To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-22
Ogłoszenie nr 510225343-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce: Zakup ciągnika wraz z osprzętem (II przetarg)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600700-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, Krajowy numer identyfikacyjny 50667343000000,
ul. Bielska
41,
17-200
Hajnówka, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 683-20-01, e-mail
zdp@powiat.hajnowka.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.hajnowka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ciągnika wraz z osprzętem (II przetarg)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT.26.29.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika z osprzętem (ładowaczem czołowym i pługiem do odśnieżania) do wykonywania prac m. in. na drogach publicznych na terenie Powiatu Hajnowskiego, jak niżej: - ciągnik wraz z osprzętem mają być nowe, spełniać obowiązujące na terenie Polski przepisy dotyczące dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego oraz być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. 2016 poz. 2022), - przedmiot dostawy musi być zgodny z parametrami techniczno-eksploatacyjnymi określonymi w wykazie parametrów technicznych i wyposażenia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. - pojazd winien być gotowy do zarejestrowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy oraz posiadać niezbędne dokumenty umożliwiające jego rejestrację, - ciągnik wraz z osprzętem w dniu dostawy będą przygotowane do pracy, kompletne, sprawne technicznie, wolne od wad fizycznych i prawnych. 2. Szczegóły dostawy: - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce, 17-200 Hajnówka, ul. Bielska 41. Przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu. W razie stwierdzenia uszkodzeń, braków bądź wad Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar na pełnowartościowy na koszt własny. - Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulacje po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zaopatrzony w paliwo, co najmniej 25% objętości zbiornika paliwa. - Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. - Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny autoryzowany, stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości od siedziby Zamawiającego do 150 km (w formularzu ofertowym należy wskazać dokładny adres). - Wszelkie koszty związane z serwisem i gwarancją ponosi Wykonawca, z zastrzeżeniem kosztów za oleje i filtry użyte w wymaganych przeglądach, za które zapłaci Zamawiający. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na ciągnik oraz osprzęt na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi zgodnie z zapisami ustawy Kodeks Cywilny.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV: 43250000-0, 43313100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
154146.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KKONTRE S.C. Aleksander Treszczotko, Jan Konach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
189600
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Opracowanie planu ogólnego miasta Hajnówka II
- Zakup paliw płynnych i gazu do samochodów SP ZOZ w Hajnówce.
- Budowa Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego na 52 łóżka i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego na 22 łóżka w SP ZOZ w Hajnówce.
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Hajnówce.
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz ze sprzętem do koszenia
- Zakup i dostawa ciągnika z pługiem, kosiarką, zamiatarką i posypywarką na potrzeby Gminy Aleksandrów Kujawski
- Dostawa 3 ciągników rolniczych, fabrycznie nowych o roku produkcji 2024 lub 2025, wyposażonych w urządzenia do utrzymania dróg.
- "Zakup i dostawa ciągnika z ładowaczem i wozu asenizacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gołaszynie"
- Dostawa dwóch ciągników rolniczych.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.