Ogłoszenie z dnia 2019-10-18
Ogłoszenie nr 510223624-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu: Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - Część 4 - Remont ul. Podbiałowej - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, Krajowy numer identyfikacyjny 47317005200000,
ul. ul. Piotrkowska
173,
90-447
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6384959, 6384911, e-mail
k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl, faks
42 638-49-58.
Adres strony internetowej (url): www.zdit.uml.lodz.pl, http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - Część 4 - Remont ul. Podbiałowej - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDiT-DZ.2620.49.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie podobnych robót budowlanych, które były przedmiotem zamówienia podstawowego realizowanego w ramach umowy nr 263.44/DZ/2019 z dnia 12.08.2019r. Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - Część 4 - Remont nawierzchni ul. Podbiałowej - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zakres zamówienia obejmuje remont nawierzchni chodników oraz wjazdów i miejsc postojowych przy ul. Podbiałowej w rejonie skrzyżowań z ulicą Ziołową oraz ul. Nagietkową. Łączny zakres prac obejmuje: a)rozebranie nawierzchni chodnika b)rozebranie i wbudowanie krawężników betonowych 100 x 15 x 30 cm na ławie betonowej c)rozebranie i wbudowanie obrzeży betonowych 100 x 30 x 8 cm d)wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej typu Behaton gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa i podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm e)wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej 25 x 25 x 8 cm na podbudowie z kruszywa i podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm f)wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z płyt betonowych typu Meba cm na podbudowie z kruszywa i podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm g)odtworzenie zieleńców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zamówienia podstawowego. 2. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanej w dalszej części STWiORB), Formularzu cenowym stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne oraz że na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i wytycznych. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na kierowaniu lub operowaniu sprzętem drogowym były wykonywane przez co najmniej 3 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3 powyżej oraz w Formularzu aktu umowy - Złącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50330.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roboty Drogowe Dariusz Kłys
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61905.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna - art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.2018 r. poz. 1986 ze zm.) - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Podstawa faktyczna - przedmiot zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, które były przedmiotem zamówienia podstawowego na: "Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi" Nr sprawy ZDiT-DZ.2620.11.2019
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 12.08.2019 r. i było prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zamawiający przewidział dla części 4 udzielenie w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do wartości 87 978,00 zł.
Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, objętego niniejszym postępowaniem wynosi 50 330,00 zł i zostało udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało udzielone zgodnie z zakresem robót budowlanych i na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego.
Zamówienie zostało udzielone w trybie z wolnej ręki po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą: Roboty Drogowe Dariusz Kłys, ul. Smardzewska 5, 95- 002 Smardzew, Łagiewniki Nowe.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja posadzki, kanału i podjazdu dla budynku OSP Wilcza
- Budowa ulic Konwaliowej, Bławatkowej, Andrzejewo, Jana Pawła II, Daliowej i Storczykowej(ostatni etap) oraz remont nawierzchni ulicy Fiołkowej w Kostrzynie
- Budowa drogi dla rowerów z Gminy i Miasta Witkowo do Miasta Gniezna - etap I (odcinek Wiekowo-Strzyżewo Witkowskie) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2218L dr. kraj. nr 19 - Wola Niemiecka - Dys w zakresie budowy chodnika - Etap II
- Remont nawierzchni przy Torze Kolarskim na ul. Wał Matejki 2 w Kaliszu.
- Budowa ulicy Polnej w Skokach - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.