eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-12

Ogłoszenie nr 510225013-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589914-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.40.2020.II.ORP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu w ilości 66 000 litrów. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy zgodnie z pisemnym zamówieniem Zamawiającego sukcesywnie partiami. Przewiduje się dostawę w 2020 r. 4 partii po 6000 litrów i w 2021 roku 7 partii po 6000 litrów. 3Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Olej opałowy musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz.2008 z dnia 2016.12.14) w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe. 3) Ilość dostarczanego oleju opałowego ustalana będzie i fakturowana przy przyjęciu temperatury referencyjnej paliwa 15oC na podstawie wydruku z drukarki autocysterny. 4) Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych zamówień w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2021 r. 5) Dostawa zamówionej partii oleju realizowana będzie do 2 dni roboczych (w godz. 7:00 - 15:00) od dnia otrzymania pisemnego zamówienia od Zamawiającego zawierającego ilość jednorazowej partii, przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. 6) Dostawa oleju opałowego nie może odbywać się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym). 7) Autocysterna do dostarczania oleju musi być wyposażona w pompę lub dystrybutor, dostosowany do napełniania zbiornika przez eurozłącze 2", spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 140 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy oleju, musi być wyposażony w legalizowany licznik mierzący ilość zrzutu paliwa do zbiornika. 8) Szacowana wielkość jednorazowej dostawy paliwa wynosić będzie ok. 6.000 litrów. 9) W przypadku dostarczenia nieodpowiedniej ilości paliwa niż zamawianej przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt uzupełnić braki w terminie do 24 godzin. Nieuzupełnienie braków w wyznaczonym terminie będzie traktowanie jako nieterminowa realizacja dostawy. 10) Wykonawca każdorazowo przy dostarczanej partii oleju opałowego zobowiązany będzie przedstawiać aktualne zaświadczenie, orzeczenie lub świadectwo producenta o zgodności, jakości oleju z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 2008 z dnia 2016.12.14) w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe oraz zgodne z Polską Normą PN-C-96024:201 lub normie równoważnej. 11) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, do kotłowni w budynku przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu. 12) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. 13) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zobowiązania umowy z należytą starannością i dostarczyć przedmiot umowy odpowiadający wymogom Zamawiającego. 14) Wykonawca zapewni do wykonania zobowiązań umowy osoby o odpowiednich kwalifikacjach, zdolne do wykonania zobowiązań zgodnie z przepisami BHP. 15) Wykonawca przy wykonaniu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie zobowiązań umowy. 16) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania zobowiązań umowy przez zatrudnione do wykonania umowy osoby. 17) Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu należytą, jakość dostarczanego oleju opałowego. 18) Określona ilość oleju opałowego (tj. 66.000 litrów) jest ilością szacunkową, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo i możliwość zakupu mniejszej ilości lub większej ilości oleju napędowego stosownie do potrzeb, pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umownej. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 19) Cena jednostkowa za jeden litr oleju opałowego w trakcie trwania umowy będzie ustalana jako cena obowiązująca u producenta oleju (wskazanego w formularzu oferty) w dniu dostawy powiększona/ pomniejszona* o upust/marżę*, który/a* jest stały/a* przez cały okres obowiązywania umowy + VAT w wysokości ustawowej. 20) Potwierdzeniem zmiany ceny oleju opałowego jest wydruk cennika ze strony internetowej producenta z informacją o aktualnych cenach obowiązujących w dniu dostawy oleju. 21) Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych. 22)Podstawą wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę jest dokument WZ oraz wydruk z drukarki licznika cysterny, który określi faktyczną ilość dostarczonego oleju, które Wykonawca załączy do faktury.23) Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT na adres: Powiat Wrocławski, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, NIP 897-16-47961, wraz z dokumentami rozliczeniowymi. 24) Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze. 25) Wierzytelności związane z realizacją niniejszej umowy nie mogą być przedmiotem obrotu pomiędzy osobami trzecimi. 26) Przy dokonywaniu płatności wynikających z niniejszej umowy Strony zobowiązują się stosować model podzielonej płatności, o ile obowiązek taki wynika z obowiązujących przepisów prawa. 27) Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 28) Szczegółowe wymagania zostały ujęte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 118585.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROŚ - SAWICKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Email wykonawcy: biuro@drossawicki.com.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 2 42-141 Przystajń
Kod pocztowy: 42-141
Miejscowość: Przystajń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145860.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145860.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152460.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.