To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-22
Ogłoszenie nr 510225506-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyrach: Zimowe utrzymanie dróg Gminy Wyry na przełomie 2019 i 2020 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604417-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyrach, Krajowy numer identyfikacyjny 27769281300000,
ul. ul. Wagonowa
35,
43-175
Wyry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2187242, 3230030, e-mail
zgk@wyry.pl, faks
323 230 030.
Adres strony internetowej (url): www.jo.wyry.bip.gmina.pl
Adres profilu nabywcy: www.jo.wyry.bip.gmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg Gminy Wyry na przełomie 2019 i 2020 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGK.PN.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Zimowe utrzymanie dróg Gminy Wyry na przełomie 2019 i 2020 roku". 2. Prowadzenie zimowego utrzymania dróg placów na terenie gminy Wyry w miejscowościach Wyry i Gostyń polegające na odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi w przypadkach zaistnienia takiej konieczności. 3. Zakres prac: a) Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wyry polega na: ? usuwaniu z jezdni śniegu, zasp, błota pośniegowego i języków śniegowych, ? likwidowaniu śliskości powstałej na skutek gołoledzi, śniegu, szadzi, szronu i lodowicy to znaczy odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem oraz środkami chemicznymi ulic, placów zgodnie z opracowanym planem "Akcji Zima" (wykazem dróg), ? zgromadzeniu we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich ilości środków tj. piasku i środków chemicznych dla sprawnego przeprowadzenia "Akcji Zima", wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonie zimowym 2019/2020. b) Zamówienie nie obejmuje wywozu śniegu i błota pośniegowego z granic pasa drogowego. c) Wykonawca zobowiązany jest do stałego - w razie konieczności całodobowego - współdziałania z dyspozytorem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wyrach koordynującym całością "Akcji Zima". d) Raporty pracy dziennej z dnia poprzedniego winny być zgłaszane u kierującego "Akcją Zima" w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wyrach, przy ul. Wagonowej 35, w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00. Do prowadzenia "Akcji Zima 2019/2020" należy przewidzieć do odśnieżania 8 brygad, z którymi Zamawiający będzie miał stały kontakt telefoniczny. 4. Standard utrzymania dróg: Przyjmuje się 3 standard utrzymania dróg odpowiedni do przyjętego dla dróg gminnych wg zarządzenia Nr 46 Ministra Transportu i GM z dnia 25 października 1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach. Drogi należy doprowadzić do przyjętego standardu odśnieżania, w przypadku przeciętnych opadów śniegu przed godz. 500, ze szczególnym uwzględnieniem ul. Zjednoczenia w miejscowości Wyry, która do tego czasu wymaga posypania środkami likwidującymi gołoledź. Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego musi wykazać się dysponowaniem następującego sprzętu: a) 6 ciągników rolniczych zaopatrzonych w pługi odśnieżne, które będą obsługiwać jednocześnie dwie miejscowości, z możliwością niezwłocznego pozyskania dwóch kolejnych ciągników rolniczych, w przypadku awarii sprzętu lub zwiększonego opadu śniegu, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi ciągnikami (razem 8 ciągników z pługami odśnieżnymi). Ciągniki winny być wyposażone w liczniki motogodzin, według których będą rozliczane godziny pracy w "Akcji Zima". b) 4 piaskarek lub piaskarko-solarek, które będą obsługiwać jednocześnie dwie miejscowości, wraz z informacją o podstawie dysponowania piaskarkami lub piaskarko-solarkami. Baza Wykonawcy, w której będzie przechowywany ww. sprzęt pozostający w ciągłej gotowości technicznej na czas Akcji Zima 2019/2020, zgromadzony piasek oraz środki chemiczne, musi znajdować się w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego, licząc odległość dojazdu po drogach publicznych. 5. Technika odśnieżania dróg: a) Technika odśnieżania dróg zależy od: ? szerokości jezdni i przyjętej na niej organizacji drogi, ? przyjętego dla danej drogi standardu odśnieżania, ? rodzaju użytych do odśnieżania pługów. b) Śnieg należy usuwać z jezdni na prawe pobocze. 6. Zwalczanie oraz zapobieganie powstawaniu i likwidowaniu śliskości na jezdni: a) Rozpoczęcie prac następuje na polecenie dyspozytora Akcji Zima. Należy wówczas: ? mechanicznie oczyścić nawierzchnię ze śniegu ? zastosować piasek lub środki chemiczne w zależności od potrzeb. b) Świeży śnieg należy usuwać wyłącznie mechanicznie. Pozostałości po przejściu pługa po stwierdzeniu konieczności przez dyspozytora Akcji Zima można usuwać za pomocą środków chemicznych, zaś śliskość likwidować przez posypywanie piaskiem. c) Wyżej wymienione prace dotyczą w szczególności: ? ul. Zjednoczenia na całej długości, ? podjazdów o pochyleniu powyżej 4% (zjazdów z parkingów i podjazdów pod przejazdy kolejowe), ? dojazdów do skrzyżowań z drogami i liniami kolejowymi. 7. Drogi dojazdowe prywatne należy odśnieżać w drugiej kolejności, na polecenie kierującego "Akcją Zima". 8. Wykaz dróg zawiera załącznik A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia A. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżania 90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń B. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp W niniejszym postepowaniu zamawiający nie wyznacza czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. C. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. D. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
174430.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Krzysztof Rzymek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
174430.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
więcej: Usługi usuwania oblodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.