eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Gamów - Krowiarki,Grzegorzowice ul.Odrzańska ,Sławików ul.Parkowa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-18

Ogłoszenie nr 510222504-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.

Gmina Rudnik: Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Gamów - Krowiarki,Grzegorzowice ul.Odrzańska ,Sławików ul.Parkowa.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588298-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rudnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625852300000, ul. ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 106 428, e-mail przetargi@gmina-rudnik.pl, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-rudnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Gamów - Krowiarki,Grzegorzowice ul.Odrzańska ,Sławików ul.Parkowa.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań pn.: a) Część I - dot. "Modernizacji drogi transportu rolnego Gamów - Krowiarki - odcinek 2 " Lokalizacja - Obręb Gamów - działka 523 i 395 . Zakres robót dotyczy odcinka o długości około 322,8 m i szer. 3,0 m: i obejmuje : - oczyszczenie istniejącej nawierzchni,- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym 0/31,5 zagęszczeniem mechanicznym średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm., - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm, - nawierzchnia asfaltobetonowa gr 5 + 3 cm i szer. 3m, - pobocze nawierzchnia z kruszywa kamiennego lub destruktu asfaltowego o gr.10 cm- humusowanie skarp z obsianiem trawą. b) Część II dot. Modernizacji drogi ul.Odrzańskiej w Grzegorzowicach Lokalizacja - Obręb Grzegorzowice - działka 802,818,803,834/1 i 640. Zakres robót dotyczy odcinka dwóch dróg o łącznej długości 131 mb i szerokości jezdni 3,00 m i obejmuje: wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników,wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm,wykonanie nawierzchni z betonu C 25/30 ze zbrojeniem rozproszonym , z warstwą poślizgową- szczotkowaną nawierzchnią , grubość warstwy 20 cm ,wykonanie poboczy z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża - nawierzchnia pobocza z destruktu asfaltowego,humusowanie skarp z obsianiem trawą. c) Część III dot. Modernizacji drogi w Sławikowie ul.Parkowa dojazd do posesji 31 b . Lokalizacja - Obręb Sławików - dz. 333,148 Zakres robót dot. odcinka o długości 110 mb o szerokości jezdni 3,00m i obejmuje: wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników,wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20 cm,wykonanie nawierzchni z betonu C 25/30 ze zbrojeniem rozproszonym , z warstwą poślizgową- szczotkowaną nawierzchnią , grubość warstwy 20 cm ,wykonanie poboczy z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża - nawierzchnia pobocza z destruktu asfaltowego,humusowanie skarp z obsianiem trawą. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót w tym sposób ich wykonania dla każdej z części zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznej i przedmiarach dla każdej części niezależnie tj:. Dla części I ,II,III a) dokumentacji projektowej (tj. projekt budowlano - wykonawczy), który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, c) przedmiarze robót ,który stanowi załącznik nr 10 SIWZ, 3.3.1Stosownie do treści art. 30 ust 8 ustawy Pzp,Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych ,stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. 3.4 Pozostałe wymagania określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy , który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3.5 Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art.30 ust.5 ustawy, należy do Wykonawcy. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej znaki towarowe,nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem (równoważny) pod warunkiem ,że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych,patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę,jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń , a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy" lub równoważny". Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia,wskazana jest nazwa handlowa firmy,towaru lub produktu,Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów,czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych) ,identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar lub produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne ,należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych,a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia jest opisywany przez odniesienie do norm europejskich ocen technicznych,aprobat ,specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych , to zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty (rozwiązania) równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ- zgodnie z art.30 ust 4 i 5 ustawy Pzp. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, a nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania(arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013r. (syg.akt:KIO 2315/13). 3.6 Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie osoby wykonujące niżej wymienione czynności były zatrudnienia przez Wykonawcę, lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeksu pracy . Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych (tzn. wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określonych w przedmiarze robót tj. dla danej części zamówienia). - Wykonanie sposobem mechanicznym i/lub ręcznym wszystkich robót ziemnych i rozbiórkowych, w tym korytowania,wykopy, zasypywanie wykopów,transport ziemi,rozbiórki istniejących nawierzchni drogowych,- wykonanie sposobem mechanicznym i/lub ręcznym wszystkich robót związanych z budową nawierzchni asfaltowych lub z betonu, w tym warstwy podbudowy itp 3.6.1Obowiązek określony w ust.3.6 dotyczy także Podwykonawców. 3.7Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. (W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach.) 3.8 Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę,podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy. Wymóg nie dotyczy między innymi następujących osób: kierujących budową,wykonujących obsługę geodezyjną,dostawców materiałów budowlanych. 3.8.1Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń wykonawcy lub ,podwykonawcy, (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu: 1) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę lub,podwykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności, 2) . W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osób (tj. wskazanych w załączniku nr 3 innymi osobami lub osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania w zakresie pkt 3.6 oraz w zakresie warunków jeżeli były wymagane w SIWZ. 3) Zmiana wykazu osób o których mowa w pkt 2, nie wymaga aneksu do umowy. Wykonawca przedstawia jedynie korektę list osób oddelegowanych do wykonania niniejszej umowy do wiadomości Zamawiającego . 3.8.2Nieprzedłożenie przez wykonawcę, lub podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 3.8.3W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową inspekcję pracy. 3.9 Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia dla: a) części I, II, III - wynosi 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 3.10 Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wskazać w ofercie ,jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy a także nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.22a w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art.22 ust.1 b 3.11 Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w załączniku nr 7 tj. projekcie umowy o którym mowa w § 4 stanowiącym integralną część SIWZ. 3.13 Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj Dz. U. z 2016poz.1987) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016. poz. 672 z późń.zm.). Gmina Rudnik nie posiada na swoim terenie składowiska odpadów, należy zatem uwzględnić konieczność wywozu odpadów poza teren Gminy Rudnik.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Modernizacja drogi w Sławikowie ul.Parkowa - dojazd do posesji 31 b

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55309.30
Waluta zl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Leon Burdzik
Email wykonawcy: pw.burdzik@gmail.com
Adres pocztowy: Pawłów
Kod pocztowy: 47-480
Miejscowość: Pawłów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57834.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57834.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159900.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.