eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-22

Ogłoszenie nr 510225965-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.

Gmina Knurów: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600705-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.57.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Ulice I kolejności zimowego utrzymania - 3,330 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do wzoru umowy, 2) Ulice II kolejności zimowego utrzymania - 27,693 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 2 do wzoru umowy, 3) Ulice III kolejności zimowego utrzymania - 19,847 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 3 do wzoru umowy, 4) Ulice IV kolejności zimowego utrzymania - 6,130 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do wzoru umowy, 5) Chodniki do odśnieżania i posypywania - 57.570,60m², chodniki do posypywania piaskiem (tereny zielone) - 12,517 m², parkingi do odśnieżania i posypywania - 10,891 m2, zgodnie z wykazem wg załącznika nr 5 do wzoru umowy, 6) Montaż i demontaż, bieżące utrzymanie i konserwacja oraz magazynowanie zasłon przeciwśnieżnych - zgodnie z wykazem wg załącznika nr 6 do wzoru umowy, 7) Rozstawienie i obsługa koksowników - 8 szt. zgodnie z wykazem wg załącznika nr 7 do wzoru umowy. 3. Zakres prac: 1) Odśnieżanie i posypywanie nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych mieszanką piasku i soli drogowej oraz likwidacja śliskości zimowej na drogach, chodnikach i ciągach pieszych według kolejności zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki nr 1, 2, 3, 4 i 5 do wzoru umowy. a) Ulice I kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 1 do wzoru umowy) - Wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli drogowej na całej długości. Prace zostaną wykonane w czasie zadeklarowanym w ofercie, z tym że zadeklarowany czas nie może być dłuższy niż 60 minut, od momentu przystąpienia do prac, bezpośrednio po ustaniu zjawisk atmosferycznych. b) Ulice II kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 2 do wzoru umowy) - Wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli drogowej na całej jej długości. Prace zostaną wykonane w ciągu 4 godzin od momentu przystąpienia do prac, bezpośrednio po ustaniu zjawisk atmosferycznych. c) Ulice III kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 3 do wzoru umowy) - odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku i soli drogowej jezdni na całej jej długości. Prace zostaną wykonane przez Wykonawcę w ciągu 6 godzin od momentu przystąpienia do prac, bezpośrednio po ustaniu zjawisk atmosferycznych. d) Ulice IV kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 4 do wzoru umowy) - odśnieżanie jezdni, posypywanie piaskiem jezdni w miejscach, w których wystąpią oblodzenia. Prace te zostaną wykonane przez Wykonawcę w ciągu 8 godzin od momentu przystąpienia do prac, bezpośrednio po ustaniu zjawisk atmosferycznych. e) Systematyczne odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku i soli drogowej w stosunku 4:1 chodników, ciągów i parkingów na terenie miasta, na całej powierzchni wg wykazu - załącznik nr 5 do wzoru umowy. Chodniki i ciągi piesze przebiegające przez tereny zielone posypywane będą tylko i wyłącznie piaskiem. Prace zostaną wykonane w ciągu 6 godzin od momentu przystąpienia do prac, bezpośrednio po ustaniu zjawisk atmosferycznych. f) Likwidacja śliskości zimowej na drogach I, II, III i IV kolejności zimowego utrzymania (załączniki do wzoru umowy od nr 1 do nr 4). Prace zostaną wykonane w czasie zadeklarowanym w ofercie, z tym że zadeklarowany czas nie może być dłuższy niż 120 minut, od momentu przystąpienia do prac, bezpośrednio po powzięciu informacji o wystąpieniu zjawiska. g) Likwidacja śliskości zimowej na chodnikach i ciągach pieszych (załącznik nr 5 do wzoru umowy). Prace zostaną wykonane w czasie zadeklarowanym w ofercie, z tym że zadeklarowany czas nie może być dłuższy niż 90 minut, od momentu przystąpienia do prac, bezpośrednio po powzięciu informacji o wystąpieniu zjawiska. 2) Zakup, montaż, demontaż, bieżące utrzymanie i konserwacja oraz magazynowanie zasłon przeciwśnieżnych wg zasad i w obrębie ulic zgodnie z wykazem - załącznik nr 6 do wzoru umowy - Wykonawca zapewni prawidłowe zabezpieczenie dróg przed zawiewaniem, poprzez ustawienie wszystkich zasłon przeciwśnieżnych w terminie 1 tygodnia od pisemnego zgłoszenia Zamawiającego. 3) Rozstawienie i obsługa koksowników - Wykonawca zapewni 8 szt. koksowników i ich obsługę zgodnie z załącznikiem nr 7 do wzoru umowy. O konieczności rozstawienia koksowników Wykonawca powiadomiony zostanie pisemnie. Uruchomienie usługi nastąpi gdy długofalowa prognoza pogody przewidywać będzie utrzymanie się niskich temperatur poniżej [- 20 stopni Celsjusza] przez okres co najmniej 1 tygodnia. Wykonawca zapewni prawidłowe funkcjonowanie koksowników min. 16 godzin na dobę a po odwołaniu usługi ich niezwłoczne zebranie i uporządkowanie terenu. Wykonawca do palenia używał będzie wyłącznie koksu. 