To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-11
Ogłoszenie nr 510224477-N-2020 z dnia 11-11-2020 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Wykonanie usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność
m.st. Warszawy zarządzanych przez Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Ursynów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594160-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02-777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 73 31 , e-mail
ursynow.wzp@um.warszawa.pl , faks
22 443 73 32.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy zarządzanych przez Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Ursynów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.80.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy to jest sprzątanie powierzchni zewnętrznych utwardzonych i nieutwardzonych, w tym ciągów pieszo-jezdnych wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym, sprzątanie powierzchni wewnętrznych oraz terenów zieleni zarządzanych przez Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Ursynów. Obowiązki Wykonawcy 1. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 oraz w ramach wynagrodzenia o którym mowa w § 6 należy w szczególności: 1) wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością i dokładnością, 2) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie przepisami BHP i przeciwpożarowymi, 3) dokonywanie wszelkich poprawek na żądanie Zamawiającego, 4) zapewnienie pracownikom odzieży roboczej z logo firmy umożliwiającym identyfikację Wykonawcy, 5) wykonywanie przedmiotu umowy, wyłącznie przy użyciu własnego sprzętu, materiałów, środków czyszczących i pielęgnacyjnych odpowiednich do zakresu zadania i rodzaju powierzchni oraz spełniających niżej wymienione wymagania: a) dopuszczonych do powszechnego obrotu i stosowania, b) posiadających stosowne atesty lub certyfikaty sanitarne i zdrowotne, 6) używanie środków zgodnie z instrukcjami producentów i dostawców, przy czym środki zawierające substancje powierzchniowo czynne powinny ulegać biologicznej degradacji i nie wpływać w decydujący sposób na środowisko i jakość ścieków (wartości pH, ChZT, fosfor), 7) zapewnienie wystarczającego potencjału ludzkiego w celu przeprowadzenia zleconych prac, w tym pracowników wykwalifikowanych i przeszkolonych do wykonywania powierzonych prac, 8) w przypadku wezwania za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie lub wiadomości "SMS" przez Zamawiającego do wykonania nagłych prac tj. usuwanie zanieczyszczeń incydentalnych, takich jak rozlane substancje ropopochodne, rozbite szyby, odchody, usuwanie zanieczyszczeń po pożarach itp. z terenu nieruchomości, określonych w załączniku nr 1 w pkt I ppkt 13, czas reakcji Wykonawcy do rozpoczęcia wykonania nagłych prac, nie może przekroczyć ........... minut od przekazania wezwania za pośrednictwem e-maila ............................ lub telefonicznie lub wiadomości ,,SMS" przez Zamawiającego, 9) za czas reakcji rozumie się czas jaki upłynął pomiędzy przekazanym wezwaniem za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie lub wiadomości "SMS" przez Zamawiającego do wykonania nagłych prac tj. usuwania zanieczyszczeń incydentalnych, takich jak rozlane substancje ropopochodne, rozbite szyby, odchody, usuwanie zanieczyszczeń po pożarach itp. z terenu nieruchomości, a podjęciem przez Wykonawcę działań na terenach zewnętrznych, wewnętrznych oraz terenach zieleni, 10) bieżące zgłaszanie Zamawiającemu telefonicznie lub e-mailowo trudności lub niemożności realizacji zleconych prac, 11) rozpoczynanie prac związanych z realizacją umowy przy użyciu sprzętu zmechanizowanego nie wcześniej niż o godz. 6.30, 12) prowadzenie prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej, 13) wykonywanie i rozliczanie przedmiotu umowy w okresach miesięcznych. 2. Wykonanie przedmiotu umowy realizowane będzie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a zwłaszcza z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.). 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne skutki działania niezgodnego z przepisami, o których mowa w ustępie poprzedzającym. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązań zawartych w umowie. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną wobec Zamawiającego i osób trzecich, za skutki swojego działania lub zaniechania działania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wyrządzone szkody powstałe przy wykonywaniu usługi, tak wobec Zamawiającego za uszkodzenia infrastruktury budynków, chodników, dróg dojazdowych, trawników, drzew i krzewów, instalacji zewnętrznych i wewnętrznych, jak również wobec osób trzecich. W przypadku, gdy w wyniku niewłaściwego wykonywania usług przez Wykonawcę nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie rzeczy lub ich części należących do Zamawiającego lub osób trzecich, Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. 6. Wykonawca jest obowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów porządkowych, sanitarnych, bhp, ppoż. i drogowych. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową w stosunku do służb porządkowych i innych służb miejskich w związku z niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem prac. 8. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o stwierdzonych lub przekazanych przez mieszkańców zgłoszeń w zakresie powstałych wad lub awarii na terenie nieruchomości objętych przedmiotem niniejszej umowy, a w przypadku zauważenia zagrożeń bezpieczeństwa osób lub mienia także do powiadomienia odpowiednich służb porządkowych i miejskich. 9. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca musi posiadać ważną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na wartość nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia o której mowa w § 6 ust. 1 umowy. 10. Wykonawca jest obowiązany do zapewnienia: 1) swoim pracownikom odpowiedniego sprzętu, narzędzi i materiałów niezbędnych do należytego wykonania świadczenia dopuszczonych do obrotu i stosowania, 2) kontroli osób (pracowników) wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, aby nie były pod wpływem alkoholu, bądź innych środków odurzających, 3) osobom (pracownikom) wykonującym czynności związane z realizacją przedmiotu umowy odpowiedniego przeszkolenia bhp, w tym do pracy z substancjami szkodliwymi oraz przeszkolenia w zakresie zachowania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracy na wysokościach (mycie okien). 11. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu prac w poszczególnych dniach tygodnia z uwzględnieniem zakresu czynności wykonywanych codziennie oraz czynności podlegających sprzątaniu okresowemu. Zgodnie z ustalonym harmonogramem, przedstawiciele Zmawiającego i Wykonawcy będą dokonywali obchodu stref objętych sprzątaniem w celu przeprowadzenia kontroli utrzymania czystości. W przypadku stwierdzenia uchybień zostanie wyznaczony termin ich usunięcia. Z przeprowadzonej kontroli będzie sporządzany protokół. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności wynikające z przedmiotu umowy stanowiącej realizację zamówienia na usługę sprzątania nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy zarządzanych przez Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Ursynów, to jest sprzątanie: powierzchni zewnętrznych, w tym ciągów pieszo-jezdnych wraz z odśnieżaniem w okresie od jesieni do wiosny i opróżnianiem koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce, powierzchni wewnętrznych oraz terenów zieleni, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. usługę sprzątania nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy zarządzanych przez Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Ursynów, to jest sprzątanie: powierzchni zewnętrznych, w tym ciągów pieszo-jezdnych wraz z odśnieżaniem w okresie od jesieni do wiosny i opróżnianiem koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce, powierzchni wewnętrznych oraz terenów zieleni. 4. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych tj. w szczególności[1] bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5. W razie niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust. 11 niniejszej umowy. 6. Niezłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wraz z wykazem powierzchni objętych usługą oraz dokładny zakres czynności i obowiązków Wykonawcy) określa załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90911200-8, 90911300-9, 90914000-7, 90620000-9, 90630000-2, 77312000-0, 77314100-5, 75123000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
222439.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MASTER Jacek Janicki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
273600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Małopolskiego
- Utrzymanie dróg leśnych w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.