To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-11
Ogłoszenie nr 510224499-N-2020 z dnia 11-11-2020 r.
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego: "Dostawa sprzętu dydaktycznego dla potrzeb Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie w ŁCDNiKP w Łodzi. Zamówienie podzielone na części, od 1 do 4"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Obrabiarki sterowane numerycznie - nowe technologie dla Przemysłu 4.0"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584771-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, Krajowy numer identyfikacyjny 47139038700000,
ul. ul. Kopcińskiego
29,
90-142
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 783 378, e-mail
a.sawicka@lcdnikp.elodz.edu.pl, faks
426 780 798.
Adres strony internetowej (url): http://wckp.lodz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sprzętu dydaktycznego dla potrzeb Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie w ŁCDNiKP w Łodzi. Zamówienie podzielone na części, od 1 do 4"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CNC4.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie w sprzęt dydaktyczny niezbędny do utworzenia w Pracowni wyspecjalizowanego ośrodka szkoleniowego i egzaminacyjnego HTEC (Haas Technical Education Center) w obszarze użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie. Część 1 Zadanie 1) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - 15 biurek/stolików biurowych/stołów konferencyjnych. Część 1 Zadanie 2) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - 15 foteli biurkowych/biurowych/pracowniczych/szkolnych Część 1 Zadanie 3) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - 1 fotel biurkowych/biurowych/pracowniczych/szkolnych dla prowadzącego zajęcia dydaktyczne Część 1 Zadanie 4) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - 1 szt. biurko z dostawką - "Pomocnikiem" (regał) dla prowadzącego zajęcia oraz 3 szt. szaf/regałów na akta. Część 2 Zadanie 1) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - Urządzenie do pomiaru wartości korekcyjnych narzędzi tokarskich poza obrabiarką - 1 zestaw. Część 2 Zadanie 2) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - Stół uchylno-obrotowy wraz z zestawem instalacyjnym 4 osi i zestawem instalacyjnym osi 5-tej do obrabiarki Haas VF-1 - 1 zestaw, Część 2 Zadanie 3) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - Symulator do nauki programowania poza obrabiarką ze sterowaniem kompatybilnym z obrabiarkami: frezarką HAAS VF-1 oraz tokarką HAAS ST-10 -6 sztuk, Część 2 Zadanie 4) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - System CAD/CAM do programowania obrabiarek sterowanych numerycznie: moduł tokarki i frezarki. Część 3) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - 15 stanowisk komputerowych wraz z oprogramowaniem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 szt. komputerów typu All-in-One tj. takich, w których podzespoły komputerowe, takie jak płyta główna z procesorem czy układ graficzny, zostały umieszczone w jednej obudowie z ekranem. Dostawa obejmuje również niezbędne oprogramowanie oraz dodatkowe akcesoria i sprzęt peryferyjny. Część 4) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - 1 sztuka monitora interaktywnego do prowadzenia zajęć wraz z podstawą mobilną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV: 30231320-6, 30213300-8, 39130000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13658.54
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VIKA S.C.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17958.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
266666.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Abplanalp Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
328193.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46341.46
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NET-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48523.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9756.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NET-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10701.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.