4. W okresie Akcji Zima czynności wymienione w ust. 3 pkt 1) lit. a) - g) Wykonawca zobowiązany jest realizować bez wezwania Zamawiającego, na podstawie samodzielnej oceny warunków atmosferycznych. Przez Akcję Zima rozumie się okres od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 29 października 2019 roku do 10 marca 2020 roku. 5. W okresie obowiązywania umowy, poza Akcją Zima, Wykonawca podejmował będzie czynności związane z zimowym utrzymaniem na zgłoszenie telefoniczne lub e-mailem Zamawiającego z zachowaniem warunków o których mowa w § 1 ust. 18 wzoru umowy. 6. Wykonawca niezależnie od wykonywanych czynności w okresie Akcji Zima i poza okresem Akcji Zima zobowiązany jest dokonywać samodzielnej oceny warunków atmosferycznych na całym terenie objętym umową i na tej podstawie podejmować czynności dotyczące zimowego utrzymania. 7. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i parkingów gminnych wykonywane będą w dniach, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne (opady śniegu, mróz, gołoledź itp.). Za dobę rozliczeniową uznaje się dobę kalendarzową tj. okres od godziny 00:00 do godziny 24:00. 8. O podjętych czynnościach w ramach Akcji Zima Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego telefonicznie w godzinach pracy Urzędu, bądź w pozostałych godzinach/dniach dyżurnego Straży Miejskiej w Knurowie. Po otrzymaniu zgłoszenia Zamawiający podejmuje decyzję o kontynuowaniu lub zaprzestaniu prowadzenia prac, o czym poinformuje Wykonawcę telefonicznie i potwierdzi e-mailem lub faksem. 9. W przypadku braku możliwości uzyskania decyzji Zamawiającego, Wykonawca podejmuje czynności w zależności od oceny istniejących warunków atmosferycznych. Zapis ust. 6 stosuje się odpowiednio. 10. Przedmiot umowy Wykonawca realizował będzie przy użyciu sprzętu wskazanego do realizacji zamówienia, w tym spełniającego wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin. 1) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych, świadectw homologacji lub innych dokumentów potwierdzających, iż zadeklarowany sprzęt w ofercie (jeżeli taki był wskazany) spełnia wymagania co najmniej normy EURO 4; 2) kopie dokumentów jak w pkt 1) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy; 3) za niewykorzystywanie zadeklarowanych pojazdów w ofercie lub nieterminowe przedłożenie kopii dokumentów jak w pkt 1) będą naliczane kary umowne; 4) wszystkie pojazdy powinny posiadać obsługę (kierowców) w ilości gwarantującej realizację usługi przez ww. sprzęt przez 24 godziny na dobę. Każdy pojazd wykorzystywany do realizacji usług, powinien być niezawodny, odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni mieszaniną piasku i soli drogowej (chodniki) lub solą drogową (ulice) oraz do płużenia ww. powierzchni, a także opatrzony w logo firmy, wskazujące na właściciela, każdorazowo w trakcie wykonywania prac musi wysyłać światło o kolorze żółtym określone dla pojazdów specjalnych. Wszystkie pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę, powinny posiadać aktualne badanie techniczne oraz świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych. Każdy pojazd winien być wyposażony w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej łączności. Kierujący pojazdem wykonujący usługę ma obowiązek wyposażony być w plan pracy oraz w łopatę aby używać jej do ręcznego odśnieżania lub posypywania jeżeli zachodzi taka potrzeba. 11. Wykonawca zapewnia utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą. 12. Wykonawca zapewni całodobową łączność telefoniczną z Zamawiającym oraz łączność telefoniczną pomiędzy poszczególnymi jednostkami odśnieżającymi, oraz wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę. 13. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 858011.55
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Drogowych i Komunalnych DROMAR Marian Kaliściak
Email wykonawcy: biuro@dromar.info
Adres pocztowy: ul. Gliwicka 25
Kod pocztowy: 44-145
Miejscowość: Stanica
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 700000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1126707.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1126707.79
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Odśnieżanie i posypywanie dróg III i IV kolejności, likwidacja śliskości zimowej na drogach III i IV kolejności, odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku i soli chodników i ciągów pieszych III i IV kolejności, likwidacja śliskości zimowej na chodnikach III i IV kolejności


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.