To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-10
Ogłoszenie nr 510223618-N-2020 z dnia 10-11-2020 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Zakup wyposażenia i środków ochrony indywidualnej w ramach Projektu : "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19.
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zakup wyposażenia i środków ochrony indywidualnej w ramach Projektu : "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596144-N-2020 z dnia 2020-10-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 51082849000000,
ul. ul. Marii Konopnickiej
70,
12-100
Szczytno, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 624 97 10, e-mail
pcprksiegowosc@wp.pl, faks
89 624 97 10.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.pcprszczytno.pl/zamowienia_publiczne/11/13/Zakup_wyposazenia_i_srodkow_ochrony_indywidualnej_w_ramach_Projektu__3A__E2_80_9EWsparcie_dzieci_umieszczonych_w_pieczy_zastepczej_w_okresie_epidemii_COVID-19__0D_0AProgram_Operacyjny_Wiedza_Edukacja_Rozwoj_lata_2014-2020_2C_w_ramach_Dzialania_2_8_Rozwoj_uslug_spolecznych_swiadczonych_w_srodowisku_lokalnym_2C_PI_9iv_3A_Ulatwianie_dostepu_do_przystepnych_cenowo_2C_trwalych_oraz_wysokiej_jakosci_uslug_2C_w_tym_opieki_zdrowotnej_i_uslug_socjalnych_swiadczonych_w_interesie_ogolnym_2C_wspolfinansowanego_z_Europejskiego_Funduszu_Spolecznego__0D_0A/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia i środków ochrony indywidualnej w ramach Projektu : "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PCPR.343.01.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Generator ozonu 6 szt. 2 Telewizor 42 szt. 3 Urządzenie wielofunkcyjne 4 szt. 4 Pakiet biurowy Office 90 szt. 5 Torba do laptopa 90 szt. 6 Płyn do dezynfekcji powierzchni 700l 7 maseczki 2000szt rękawiczki 8000szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85322000-2
Dodatkowe kody CPV: 42981000-6, 42962000-7, 48300000-1, 30237270-2, 32324600-6, 33141000-0, 18424300-0, 24455000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Generator ozonu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na mocy art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zmianami), Zamawiający unieważnia postępowanie na dostawę 6 szt. generatora ozonu. Uzasadnienie: W prowadzonym postępowaniu została złożona jedna oferta przez Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak. Wykonawca Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak w swojej ofercie nie spełnił wymagań SIWZ w zakresie minimalnych wymagań technicznych. Zamawiający wymagał Generatora ozonu, którego wymiary były: 23,7 X 18 X 17,5 cm +/- 35%. Zaoferowany produkt Wykonawcy nie spełniał wymagań w tym zakresie, gdyż posiadał wymiary 32 X 18 X 30 i na podstawie art. 89,1,2 uPZP jego oferta została odrzucona. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Telewizor |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38787
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Matcom Marcin Sebastian Ziółek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50626.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3287.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Matcom Marcin Sebastian Ziółek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2952.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet biurowy office |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40716.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Matcom Marcin Sebastian Ziółek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Torba do laptopa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2097.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Matcom Marcin Sebastian Ziółek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1710.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Płyn do dezynfekcji powierzchni 700l |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7772.80
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8855.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: 7 maseczki 2000szt. Rękawiczki - rozmiar S - 7100 szt -rozmiar M - 300 szt. Rozmiar L - 600 szt. 8000szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6631.30
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k..
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67.1.4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z unieważnieniem postępowania w zadaniu 1 na dostawę 6 szt. generatorów ozonu w którym odrzucono ofertę Wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak na podstawie art. 89.1.2 uPZP ze względu na nie spełnienie minimalnych wymagań w zakresie wymagań technicznych (wymiar) Zamawiający dokonał zakupu w trybie art. 67.1.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybranym Wykonawcą Tomasz Kowalski TOMTEX sp. z o.o. 41-200 Sosnowiec ul. Radocha 4
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- dostawa worków na śmieci
- Dostawa, montaż i 2 przeglądy roczne zmywarki z odzyskiem ciepła do dużych elementów (garnków)
- Remont drogi powiatowej nr 1500N Dębówko - Kobyłocha - Trelkówko - dr. woj. nr 600 od km 0+000 do km 3+310
- Dostawa materiałów stolarskich
- Budowa drogi leśnej w leśnictwie Kulka o długości 1,269 km
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, akcesoriów do mycia, dezynfekcji i zabezpieczenia narzędzi, sprzętu ochrony osobistej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie.
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie II
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.