eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczycaDostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-12

Ogłoszenie nr 510224951-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.

Miasto Łęczyca: Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580608-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Łęczyca, Krajowy numer identyfikacyjny 61101547700000, ul. ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (024) 721 03 00, e-mail okubas@leczyca.info.pl, faks (024) 721 03 01.
Adres strony internetowej (url): www.leczyca.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2021r. do 31.12.2021r. do 55 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie (+/-10%) 1.441,33 MWh. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii. Wykonawca wykonując kalkulację dla potrzeb złożenia Oferty winien uwzględnić możliwe wahanie poboru energii. 2. Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach: Część 1 zamówienia -Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów. Część 2 zamówienia -Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego. 3. Część 1 zamówienia -Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów 1) Ilość punktów poboru 55 2) Łączny szacowany wolumen (+/-10%) 838,65 MWh z tego: Strefa I 466,06 MWh Strefa II 372,59 MWh Strefa III 0,00 MWh szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1a do SIWZ 3) W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawarta zostanie 1 (jedna) umowa. 4) Okres dostaw energii elektrycznej od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. 4. Część 2 zamówienia -Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego 1) Ilość punktów poboru 25 2) Łączny szacowany wolumen (+/-10%) 602,68 MWh Strefa I 140,45 MWh Strefa II 462,23 MWh Strefa III 0,00 MWh szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1b do SIWZ 3) W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawarta zostanie 1 (jedna) umowa. 4) Okres dostaw energii elektrycznej od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. 5. Standardy jakościowe: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. 2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. -Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawieszczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 503) w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeńw obrocie energią elektryczną. 6. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09300000-2 -Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000-5 -Elektryczność 7. Układy pomiarowe są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy. 8. Stosowane okresy rozliczeniowe: C1x, G1x-2 miesiące C2x -1 miesiąc 9. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającymi (odbiorcami energii elektrycznej -dalej "Odbiorcami") a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). 10. Operator systemu dystrybucyjnego -Energa Operator S.A. 11. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i odbiorców umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) przez zamawiającego lub jego Pełnomocnika dane do zmiany sprzedawcy. 12. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. 13. W odniesieniu do wszystkich PPE obowiązująca obecnie umowa na dostawę energii zawarta jest na czas oznaczony (do 31.12.2020r.) i nie wymaga wypowiedzenia. 14. W odniesieniu do wszystkich PPE zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny. 15. Obecny dostawca energii elektrycznej do wszystkich punktów poboru -innogy Polska S.A. z siedzibą w Warszawie. 16. W odniesieniu do wszystkich PPE umowy dystrybucyjne zawarte są na czas nieoznaczony. 17. W Załączniku nr 1a/1b do SIWZ w kolumnie "Odbiorca (adres do przesyłania faktur)" wskazano adresy, na jakie należy przesyłać faktury. Dane dotyczące wystawiania i dostarczania faktur zawarte zostaną w Umowie na dostawy energii elektrycznej/załączniku do Umowy. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 20. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. 22. W odniesieniu do wszystkich PPE zamawiający (odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii odwybranego przez siebie sprzedawcy /art.4j ust.1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 293527.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Innogy Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wybrzeże Kościuszkowskie 41
Kod pocztowy: 00-347
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 305545.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 305545.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 321840.32
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192857.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Innogy Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wybrzeże Kościuszkowskie 41
Kod pocztowy: 00-347
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200222.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200222.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223871.51
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.