To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-13
Ogłoszenie nr 510226348-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.
Szpital Powiatowy w Kętrzynie: "Dostawa i montaż wyposażenia Centralnej Sterylizatorni w Szpitalu Powiatowym w Kętrzynie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozwój specjalistycznych usług medycznych - walka z COVID" Projekt nr RPWM.09.01.01-28-0012/20. Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9 - "Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych" Działanie 9.1 - "Infrastruktura ochrony zdrowia" Poddziałanie 9.1.1 - "Rozwój specjalistycznych usług medycznych".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595613-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540203662-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51092936200000,
ul. ul. Marii Curie-Skłodowskiej
2,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 512 502, e-mail
sekretariat@szpital-ketrzyn.pl, faks
897 513 797.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż wyposażenia Centralnej Sterylizatorni w Szpitalu Powiatowym w Kętrzynie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):24/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie wyposażenia pomieszczenia Centralnej Sterylizatorni znajdującej się w siedzibie Zamawiającego w Kętrzynie (dalej jako "Sterylizatornia") w urządzenia, których szczegółowo wykaz wraz z opisem wymagań techniczno-sanitarnych stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ (dalej jako "Urządzenia"). W ramach zamówienia Wykonawca wraz z Urządzeniami dostarczy i wprowadzi do Urządzeń również ich oprogramowanie (zwane dalej "Oprogramowaniem") oraz dokonana ewentualnego przystosowania Sterylizatorni (prac adaptacyjnych) w sposób umożliwiające instalację Urządzeń, a po ich uruchomieniu przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji Urządzeń (dalej jako "Szkolenie").
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33191100-6
Dodatkowe kody CPV: 33191110-9, 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: 1.Autoklaw duży poj. 600 l. -1 szt., 2.Autoklaw mały poj. 150 l. -1 szt., 3.Myjnia dezynfektor -1 szt., 4.Myjnia ultradźwiękowa -1 szt., 5.Wózek - stojak do laparoskopów -1 szt., 6.Zgrzewarka rotacyjna z drukarką i wyposażeniem -1 szt., 7.Drobne akcesoria do wyposażenia Centralnej Sterylizatorni -dodatkowe kosze - 6 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
533021.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: S M S Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
591444.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: 1. Inkubator do szybkiego testu biologicznego -para wodna - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8920.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FALCO-MEDIC, ,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10971.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: 1.Stelaż do worków na odpady medyczne (120l) - 10 szt., 2.Kotara z PCV o wym. 1000/2000 mm - 1 szt., 3.Regał uniwersalny o wym. 1900/1200/600 mm, 6-półkowy - 1 szt., 4.Stół ociekowy o wym.1400/700 mm - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13863.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: S M S Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17051.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4: 1.Metkownice - 4 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AMED Biuro Techniczno-Handlowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4428.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ścieżek komunikacyjnych wraz z infrastrukturą podziemną na cmentarzu komunalnym w Małej Nowej Wsi
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.