eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZakup wraz z dostawą samochodu osobowo-ciężarowego typu 4+1 i osobowo-ciężarowego typu 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w KoszalinieCzęść I (zadanie nr 1) - zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowego 4+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30; Część II (zadanie nr 2) - zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowego 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-18

Ogłoszenie nr 510222923-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie: Zakup wraz z dostawą samochodu osobowo-ciężarowego typu 4+1 i osobowo-ciężarowego typu 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie: Część I (zadanie nr 1) - zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowego 4+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30; Część II (zadanie nr 2) - zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowego 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593715-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540193182-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00001775600435, ul. Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3485514, e-mail barbara.wojtan@zus.pl, faks 94 3481233.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą samochodu osobowo-ciężarowego typu 4+1 i osobowo-ciężarowego typu 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie: Część I (zadanie nr 1) - zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowego 4+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30; Część II (zadanie nr 2) - zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowego 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

170000/271/19/2019-ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu osobowo-ciężarowego typu 4+1 i osobowo-ciężarowego typu 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części (zadania): 1)Część I (zadanie nr 1) - zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowego 4+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30; 2)Część II (zadanie nr 2) - zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowego 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji określony został w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy oraz w załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34130000-7


Dodatkowe kody CPV: 34136000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowego 4+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73983.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOWBUSZ Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lniana 3
Kod pocztowy: 75-213
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 93480.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowego 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w Części II (zadanie nr 2) zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30 - zostało unieważnione. Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na część II (zadanie nr 2) złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.