To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-10
Ogłoszenie nr 510223197-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku: Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: "Bezpieczna przyszłość" nr: WND-POWR.02.08.00-00-009/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583690-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku, Krajowy numer identyfikacyjny 29240379200000,
ul. Zgórsko, ul. Szewska
28,
26-052
Sitkówka-Nowiny, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 667 575, e-mail
dps.zgorsko@pro.onet.pl, faks
413 465 344.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.ipzp.pl/dps-zgorsko
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAG.271.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania: Zadanie 1: 1. Łóżko z materacem i stelażem - 10 szt. 2. Szafka nocna z szufladą i półką - 10 szt. 3. Kołdra + poduszka komp. - 10 szt. 4. Koc - 10 szt. 5. Komplety pościeli dwustronnej - 10 szt. 6. Ręcznik - 10szt. 7. Komplet talerzy - 1 komplet 8. Komplet sztućcy - 1 komplet 9. Komplet szklanek - 1komplet Zadanie 2 1. Czajnik elektryczny- 2 szt. 2. Kuchenka mikrofalowa - 2 szt. Zadanie 3 1. Łóżka szpitalne- 5 szt. 2. Inhalatory ultradźwiękowe - 4szt. 3. Zamgławiacze do dezynfekcji pomieszczeń, korytarzy - 4 szt. 4. Opryskiwacz akumulatorowy plecakowy - 4szt. 5. Maszyna czyszcząca do powierzchni pomieszczeń i korytarzy - 2szt. 6. Stanowisko do dezynfekcji rąk - 15szt. 7. Lampy bakteriobójcze - 5 szt. 8. Lampy bakteriobójcze przepływowe - 10 szt. 9. Ssaki elektryczne (akumulatorowe) - 3szt. 10. Koncentratory tlenu - 3 szt. 11. Ozonatory z przedłużaczami - 8 szt. 12. Termometry elektroniczne - 9 szt. 13. Termometr bezdodytowy naścienny - 3 szt. Zadanie 4 1. Ubrania jednorazowe chirurgiczne - 500 szt. 2. Gogle ochronne -100 szt. 3. Maseczki z filtrem wielorazowe - 100 szt. 4. Czepki ochronne - 50 op. (po 100 sztuk) 5. Żele antybakteryjne do rąk - 100 op. (po 0,5 l) 6. Płyny do dezynfekcji rąk - 5l - 190 op. 0,5l - 140 op. 7. Ochraniacze na obuwie niejałowe wykonane z folii lub włókniny, antypoślizgowe, wygodne, przepuszczające powietrze - 100 op. (po100szt.) 8. Płyny do dezynfekcji powierzchni - 5l - 100 op. 0,5l - 100 op. 9. Fartuchy jednorazowe ochronne - 1000 szt. 10. Kombinezony ochronne - 200 szt. 11. Przyłbice ochronne - 100 szt. 12. Maseczki ochronne (jednorazowe)- 1000 szt. 13. Rękawice jednorazowe nitrylowe: L-200 op. (po100 szt.) XL- 200 op. (po100 szt.) M-400 op. (po100 szt.) 14. Kombinezony ochronne jednorazowe - 75 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 33192120-9, 39512400-8, 39516120-9, 39512000-4, 39511000-7, 39220000-0, 35113400-3, 18143000-3, 18424300-0, 33631600-8, 33741300-9, 38412000-6, 39713410-0, 39330000-4, 33158300-5, 33190000-8, 33157810-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23148.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TORO Joanna Jasnosz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22755.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1851.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PH ENERGIA S. C. P. Wielgo H. Widomski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1108.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie 3 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 4 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie na zadanie 4 unieważniono |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.