kierowcą danego przewozu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca i Opiekun nie mogą widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 164 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowana do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć - ostateczna liczba dzieci/uczniów może ulec zmianie (+/- 2 osoby), 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19. Zadanie nr 4: Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Ziemięcice-Zawiercie do n/w placówki: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Ziemięcicach ul. Mikulczycka 120: 1) zam. ul. Marszałkowska. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy dokładny adres zamieszkania dziecka/ucznia, kod niepełnosprawności oraz adres szkoły lub placówki oświatowej, do której dziecko/uczeń winien być dowożony. Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00 - przewóz dziecka do szkoły/placówki w Ziemięcicach. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystającego z niego dziecka/ucznia. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Opiekę przewożonemu dziecku/uczniowi w ramach niniejszego Zadania zapewnia jego rodzic przez cały czas trwania transportu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca nie może widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 164 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowana do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć, 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19. 2. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: opiekunowie dzieci/uczniów (nie dotyczy zadania nr 4 - opiekunem dziecka będzie jego rodzic) oraz kierowcy. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp., poprzez zapewnienie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia pojazdów przeznaczonych do transportu osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV: 60172000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dowóz 10 niepełnosprawnych dzieci na terenie Gminy Zawiercie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63487.65
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. ALBERTINA Bożena Kmita
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63501.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęły 3 oferty od mikro przedsiębiorców. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest mamikro przedsiębiorcą. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: - Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, - Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w dniu 15.09.2020r., wszczął postępowanie przetargowe na "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie w roku szkolnym 2020/2021" - w ramach 4 zadań, w tym m.in. na Zadanie nr 2 tj.: - Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, - Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie. Do upływu terminu składania ofert wpłynęło 5 ofert od następujących wykonawców 1. PW SKORPION Marek Piotrowski 41-200 Sosnowiec ul. Strzelecka 5 Cena brutto zł: 61 664,00 2. Nowakowski Marcin PHU ul. Czerwonego Krzyża 12, lok.15 41-200 Sosnowiec 3. WALDEKBUSY" J. Adamska Sp. J. 41-200 Sosnowiec ul. K.K.Baczyńskiego 11A/13 Cena brutto zł:72 816,00 4. AVANT Paweł Migdał 42-421 Rudniki ul. Brzozowa 21 Cena brutto zł:82 000,00 5. P.P.H.U. ALBERTINA Bożena Kmita 41-208 Sosnowiec ul. Jaworznicka 28 Cena brutto zł: 88 560,00 Zamawiający w SIWZ wskazał: "Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: niezbędną liczbę pojazdów dostosowaną do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć,(...)." Zamawiający wprost nie wskazał, iż do realizacji przedmiotowego zadania Wykonawca powinien zapewnić co najmniej 2 pojazdy dostosowane do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć - co spowodowało, iż oferty poszczególnych wykonawców stały się nieporównywalne, ze względu na to, iż jedni wykonawcy wliczyli sobie w koszty oferty zapewnienie tylko 1 pojazdu, a inni wykonawcy większą liczbę pojazdów dostosowaną do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć. Patrząc na ceny ofert wykonawców z podziałem na poszczególne podzadania - widać, iż są mocno zróżnicowane. Tym samym należy uznać, iż wykonawcy zaoferowali wykonanie przedmiotu zamówienia w niejednakowy sposób, co spowodowało wskazanie w ofertach nieporównywalnych cen za jego wykonanie. Powyższe stanowi, iż przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą. Artykuł 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp., nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wada uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niedookreślenie przez Zamawiającego opisu przedmiotu zamówienia przed upływem terminu na składanie ofert uniemożliwiło Zamawiającemu podjęcie działania innego niż unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie zadania nr 2. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dowóz 3 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Poręba - Będzin-Dąbrowa Górnicza - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Poręba - Zawiercie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59445.38
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. ALBERTINA Bożena Kmita
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47560.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: I. W dniu 19.10.2020r., wybrany Wykonawca P.P.H.U. ALBERTINA Bożena Kmita odstąpił od podpisania umowy. Tym samym przedmiotowe postępowanie nie zakończyło się podpisaniem umowy. Przepis art. 24aa ust. 2 ustawy Pzp, daje zamawiającemu możliwość, a nie obowiązek wyboru najwyżej ocenionej kolejnej oferty w sytuacji, gdy wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona (i w konsekwencji wybrana), uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi zabezpieczenia. Zamawiający z tej możliwości nie skorzystał. Zamawiający w sekcji IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - wskazał datę 19.10.2020r.(jest to data pisma wykonawcy o odstąpieniu od podpisania umowy) - bo tak narzucił mu formularz ogłoszenia o udzieleniu zamówienia - jednak w tym postępowaniu nie doszło do udzielenia zamówienia. II. Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęły 5 ofert od mikro przedsiębiorców oraz 1 oferta od małego przedsiębiorcy. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Ziemięcice-Zawiercie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85231.67
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WALDEKBUSY" J. Adamska Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61336.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęło 5 ofert od mikro przedsiębiorców oraz 1 oferta od małego przedsiębiorcy. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest małym przedsiębiorcą. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.