To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-13
Ogłoszenie nr 510225953-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.
"Uzdrowisko Rabka" S.A.: sprzedaż i dostawy leków materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, produktów nieleczniczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583508-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540179042-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Uzdrowisko Rabka" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000,
ul. ul. Orkana
49,
34-700
Rabka-Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 676 020, e-mail
zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks
182 676 010.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko-rabka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprzedaż i dostawy leków materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, produktów nieleczniczych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.13.PN.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zał.nr 3.1.:Pakiet 3.1.1.-Dermatologia, Pakiet 3.1.2.- Hormony, Pakiet 3.1.3.- Inne produkty lecznicze, Pakiet 3.1.4.- Krew i układ sercowo-naczyniowy,Pakiet 3.1.5.- Ogólne leki przeciwzakaźne i szczepionki, Pakiet 3.1.6.- Produkty przeciwpasożytnicze, owadobójcze i repelenty, Pakiet 3.1.7.-Przewód pokarmowy i metabolizm, Pakiet 3.1.8.-Roztwory medyczne, Pakiet 3.1.9.- Układ mięśniowo szkieletowy, Pakiet 3.1.10.- Układ moczowy, Pakiet 3.1.11.- Układ nerwowy i organy czuciowe, Pakiet 3.1.12.-Układ oddechowy.Zał.nr 3.2.- Dezynfekcja, Zał.nr 3.3. - Roztwory medyczne, Zał.nr 3.4. - Pozostałe produkty nielecznicze, Zał.nr 3.5. - Środki opatrunkowe, Zał.nr 3.6.- Inne leki, Zał.nr 3.7. - Leki różne, Zał.nr 3.8. - Paski do glukometrów, Zał.nr 3.9.- antyseptyki, Zał.nr 3.10.- Inne leki II, Zał.nr 3.11.- rękawice diagnostyczne i chirurgiczne. Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1. do 3.11. SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV: 33692000-7, 33631600-8, 33000000-0, 33141420-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zał. nr 2 Dezynfekcja |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93.1.4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zał.3 Roztwory medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16776.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cezal Wrocław oddział Kraków ul.Balicka 117, 30-149 Krawów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18259.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: zał. 4:Pozostałe produkty nielecznicze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93.1.4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: zał. 5: środki opatrunkowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45489.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: CitoNet Kraków sp. z o.o -Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52578.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: zał 6 : inne leki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93.1.4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: zał. nr 7: leki różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5748.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Servier Polska Services sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6096.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: zał. nr 8: Paski do glukomentrów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93.1.4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: zał.nr 9 Antyseptyki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8411.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAL Wrocław oddział Kraków
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9447.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: zał.nr 10 Inne leki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3433.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sanofi-Aventis Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3942.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: zał.11.1 dostawy rękawic diagnostycznych... |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93.1.4 Ust.Pzp cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamiera przeznaczyć na realizacje zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: zał.11.2. dostawy rękawic diagnostycznych... |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93.1.1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: zał.11.3. dostawy rękawic diagostycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93.1.4 Ustawy Pzp cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamiera przeznaczyć na realizacje zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zał.1. Leki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93.1.1. Ust.Pzp. nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawy środków czystości
- Dostawa produktów farmaceutycznych, preparatów do żywienia dojelitowego i pasków do glukometrów dla Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju Sp. z o.o.
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa RĘKAWIC MEDYCZNYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- Dostawa wkładów do strzykawki Spectris Solaris EP,MR oraz Medrad Centargo dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup i dostawa leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych oraz leki do chemioterapii
- DOSTAWA LEKÓW I INNYCH PREPARATÓW FARMACEUTYCZNYCH
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.