To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-10
Ogłoszenie nr 510223498-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.
Związek Międzygminny "Obra": Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących z działalności rolniczej z terenu gmin : Wolsztyn, Siedlec i Przemęt - uczestników Związku Międzygminnego Obra
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563912-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540137025-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Międzygminny "Obra", Krajowy numer identyfikacyjny 41129252700000,
ul. Berzyna 6
,
64-200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
683 474 270, e-mail
zmobra@wolsztyn.pl, faks
683 474 272.
Adres strony internetowej (url): www.zmobra.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek Międzygminny OBRA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących z działalności rolniczej z terenu gmin : Wolsztyn, Siedlec i Przemęt - uczestników Związku Międzygminnego Obra
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZMO.GO.271.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia publicznego jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gmin : Wolsztyn, Siedlec i Przemęt - uczestników Związku Międzygminnego Obra , Zakres zamówienia obejmuje: 1. Kod odbioru odpadu: 02 01 04. 2. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to ok. 725,44 Mg 3. Zadeklarowane ilości odpadów: - Folia rolnicza 541,526 - Siatka do owijania balotów 77,414 - Sznurek do owijania balotów 14,019 -Opakowania po nawozach 38,790 - Opakowania typu Big Bag 53,795 4. Wykonawca składa ofertę obliczoną w oparciu o zadeklarowane przez rolników ilości odpadów. UWAGA: Planowana ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi, może ulec zmianie z powodu błędnego oszacowania przez właścicieli nieruchomości. 5. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzajów odpadów zgodnie z ofertą cenową - wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po ich cenach jednostkowych. 6. Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej". 7. Zamawiający wskazuje miejsce na terenie Związku Międzygminnego "Obra" , gdzie rolnicy będą zobowiązani dostarczyć odpady we własnym zakresie tj.: - stacja przeładunkowa Powodowo gm.Wolsztyn - nieczynne składowisko w Siekówko gm. Przemęt Rolnicy we własnym zakresie zobowiązani będą dostarczyć odpady do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie ustalonym z Wykonawcą zadania. 8. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: 1) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag przy użyciu własnych urządzeń, 2) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 3) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów, 4) rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane: a) imię i nazwisko rolnika z terenu gmin członków Związku Międzygminnego "Obra" , który dostarcza odpady, b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag, c) datę odbioru, d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na : folie rolnicze białe, folie rolnicze czarne , siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag, e) podpis rolnika, f) podpis wykonawcy ( właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji 2) do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), 3) wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) do wykonania co najmniej 15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającego oryginałów lub potwierdzonych za zgodność kopii kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu. Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem powinny być wygenerowane z systemu BDO 6) po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające: a) adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, b) ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag, 7) po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, 8) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych otrzymanych od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady, 9) wykonania wszelkich innych działań lub czynności nieopisanych w zapytaniu, a wynikających z procedur określonych w przepisach, niezbędnych do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia, 10) dostarczenia wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem w terminie do 31 marca 2021r. Wszelkie działania lub czynności nieopisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. Uwaga : Wykonawca zobowiązany jest : - posiadać aktualne zezwolenie na przetwarzanie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy będzie również podmiotem przetwarzającym odpady, Miejsce wykonania usługi -odbioru o stacja przeładunkowa Powodowo o nieczynne składowisko w Siekówko gm. Przemęt
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90500000-2, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
486114.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne Przemysław Olejnik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
525003.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie etap Ia i etap Ib - modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą
- Wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania dwóch wagonów 120A
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Wykonanie usług polegających na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu bioodpadów (20 01 02) z terenu PSZOK
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy tj. ich wyprodukowanie i dostarczenie oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.